اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255133715205

تولیدکنندگان لوله های صنعت نفت و گاز

کد: 140002255133715205

https://bit.ly/33OneR3

، تهران , (اخبار رسمی): لوله های فولادی برای انتقال سیالات استفاده می شوند، چندین کارخانه در ایران به لوله های فولادی میپردازند. در این مقاله سعی داریم  تولید کنندگان لوله های فولادی در ایران را معرفی کنیم.

تولیدکنندگان لوله های صنعت نفت و گاز
تولیدکنندگان لوله های صنعت نفت و گاز

لوله های فولادی برای انتقال سیالات استفاده میشوند، چندین کارخانه در ایران به لوله های فولادی میپردازند. در این مقاله سعی داریم  تولید کنندگان لوله های فولادی در ایران را معرفی کنیم.

تولید کنندگان لوله مانیسمان

چندین کارخانه تولید لوله در ایران وجود دارد ، بنابراین در این مقاله پتروگرایش سعی می کنند بهترین کارخانه های تولید لوله فولادی را به شما عزیزان معرفی کنند.

کارخانه تولید لوله سپاهان

یکی از تولید کنندگان حرفه ای لوله های فولادی گروه صنعتی سپاهان است که با چهل سال سابقه درخشان انواع مختلفی از لوله ها را در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید کرده و نیاز طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده می کند. این مجموعه به عنوان تولید کننده اصلی لوله گاز خانگی (مصارف خانگی و تجاری) در ایران در سال 1994 ، موفق به دریافت پروانه کاربرد استاندارد ISIRI 3360 شد. همچنین این مجموعه قادر است لوله های پایه (Mother Tube) را برای تولید لوله های دقیق و فوق العاده دقیق مورد نیاز صنایع خودرو ، دیگ بخار ، سیلندر ، ضربه گیر و ... تأمین کند.

کارخانه لوله سپنتا

اولین تولید کننده لوله های فولادی در ایران ، گروه سپنتا است. کارخانه های مجهز این مجموعه در سه شهر تهران ، اهواز و مرند واقع شده و انواع لوله های فولادی و گالوانیزه را با کیفیت بسیار خوب تولید می کنند. این شرکت در سال 1339 تاسیس شد و کارخانه تولید آن در تهران در سال 1340 به بهره برداری رسید.

کارخانه لوله کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان یکی از برترین تولید کنندگان لوله و پروفیل در ایران است که فعالیت تولیدی خود را از سال 1991 در تهران آغاز کرد. کارخانه لوله کیهان با ظرفیت 350 هزار تن در سال شامل لوله های سیاه و سفید ، لوله های صنعتی ، لوله گاز ، لوله گالوانیزه ، گاردریل ، پروفیل های مربع و مستطیل و پروفیل درب و پنجره است.

کارخانه لوله یاران

شرکت کارخانه نورد لوله یاران در سال 1998 به ثبت رسیده است و پس از آن با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب با هدف تحول در صنعت لوله و پروفیل ، در سال 1382 در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با تولید تأسیس شد. ظرفیت 105000 تن. استفاده شده.

محصولات این کارخانه یاران: لوله های گاز خانگی و شهری ، لوله های دیگ بخار ، لوله های صنعتی و ساختمانی ، لوله های آب سیاه

کارخانه های لوله اسپیرال

لوله های  اسپیرال در اندازه های بزرگتر از لوله های Mannesmann تولید می شوند و معمولاً در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

 لوله اسفراین

این مجموعه سابقه طولانی در تولید لوله های بدون درز برای صنایع نفت و پتروشیمی دارد. این گروه به عنوان تنها تولید کننده لوله های فولادی بدون درز شامل لوله های مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با هدف تأمین نیازهای کشور ، رشد و توسعه منطقه و هم افزایی با شرکت مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان تامین کننده از مواد اولیه نیاز تاسیس شد.

مجتمع تولیدی لوله سدید

مجتمع تولیدی لوله سدید در سال 1342 با نام کارخانه ماشین سازی فتحی و پسران تأسیس شد. محصولات این مجموعه از طریق خط تولید تخصصی و دقیق با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شوند و در بین انواع مارک های لوله ای جایگاه ویژه ای دارند. محصولات کارخانه سدید در قطرهای 20 تا 120 اینچ به بازار عرضه می شوند و تمام نیازهای صنعتی از جمله انتقال گاز ، نفت و گاز را برآورده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید