اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044878715205

انواع لوله های کاندوئیت

کد: 139911044878715205

https://bit.ly/3thHHtd

، تهران , (اخبار رسمی): از مزایای استفاده از لوله کاندوئیت در تاسیسات سیم کشی و ساختمان ها، محافظت در برابر آسیب و تداخل صدای سیم ها و کابل ها، منظم بودن و سهولت در سیم کشی است. بسته به نوع و قیمت کاندوئیت، می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد.

انواع لوله های کاندوئیت
انواع لوله های کاندوئیت

از مزایای استفاده از لوله کاندوئیت در تاسیسات سیم کشی و ساختمان ها ، محافظت در برابر آسیب و تداخل صدای سیم ها و کابل ها ، منظم بودن و سهولت در سیم کشی است. بسته به نوع و قیمت کاندوئیت، می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد. اکثر لوله های مجاری سفت و سخت هستند و می توان آنها را روی سطح و داخل کار قرار داد و توسط دستگاه لوله خمش خم می شود یا شکل می گیرد.

انواع لوله های مجاری

لوله های فلزی: لوله های فلزی از فولاد ساخته شده اند

لوله کاندوئیت PVC: همانطور که از نام آن پیداست ، این لوله ها از PVC ساخته شده اند. ارزان و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند که این یکی از مزایای لوله های کاندوئیت است که بیشتر در زیر سقف های بتونی استفاده می شود و از معایب آنها مقاومت کم در برابر گرما است.

کاندوئیت گالوانیزه سرد و گرم: در این مدل به دلیل اینکه حاوی فلزات روی و کادمیوم هستند ، در برابر گرما و زنگ زدگی مقاوم هستند که در فضاهای بازی با رطوبت بالاتر و نوع گرم در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

هادی پلی اتیلن: انعطاف پذیری این نوع لوله ها بین PVC و شیلنگ قرار دارد ، بنابراین در برابر ضربه مقاوم بوده و در زیر سقف استفاده می شود.

 پلاستیک استفاده شده در آن PVC است ، به دلیل کارایی قیمت آن ارزان است. و بسته های آن 15 متر و 25 متر در قطرهای مختلف است.

لوله های لوله های فلزی و انواع آن

لوله های کاندوئیت بیشتر برای جلوگیری از ایجاد نویز در مدارهای حساس استفاده می شوند و دارای کلیه ویژگی های انواع دیگر لوله از جمله محافظت در برابر رطوبت، فشار، بخارات شیمیایی و مقاومت در برابر ضربه هستند که در صورت لزوم مورد نیاز است. انواع مختلفی در ابعاد مختلف به شرح زیر وجود دارد:

کاندوئیت استیل سیاه: در این نوع لوله با لایه ای از رنگ پوشانده می شود تا از رطوبت و زنگ زدگی محافظت کند.

لوله برق گالوانیزه: لوله گالوانیزه در دو نوع لوله هدایت گرم و سرد ، گالوانیزه بدون درز ضد انفجار ساخته می شود که سطح آن برای محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی با مواد مقاوم روی و کادمیوم پوشانده شده است. از هادی های گالوانیزه معمولاً در صنعت ، سیستم های امنیتی مانند دوربین مداربسته ، سیستم های اعلام حریق و آتش سوزی و شبکه های رایانه ای استفاده می شود.

لوله برق انعطاف پذیر

از این نوع لوله ها در ساختمان ها برای عبور سیم از اتصالات انبساطی استفاده می شود و در نتیجه اتصال آنها به موتورها و دستگاه هایی که فعالیت آنها با لرزش همراه است ، دارای یک پوشش لاستیکی در داخل است که انعطاف پذیری را فراهم می کند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید