اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294821315617

آموزش استفاده از پرده کروماکی (پرده سبز) در وبینار- قسمت پنجم

کد: 139909294821315617

https://bit.ly/3njLUZ1

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نیازمندی ها برای برگزاری وبینارهای تخصصی استفاده از پرده سبز و یا همان پرده کروما می باشد که باشد می شود جلوه قابل توجهی برای شرکت کنندگان ایجاد نماید و در عین حال تصویر پس زمینه را با هر تصویری که مد نظر می باشد می تواند جایگزین نمود.

آموزش استفاده از پرده کروماکی (پرده سبز) در وبینار- قسمت پنجم
آموزش استفاده از پرده کروماکی (پرده سبز) در وبینار- قسمت پنجم

کلید زدن در DaVinci Resolve

DaVinci Resolve یک ویرایشگر فیلم رایگان است که به عنوان یکی از بهترین برنامه های درجه بندی رنگ موجود در نظر گرفته می شود. همچنین دارای برخی از ابزارهای کلیدی عالی کروما نیز می باشد. در این مقاله یاد بگیرید که چگونه یک کلید تمیز در DaVinci Resolve را از ابتدا تا انتها قرار دهید. جلوه های Resolve با استفاده از گردش کار مبتنی بر گره اعمال می شود، اگر قبلاً از آن استفاده نکرده باشید ممکن است مدتی طول بکشد تا به آن عادت کنید. با این حال، این سیستم مبتنی بر گره در نهایت هنگام انتخاب سفارشی کردن فیلم با جلوه های مختلف کلید، بیشترین گزینه را به شما می دهد.

کلید زدن در افتر افکت

 Adobe After Effects یکی دیگر از گزینه های محبوب و نرم افزار انتخابی Chroma key این نویسنده است. از آنجا که After Effects یک برنامه ترکیبی اختصاصی است، می توانید جلوه های زیادی را برای تصحیح کلید رنگ خود استفاده کنید. افکت keyer داخلی به نام Keylight کاملاً قدرتمند است و توسطThe Foundry، همان شرکتی که Nuke را به عنوان یک نرم افزار ترکیبی حرفه ای قدرتمند تولید می کند، توسعه داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلید زدن تصاویر د After Effects، فیلم های آموزشی مربوط به آن را ببینید.

کلید زدن در Premiere Pro

Premiere Pro پیش از هر چیز یک ویرایشگر غیرخطی است، اما دارای بیشترین جلوه های کلید دهی قدرتمند از After Effects نیز می باشد. این کلید در آموزش Premiere Pro تمام مراحل کلید رنگ را برای Premiere Pro نشان می دهد. اگر به یک چرخش سریع در یک پروژه نیاز دارید، جلوه های اصلی در Premiere Pro خارق العاده است. آنها شما را مجبور به رفت و برگشت به After Effects نمی کنند، همچنین باعث صرفه جویی در زمان ارائه و مدیریت پرونده می شود. تنها عیب موجود در Premiere Pro این است که مجبور باشید بسیاری از فیلتر گذاری ها را دستی  انجام دهید. برای این نوع کارها، در افتر افکت وضعیت بهتری خواهید داشت.

کلید زدن در Final Cut Pro X

Final Cut Pro X سبب گردش کار با اندازه گیری با مقیاس فوت در فیلم های صفحه سبزهمراه است. این می تواند برای کاربران آماتور فیلم یا یوتیوب که فقط به یک راه حل سریع نیاز دارند مفید باشد. فیلم صفحه سبز خود را به جدول زمانی خود اضافه کنید، سپس جلوه Keyer را روی فیلم اعمال کنید تا به طور خودکار صفحه سبز را با نتایج متنوع از بین ببرید. هنگام انتخاب کلیپ، می توانید با چند کنترل ساده در بخش گزینه های ویدیورا اطلاح نمایید. با مرور این آموزش، کلید زدن تصاویر خود در مقیاس اندازه گیری فوت را در Final Cut Pro X بررسی کنید.

کلید زدن در HitFilm Express

HitFilm Express یکی دیگر از گزینه های رایگان و قابل مقایسه با After Effects است با گردش کار متمرکزتر بر ترکیب است. شما می توانید با استفاده از دو جلوه مختلف Color Difference Key و Hue & RGB فیلم خود را کلید بزنید. برای دیدن روند کار Chroma keyer درHitFilm Express ، باید آموزش ببینید. برعکس، اگر شما به یک گزینه کلید قدرتمندتر هم نیاز دارید، آنها دارای یک اثر Chroma Keyer می باشند.(جلوه Chroma Keyer در نسخه پولی HitFilm گنجانده شده است، اما اگر از HitFilm Express رایگان استفاده می کنید باید جداگانه خریداری شود.)

چگونه فیلم های صفحه سبز بد را اصلاح کنیم

اگر در حال کار با تنظیمات صفحه نمایش با ایده آل  کمتری نسبت به صفحه سبز رو به رو هستید، هنوز روش هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به اصلاح تصاویر نهایی استفاده کنید. اگرچه برخی از گزینه های پس از تولید برای رفع اشتباهات صفحه سبز وجود دارد، اما همیشه بهتر است که آنها را در صحنه تنظیم کنید.

اگر پس زمینه صفحه سبز شما با مشکل روبرو است ...

اگر پس زمینه صفحه سبز کمتر از حد ایده آل است - به عنوان مثال، اگر صفحه سبز چروک دارد، می توانید با عمق میدان کم فیلم بگیرید تا زمینه را تار کنید. این به صاف شدن چین و چروک ها و سایه های احتمالی یا نقاط داغ کمک می کند تا کلید سازی پس از تولید را آسان تر می کند.

اگر انتشارزیادی در رنگ وجود داشته باشد ...

تا حد امکان از فیلتراستفاده کنید. همانطور که قبلاً اشاره شد، اگر سوژه شما از لباس سبز یا جواهرات بازتابنده استفاده می کند، احتمالاً می خواهید یک فیاتر به صورت دستی در اطراف آن قسمت ایجاد کنید و آن را در قاب کلید قرار داده سپس آن را در بالای فیلم خود قرار دهید، بنابراین به طور تصادفی در طی فرایند کلید زدن از بین نمی رود. من همچنین توصیه می کنم قبل از کلید زدن برای بازیگر خود نقاب بزنید و مطمئن شوید که آنها در هیچ نقطه ای خارج از منطقه نقاب دار حرکت نمی کنند. همیشه می توانید قابهای کلیدی را برای فیلتر تنظیم کنید و در صورت وجود آن را به اطراف حرکت دهید.

از بین رفتن صفحه سبز می تواند در حقه زدن کاربرد داشته باشد. این کار اغلب به یافتن تعادل کلید رنگی مناسب برای پس زمینه و سوژه شما و سپس کم کردن مقدار باقی مانده از رنگ سبز روی سوژه شما نیاز دارد.

در این مقاله از RocketStock، می توانید یاد بگیرید که تنظیم دقیق سرکوب انتشار با استفاده از ابزارهای داخلی After Effects آسان است. بدست آوردن این عالی به شدت به فروش نمای نهایی کلید کرومای شما کمک می کند.

برای مشاهده موارد تکمیلی می توانید به صفحه وبینار کارینوتک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ