اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255179115575

قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌های B2B

کد: 140003255179115575

https://bit.ly/3ztdWIL

، تهران , (اخبار رسمی): با توسعه بیشتر اپلیکیشن‌های تلفن همراه، بیش از 65٪ شرکت‌ها برنامه ویژه‌ای برای ساخت اپلیکیشن موبایل در نظر دارند. در میان انواع مختلف برنامه‌ها در صنعت‌، برنامه‌های کسب و کار (B2B) به یکی از جذابترین بخش ها تبدیل شده‌اند.

قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌های B2B
قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌های B2B

  طبق گفته Forrester‌، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای مستقر در ایالات متحده‌، معاملات تجارت الکترونیکی B2B در ایالات متحده تا سال 2023 به حدود 1.8 تریلیون دلار خواهد رسید که 17٪ کل فروش B2B در این کشور را تشکیل می‌دهد. در این پست با ما همراه باشید تا درباره ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌های B2B و قیمت آن بیشتر بدانید.

چرا باید در ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌های B2B سرمایه‌گذاری کرد؟ یکی از مزایای اصلی ساخت اپلیکیشن موبایل B2B این است که هنوز رقابت در این بازار شدید نیست، زیرا تعداد کمی ‌از مشاغل، اپلیکیشن B2B را انتخاب می‌کنند. استقبال کند از B2B به دلیل چالش‌های مختلفی از جمله کوچک بودن بازار B2B‌، نیاز به ارتباطات بهتر و فروش قوی می‌باشد. با این حال‌، با ظهور فناوری‌های جدید و ابتکاری‌، پذیرش برنامه B2B از سال 2018 شروع به حرکت کرده است و از آن زمان به بعد رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

از آنجا که اصول اداره یک شرکت B2B با اداره یک شرکت B2C بسیار متفاوت است‌، شرکتهای B2B با توجه به سطح بالاتر پیچیدگی‌های خود‌، باید برای ساخت اپلیکیشن موبایل خود تلاش بیشتری داشته باشند. با این حال‌، برنامه‌های B2B در مقایسه با برنامه‌های B2C‌، خریدهای مکرر و دارای حجم بالاتری را انجام می‌دهند.

یک اپلیکیشن B2B برای دستگاه‌های تلفن همراه به دلیل بهینه‌سازی خریدهای real-time مشتریان واقعی شناخته شده است. علاوه بر این‌، با استفاده از داده‌های real-time جمع‌آوری شده از اپلیکیشن‌های B2B‌، می‌توان یک رسانه قدرتمند برای کشف اطلاعات مبتنی بر داده در مورد شرکا‌، مشتریان، کارمندان‌ و فعالیت‌های تجاری را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

برای ساخت اپلیکیشن موبایل موفق در شرکت‌های B2B چه کاری لازم است؟ برای استفاده بهتر از یک اپلیکیشن تلفن همراه B2B‌، ارائه ارزش عظیم به مخاطبان با توجه به نیازهای مشتری‌، راه حل‌های فناوری‌، اهداف اصلی، تجاری و ‌سایر ویژگی‌ها ضروری است. به منظور گام برداشتن در مسیر درست، روندهای در حال انجام یا جدید که مطابق با نیازهای خاص مشتری باشد‌، بسیار مهم هستند.

بهترین حرکت به سمت جلو‌، مشاهده برنامه‌های رقبای موجود در بازار و بررسی چگونگی ارائه ارزش برای سایر مشاغل می‌باشد. با تحقیق قوی و برنامه‌ریزی مناسب‌، می‌توان نسبت به ساخت اپلیکیشن موبایل B2B به بهترین شکل ممکن اقدام کرد.

رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی فقط برای برقراری ارتباط افراد با خانواده و دوستان آنها در دسترس نیستند. طی چند سال گذشته، استفاده از سیستم عامل‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط کسب و کارها و شرکت‌ها با مخاطبان هدف آنها‌، در بخش B2B اهمیت پیدا کرده‌اند. به عنوان یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل B2B‌، می‌توانید با ایجاد صفحاتی با اطلاعات مهم در مورد تجارت‌، چشم انداز‌، محصولات‌، خدمات و اشتراک‌گذاری تصاویر یا فیلم‌ها پیرامون نام تجاری خود‌، بهترین بهره را از سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی ببرید. علاوه بر این‌، می‌توانید کمپین‌های قدرتمندی را برگزیده که مخاطبان گوشی‌های هوشمند را هدف قرار دهید و آنها را به نصب برنامه خود ترغیب کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ادغام ابزارهای CRM در ساخت اپلیکیشن موبایل می‌تواند مشاغل B2B را تقویت کرده و به ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان کمک کند. برنامه‌های B2B با CRM موبایل می‌توانند طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند مدیریت فروش‌، مدیریت تماس و مدیریت کارمندان را ارائه دهند که کل روند تجارت را ساده می‌کند.

بررسی و رتبه‌بندی گزینه بررسی و رتبه‌بندی یکی از مهمترین ابزارها برای تجارت B2B است، زیرا مخاطبان هدف شما با جستجوی اعتبار بالاتر در فروشگاه‌های اپلیکیشن‌، به محصولات و خدمات شما اعتماد می‌کند. از آنجا که تعداد برنامه‌های کاربردی روزانه در حال افزایش است‌، مشتریان قبل از شروع معامله یا اعتمادسازی در یک نام تجاری‌، به تجربیات گذشته سایر مشتریان بیشتر اعتماد می‌کنند.

این ویژگی همچنین به شرکتهای B2B فرصت مناسبی ارائه می‌دهد تا کیفیت محصولات یا خدمات خود را بر اساس بازخورد مشترک مشتریانشان ارتقا دهند.

بهینه‌سازی فروشگاه APP از آنجا که هر فروشگاه اپلیکیشن، الگوریتم خاص خود را دارد‌، داشتن دانش عمیق در مورد جزئیات هر فروشگاه برای مشاغل حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که برنامه تلفن همراه آنها حداکثر بازدهی و رتبه‌بندی را در پلتفرم پیدا می‌کند‌، خواه فروشگاه App اپل باشد یا Google Play. یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل، نباید از بهینه‌سازی برنامه منتشر شده در فروشگاه App چشم‌پوشی کند. کارشناسان موبایل در TechAhead‌، یکی از بهترین شرکت‌های توسعه برنامه B2B در ایالات متحده‌، معتقدند که مشاغل باید بدانند کدام نوع برنامه به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می‌کند‌، برای کدام سیستم عامل‌ها (فروشگاه App اپل یا فروشگاه Google Play) مفید است و برآورد هزینه تقریبی ساخت اپلیکیشن موبایل B2B در صنعت آنها به چه میزان می‌باشد.

موفقیت در استفاده از یک برنامه تلفن همراه B2B منوط به ایجاد یک برنامه کاملا تست شده و کاربر پسند است که نکات مهمی ‌را برای مشتریان حل می‌کند و ارزش مداوم را به مشاغل ارائه می‌دهد. TechAhead‌، یکی از بهترین شرکت‌های ساخت اپلیکیشن موبایل B2B‌، دارای 11+ سال تجربه در ارائه برنامه‌های پیشرفته تلفن همراه B2B به مشتریان در سراسر جهان‌، از 500 شرکت Fortune گرفته تا استارتاپ‌های نوظهور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجارت B2B خود به بازار موبایل وارد شوید‌، TechAhead بهترین گزینه برای شما است.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ تقریبا برای هر قسمت از زندگی ما اپلیکیشن‌های خاصی از خرید در فروشگاه ‌گرفته تا برنامه‌های مراقبتی برای کمک به جنبه‌های مختلف زندگی شما وجود دارد‌. ممکن است ساخت اپلیکیشن موبایل ایده خوبی به نظر برسد‌، اما انجام این کار به چه صورت بوده و هزینه آن به چه میزان می‌باشد؟

در سال 2008‌، فقط 500 اپلیکیشن وجود داشت. با انتقال سریع به یک دهه بعد، 2.56 میلیون اپلیکیشن در فروشگاه Google Play برای Android و به طور مشابه اپل به وجود آمد. افزایش مالکیت گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیروی محرکه اصلی بود به گونه‌ای که مالکیت تلفن‌های هوشمند در سطح جهانی 2.7 میلیارد و مالکیت تبلت‌ها 1.35 میلیارد دلار می‌باشد.

این آمار تصویری از میزان محبوبیت برنامه‌ها را ترسیم می‌کند‌ و یکی از دلایلی است که احتمالا شما را به فکر سرمایه‌گذاری در ساخت اپلیکیشن موبایل می‌اندازد. اما طراحی اپلیکیشن اندروید یک بازار رقابتی است. برای برجسته‌سازی‌، باید همه آنچه را که مورد انتظار کاربران است، به طور منظم به روزرسانی و رفع اشکال کنید.

حتما می‌دانید که هزینه مهمترین چیزی است که در طراحی اپلیکیشن موبایل دخیل می‌باشد. اکنون این سوال مطرح می‌شود که هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟

واقعیت این است که تعیین دقیق هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل دشوار است، زیرا متغیرهای زیادی بین یک پروژه و دیگری وجود دارد. قیمت‌ها ممکن است از 1000 پوند تا بالاتر از 100،000 پوند متغیر باشد. اما، هزینه ساخت بسیار متفاوت برنامه‌ها از دو عامل اصلی زمان و پیچیدگی ناشی می‌شود. در ادامه به شرح هر کدام از این عوامل پرداخته شده است:

زمان: در اکثر موارد، برنامه‌ها بین سه تا ششم ماه به طور کامل توسعه یافته و تست برای راه‌اندازی انجام می‌شود. هر چه این مدت زمان طولانی‌تر باشد، هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل نیز بالاتر می‌رود.

پیچیدگی: اپلیکیشن‌ها به شدت به کدگذاری وابسته هستند. برای توسعه بیشتر برنامه‌ها حدود 10K پوند هزینه می‌شود. این در حالی است که اپلیکیشن‌های پیچیده‌تر به بیش از 100K پوند هزینه نیاز دارند. از این رو، رقم هزینه‌های ساخت اپلیکیشن موبایل به عملکرد، طراحی، پلتفرم و تغییر در روند توسعه در طول مسیر بستگی دارد.

عوامل تعیین کننده پیچیدگی یکی از عواملی که باید به هنگام تشخیص قیمت طراحی اپلیکیشن در نظر بگیرید، تعیین نوع توسعه آن به عنوان ترکیبی یا بومی است. بومی: به این معنی است که برنامه در دو سیستم عامل مختلف، iOS و Android ساخته خواهد شد که اغلب هزینه‌های ساخت اپلیکیشن موبایل را افزایش می‌دهد.

هیبرید: این برنامه‌ها با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته می‌شوند، در واقع زبان‌های برنامه‌نویسی که در بسیاری از اشکال مختلف برنامه‌های کاربردی به کار برده می‌شوند.

اگر شما در حال ساخت اپلیکیشن موبایل برای بازی هستید، خوب است بدانید که آنها اغلب گرانتر هستند. گیمرها امروزه انتظارات زیادی از گرافیک و چند لایه بودن برنامه‌ها دارند که مسلما نیاز به کدگذاری و طراحی پیچیده‌تری می‌باشد. معمولا برنامه‌های بازی شامل گرافیک 3D، پشتیبانی AR و ادغام رسانه‌های اجتماعی هستند.

علاوه بر موارد فوق، اپلیکیشن‌های زیر نیز وجود دارند:

برنامه‌هایی که از سرورها استفاده می‌کنند: این برنامه‌ها اطلاعات خود را در سرورهای راه دور ذخیره نمی‌کنند. هنگامی‌ که کاربر برنامه را از فروشگاه App دانلود می‌کند، همه چیز در داخل برنامه قرار دارد.

برنامه‌هایی که از سرورها استفاده نمی‌کنند: این اپلیکیشن‌ها اطلاعات را در سرورهای از راه دور ذخیره می‌کنند و دارای قابلیت‌هایی هستند که بستگی به اتصال به یک سرور از راه دور (مانند ذخیره‌سازی یا اتصال به API) دارد. این اقدام در مرحله ساخت اپلیکیشن موبایل می‌تواند نیاز به کار بسیار بیشتری داشته باشد و پیچیدگی برنامه‌ها و در نهایت هزینه‌های آنها را افزایش دهد.

تحقیقات بازار هنگام طراحی یک اپلیکیشن ضروری است‌، چرا که از هدر رفتن پول شما در برنامه‌ای که نه محبوب است و نه نیازهای کاربران هدف را برآورده می‌کند‌، جلوگیری خواهد کرد.

شما باید یک برنامه کسب و کار مناسب داشته باشید و به طور معمول 5-15٪ از گردش فروش را صرف بازاریابی کنید.

چه ویژگی‌هایی از ساخت اپلیکیشن موبایل باعث افزایش هزینه می‌شود؟ در نظر گرفتن ویژگی‌های پیچیده از قبیل قابلیت پیام‌رسانی‌، ادغام پرداخت و استفاده از API شخص ثالث به هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل می‌افزاید.

هزینه‌های نگهداری برنامه بستگی زیادی به فناوری‌های مورد استفاده برای ساخت آن دارد. علاوه بر این، شما باید مجوزهای توسعه دهنده را از Apple و Google Play خریداری کنید. هزینه اینها به ترتیب 99 و 25 دلار است.

اگر می‌خواهید از استخدام یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای اپلیکیشن جلوگیری کنید‌، می‌توانید روند کار را بیاموزید و برنامه خود را کاملا رایگان بسازید. تنها هزینه‌های اندک 99 و 25 دلاری برای مجوزهای برنامه توسعه دهنده اپل و آندروید لازم خواهد بود.

هزینه‌های متوسط برای ساخت اپلیکیشن موبایل همانطور که بیان شد، تعیین دقیق هزینه تولید یک برنامه دشوار است، زیرا متغیرهای زیادی بین یک پروژه و دیگری وجود دارد. قیمت‌ها ممکن است از چند صد پوند تا ده‌ها هزار پوند متفاوت باشد. در ادامه به هزینه ساخت برخی از اپلیکیشن‌ها اشاره شده است:

  • برنامه بسیار ساده با چند صفحه نمایش و بدون اتصال سرور: 1000 – 5000 پوند برنامه پیچیده‌تر که در محتوا یا داده‌ها از یک وب سرور خارجی استفاده می‌کند: £ 5000 – 30000 پوند برنامه بسیار پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به فرد : £ 30000 – 1 میلیون پوند +

اساسا، هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل به طور مستقیم به پیچیدگی، زمان، مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز برای طراحی برنامه بستگی دارد. موارد ذکر شده نیز به میزان درخواست شما از توسعه دهنده اپلیکیشن متکی هستند. به عنوان مثال، اگر آنها کل پروژه از جمله تحقیقات بازار و طراحی رابط را مدیریت کنند، برچسب قیمت بالاتر خواهد رفت.

ایجاد دو نسخه از برنامه (برای مثال، آندروید و iOS) به احتمال زیاد هزینه‌ها را افزایش خواهد داد. پس از طراحی برنامه، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و به روز رسانی نیز در نظر گرفته می‌شود، اما اگر برنامه به خوبی طراحی شده است، آنها نسبتا کم خواهد بود. در پایان لازم به ذکر است که برنامه‌های خوب یک شبه ساخته نمی‌شوند، بلکه آنها به وقت و مهارت کافی نیاز دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگامان فناوری هوداد | هوداد تِک

توسعه فناوری‌های دیجیتالی و اهمیت جایگاه رسانه‌های دوسویه، موجب شده است که راهکارهای مبتنی بر ارتباطات دیجیتال، به عنوان بستری مهم و مناسب برای توسعه کسب و کارها در نظر گرفته شوند. آژانس بازاریابی مات در راستای اجرای اثربخش و موفقیت آمیز سیاست های رشد و توسعه، استفاده هوشمندانه از فرصت های بازار و هم‌گامی با آخرین تغییرات پر شتاب دنیای تکنولوژی، ارتباطات و بازاریابی و به منظور فراهم آوردن فضایی کاملا تخصصی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، فن‌آوری اطلاعات و راه‌کارهای مبتنی بر تلفن همراه، از ابتدای سال ۱۳۹۳ با گردآوری جمعی از نخبگان و جوانان خوش فکر اقدام به تاسیس شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری هوداد نمود تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. هوداد با تاکید بر خلق، ارائه و اجرای ایده‌های نو، توسعه سرمایه انسانی، اخلاق‌مداری و با تکیه بر تجربه چندین ساله و ارزش‌مند مدیران و تخصص کارکنان خود در حوزه‌ی رسانه، تبلیغات، ارتباطات، فضای مجازی و فن‌آوری‌های مرتبط با تلفن همراه، به تولید محصولات، خدمات و راهکارهایی می‌اندیشد که برای زندگی هوشمند انسان‏ها کیفیتی مطلوب به ارمغان بیاورد و برای مخاطبان خود تجربه خوشایندی بیافریند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]