اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910124842415770

محصول تازه دیالنز رونمایی شد

ارائه لنز طبی ایراپتیکس به بازار

کد: 139910124842415770

https://bit.ly/3oGMeCs

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دیالنز با نام لنز طبی روزانه ایراپتیکس (Airoptix) در فروشگاه دیالنز رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه لنز طبی ایراپتیکس به بازار  لنز طبی
لنز طبی روزانه ایر اپتیکس

به گزارش روابط عمومی دیالنز، روز پنجم دی ماه 1399، فروشگاه دیالنز میزبان رونمایی از لنز طبی ایراپتیکس، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که درحوزه لنز طبی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر فناوری blink را ارائه کند تا این خدمت تازه با هربار پلک زدن، احساس راحتی و رطوبت کافی در تمام طول روز را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

لنز طبی ایراپتیکس دارای محاسنی است که اعم از مرطوب کننده چشم و آبرسان است و می‌تواند باعث راحتی و سلامت چشم شود.

امید کوشکباغی، مدیرعامل دیالنز، تولید این محصول را نتیجه 7سال کار در این مجموعه دانست و گفت: در راستای کسب رضایت مصرف کنندگان برای تولید این محصول از سال ها قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی در زمان عرضه این محصول به بازار  اعلام کرد: لنز طبی روزانه ایراپتیکس (air optix)  سیبا ویژن برای کسانی که به دنبال لنزهای تماسی جدید و راحت هستند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که از فناوری های جدید بی نظیری همچون blink استفاده می کند.

گفتنی است که blink تکنولوژی فعال برای لنز است که با هربار پلک زدن، احساس راحتی و رطوبت کافی را در تمام طول روز فراهم می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالنز

دیالنز از سال 1388 فعالیت خود را به صورت تخصصی با مدیریت امید کوشکباغی شروع کرده و با دارا بودن تیم مشاوره تخصصی اعم از اپتومتریست و کارشناسان بینایی سنجی این امکان را به مشتریان می دهد که با فراق خاطر محصول مورد نظر خود را تهیه کنند . این شرکت مفتخر است تمامی لنزهای طبی ، رنگی ، طبی رنگی ، لنزهای فانتزی ، لنز طبی بدون رنگ و محصولات جانبی را با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق محصول که از سوی شرکت تولید کننده ارائه شده را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی در سراسر ایران برساند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی