اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909304823415205

چرا در گلخانه ها باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای استفاده شود؟

کد: 139909304823415205

https://bit.ly/3mAbAjx

، تهران , (اخبار رسمی): لوله گلخانه‌ای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکول های لوله‌های فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمی‌زند

چرا در گلخانه ها باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای استفاده شود؟
کاربرد لوله گلخانه ای

گلخانه را به انگلیسی Greenhouse مینامند. گلخانهای (خانه شیشه ای نیز نامیده می شود) دارای ساختاری با دیوارها و سقفها است که عمدتا از مواد شفاف مانند شیشه ساخته شده است و در آن گیاهانی را که به شرایط آب و هوایی خاص و تنظیم شده احتیاج دارند را پرورش میدهند. تعریف علمی گلخانه این است: "گلخانه یک ساختار سرپوشیده است که گیاهان را از شرایط محیطی و طیف وسیعی از بیماریهای احتمالی محافظت میکند ، محیطی را برای رشد گیاه مناسب ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در کل فراهم میکند. سال شرایط آب و هوایی متغیر را در فواصل مختلف ارائه میدهد.

یک گلخانه مدرن از سیستمهای کنترل شده با محیط زیست (CEA) ، کنترل تولید محیط زیست (CEPPS) و سیستمهای فیتوماتیک استفاده میکند.

بسیاری از گلخانههای شیشهای یا خانگی تجاری به تجهیزات پیشرفته برای تولید انواع خاصی از سبزیجات یا گلها مجهز هستند. گلخانههای شیشهای ساخته شده و مجهز به تجهیزاتی از قبیل لوله گلخانهای ، قوطیهای گلخانهای گالوانیزه ، اتصالات گلخانهای گالوانیزه ، تجهیزات نصب غربالگری ، گرمایش ، سرمایش ، روشنایی مناسب گیاه مانند UV و قابل استفاده هستند. فرم آنلاین باید توسط رایانه کنترل شود تا بهینه سازی شرایط رشد گیاه سپس روشهای مختلفی برای ارزیابی میزان بهینه بودن شرایط گلخانهای برای رشد گیاه و میزان آلودگی ریز گلخانهای (به عنوان مثال دمای هوا ، فشار بخار و غیره) برای کاهش خطر تولید قبل از کاشت محصول خاص استفاده میشود.

لوله گلخانهای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکولهای لولههای فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمیزند. عمر مفید لوله گلخانهای گالوانیزه PGCO با آبکاری گرم بین 25 تا 30 سال است.

لوله گلخانهای گالوانیزه سرد نیز بخشی از تجهیزات گلخانهای است ، با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط 7٪ از وزن لوله گلخانهای گالوانیزه سرد 2 میلی متری است و پوشش روی آن با دمای پایینتر آبکاری شده است ، بنابراین البته از این رو کمتر است مقاومت. عمر مفید لوله گالوانیزه سبز سرد PGCO بالاخره 5 سال است

لوله گلخانهای گالوانیزه یکی از پرمصرفترین انواع لولهها در صنایع صنعتی گلخانههای صنعتی و کشاورزی است و به دلیل قیمت مناسب ، وزن کمتری نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزنهای مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

نحوه تولید لوله گالوانیزه و تولید لوله سیاه از ورق و به صورت جوشکاری مستقیم است که پس از انتقال و تمیزکاری برای گالوانیزه به گلخانه روی و پس از مدت زمان مشخص به عنوان یک لوله گالوانیزه با پوشش در حداقل 70 میکرون آماده است. برای بسته بندی و فروش.

لولههای گلخانهای گالوانیزه در اندازه های 6 تا 6 اینچ تولید میشوند و از درجه 2 تا درجه 10 تولید میشوند.

ضخامت لوله گلخانهای گالوانیزه برای سازه سقف 2 میلی متر ، 2.35 میلی متر و 2.5 میلی متر و برای ستون ها ضخامت 2.8 میلی متر و 3 میلی متر است.

لولههای گلخانهای به انواع لولههای نیمه سنگین سبک و ضخیم تقسیم میشوند.

لوله گلخانهای گالوانیزه بسته بندی شده و براساس وزن هر دسته فروخته میشود.

قیمت لوله گلخانهای گالوانیزه

قیمت این لولههای گالوانیزه گلخانهای به مدل ، اندازه و نوع آن بستگی دارد.

لوله گلخانهای گالوانیزه (گلخانه) در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم سبز به دلیل شرایط آبکاری به طور طبیعی بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود ، اما لوله گالوانیزه سرد همچنین در سازههای گلخانهای و برای ساخت گلخانه استفاده میشود. لوله گلخانهای گالوانیزه از اندازه 1/2 تا 4 اینچ تولید و آبکاری میشود. با این حال ، اندازه لوله گلخانه به طور کلی 4.3 اینچ ، 1 اینچ و 1 1/2 اینچ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی