اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910094838615205

مزایای لوله برق pvc و نگاهی به علمکرد آن

کد: 139910094838615205

https://bit.ly/3oH7yI3

، تهران , (اخبار رسمی): این ماده عملکردی در برابر خوردگی و آلودگی به مواد شیمیایی مختلف (روغن، الکل، فرآورده های نفتی، مواد خورنده، اسیدها، بازها، نمک ها و...) و همچنین باکتری ها مقاوم است.

مزایای لوله برق pvc
لوله برق

لوله های برق pvc مزایای بسیاری دارند که از این مزایا می توانیم به موراد زیر اشاره داشته باشیم، مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت و عدم جذب آن (به همین دلیل می توان از این محصول به راحتی در فضای باز ساختمان ها و مناطق مرطوب استفاده کرد) وزن سبک و بنابراین سهولت حمل و نقل و انتقال در قسمت های مختلف ساختمان مقاومت جریان الکتریکی (عایق لوله الکتریکی پی وی سی، برخلاف لوله های فلزی رسانا، ویژگی خاص دیگری است که باعث افزایش محبوبیت و اطمینان از ایمنی آن شده است)

این ماده عملکردی در برابر خوردگی و آلودگی به مواد شیمیایی مختلف (روغن، الکل، فرآورده های نفتی، مواد خورنده، اسیدها، بازها، نمک ها و...) و همچنین باکتری ها مقاوم است.

با استفاده از لوله برق Pvc و اتصالات مربوطه، زمان و هزینه های لازم برای نصب و اجرای کارهای برقی ساختمان کاهش یافته است.

با توجه به ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین داشتن قطر مناسب، امکان جایگذاری در داخل کانال ها، سقف و کف ساختمان وجود دارد.

یکی از ویژگی های خاص این محصول قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر محصولات است که نقش عمده ای در بهینه سازی پروژه های لوله کشی برق ساختمان دارد.

معایب لوله برقی pvc

با وجود بسیاری از ویژگی های مثبت که استفاده از این محصول را متداول کرده است، لوله برقی پی وی سی در برابر سرمای شدید، گرمای شدید و ضربه بسیار مقاوم نیست و ممکن است شکننده شود. البته، هر ماده ای، با وجود داشتن مزایا، معایبی نیز دارد و استفاده از هر محصول مستقیماً به دانش لوله کش و برق ساختمان بستگی دارد، تا محصول مناسب تری را در قسمت ها و بخش های مناسب بر اساس نوع کاربرد انتخاب کنید. 

آیا لوله پی وی سی نسوز است؟

یکی از مهم ترین موارد خریداران که تأثیر قابل توجهی در افزایش مقاومت، دوام و امنیت خواهد داشت مربوط به غیر قابل اشتعال بودن تجهیزات مورد استفاده در لوله کشی برق ساختمان است. لوله های برق شرکت پتروگرایش از این دست هستند. 

در مورد محصولات pvc می توان گفت که آنها نسوز و نسوز هستند و خسارات احتمالی به آنها بسیار جزئی و کنترل شده است. در واقع، آنها در برابر دما و دما خاص بسیار مقاوم هستند و موادی که از آن لوله برق pvc ساخته شده به گونه ای است که به راحتی مشتعل نمی شود و همچنین به عنوان منبع گرما، گاز را دورتر تولید و آزاد می کند. HCI روند سوختن نیز متوقف خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید