اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304867015770

با هدف مشاوره و راهنمای آنلاین انتخاب لنز رنگی و طبی رنگی مناسب انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت دیالنز 

کد: 139910304867015770

https://bit.ly/3pbiVIM

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دیالنز  از  1399/10/12 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت دیالنز 
ارتقا و بهینه سازی سایت دیالنز 

به گزارش روابط عمومی دیالنز، وبسایت این شرکت فعال در زمینه فروش لنز طبی و رنگی دیالنز از تاریخ 1399/10/12 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.dialenz.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های لنزیاب،فروشگاه آنلاین ،ارسال درخواست تماس ، مشاوره آنلاین ، ارسال نظرات به فهرست وبسایت اضافه و انتخاب لنز رنگی بر اساس رنگ مو و رنگ پوست برای مخاطبان میسر شده است.
امید کوشکباغی مدیرعامل دیالنز با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه هدف شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: مشاوره آنلاین انتخاب لنز رنگی و طبی رنگی مناسب از دیگر خدمات این سایت است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال برنامه بعدی شرکت در حوزه انفورماتیک هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالنز

دیالنز از سال 1388 فعالیت خود را به صورت تخصصی با مدیریت امید کوشکباغی شروع کرده و با دارا بودن تیم مشاوره تخصصی اعم از اپتومتریست و کارشناسان بینایی سنجی این امکان را به مشتریان می دهد که با فراق خاطر محصول مورد نظر خود را تهیه کنند . این شرکت مفتخر است تمامی لنزهای طبی ، رنگی ، طبی رنگی ، لنزهای فانتزی ، لنز طبی بدون رنگ و محصولات جانبی را با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق محصول که از سوی شرکت تولید کننده ارائه شده را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی در سراسر ایران برساند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان