اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294821215617

آموزش استفاده از پرده کروماکی (پرده سبز) در وبینار- قسمت چهارم

کد: 139909294821215617

https://bit.ly/3hNApI1

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نیازمندی ها برای برگزاری وبینارهای تخصصی استفاده از پرده سبز و یا همان پرده کروما می باشد که باشد می شود جلوه قابل توجهی برای شرکت کنندگان ایجاد نماید و در عین حال تصویر پس زمینه را با هر تصویری که مد نظر می باشد می تواند جایگزین نمود.

جلوگیری از انتشار

یک کلید کروما تمیز باعث می شود بازیگران یا سوژه ها، لبه های واضح و مشخصی که طبیعی به نظر می رسد داشته باشند. اما اغلب محصولات دیجیتالی، مصنوعی، با لبه های متلاطم و ناهموار و انتشاررنگ از صفحه سبز پدیدار میشوند. انتشار رنگ یکی از بزرگترین مشکلات است - این اتفاق وقتی صفحه سبز به موضوع شما بازتاب می یابد و یک هاله سبز ایجاد می کند می افتد که باعث نا مفهوم شدن تصویر میشود.

این مقاله نکات و ترفندهای بسیار خوبی در مورد کلید سازی تمیز کروما دارد که به شما در دستیابی به نتایج کلیدی کروما کمک می کند، به عنوان مثال چگونگی تصمیم گیری مدبرانه. یکی از اولین تصمیم گیری ها در مورد استفاده از صفحه سبز یا صفحه آبی است. در دوربین های دیجیتال امروزی، سبز تمیزترین کلید را به شما می دهد. با این حال، اگر بازیگر شما موهای بلوند یا لباس سبز دارد، احتمالاً با صفحه آبی رنگ نتایج بهتری خواهید داشت زیرا رنگ سبز می تواند با موهای رنگ روشن تداخل ایجاد کند.

با استفاده از Motion Blur

تمام نکته در روند صفحه سبز دستیابی به لبه های تیز است و کندی حرکت می تواند این مسئله را خنثی کند. به همین دلیل، بهتر است عکسهای صفحه سبز را با سرعت شاتر سریع فیلم برداری کنید تا کندی حرکت را از بین ببرد. این ممکن است تقریباً به عنوان یک حرکت لکنتی بر روی بازیگران به نظر برسد. شما می توانید با اضافه کردن کندی حرکت به بازیگران خود در مرحله پس از تولید، این مشکل را برطرف کنید. می توانید از CC Force Motion Blur در After Effects استفاده کنید یا پلاگین شخص ثالث ReelSmart Motion Blur را امتحان کنید. افزودن کندی به کامپوزیت شما تفاوت محسوسی ایجاد می کند.

فیلم با ایزو پایین

همچنین می خواهید مطمئن شوید که از صفحه سبز خود با تنظیم ISO درصحنه کم فیلم برداری می کنید- ما کمترین تنظیمات ISO را که دوربین شما در دسترس دارد توصیه می کنیم. این به این دلیل است که سطح بالاتر ISO، نویزمصنوعی تولید می کند و آن ها در پس زمینه صفحه سبز ظاهر می شوند. این می تواند باعث ایجاد لکه های "غیر رنگی" در پس زمینه صفحه سبز شود که روند کلید زدن را دشوارتر کند.

چگونه می توان صحنه صفحه سبز را کلید زد

اگر تاکنون توصیه های مربوط به گردش کار روی صفحه سبز را دنبال کرده باشید، کلید زدن تصاویر بسیار آسان تر خواهد بود. همیشه در صورت مشاهده مشکل آن را در مجموعه برطرف کنید، زیرا ضرب المثل قدیمی "آن را در صفحه درست کنید" در فیلم های صفحه سبز به درستی کار نخواهد کرد. این واقعاً یک فرآیند چند وجهی است که نیاز به یک گردش کار هماهنگ دارد.

با NLE انتخابی خود کلید بزنید

 

امروزه شما گزینه های زیادی در رابطه با نرم افزار Chroma key دارید که می توانید برای کلید زدن فیلم های صفحه سبز خود استفاده کنید. جلوه های کلیدی دیگر فقط به ساختن نرم افزار محدود نمی شوند. تقریباً هر ویرایشگر سنتی غیرخطی یک کلید کروما در آن تعبیه شده است. حتی برخی از گزینه های عالی نرم افزار رایگان مانند HitFilm Express و DaVinci Resolve در دسترس هستند.

برای مشاهده موارد تکمیلی می توانید به صفحه وبینار کارینوتک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ