اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164849915670

خرید آنلاین بردگیم با چترنگ

کد: 139910164849915670

https://bit.ly/39v4XL8

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها که به خاطر کرونا و شرایط قرنطینه، اکثریت خونه نشین شدیم و سرگرمی هامون مثل کافه رفتن و سینما گردی به حداقل خودش رسیده بهتره که سعی کنیم داخل خونه با اعضای خانوادمون چالش های جدیدی رو تجربه کنیم تا از تبدیل شدنمون به یک انسان منفعل جلوگیری کنیم.

خرید آنلاین بردگیم با چترنگ
فروشگاه بردگیم چترنگ

تیم چترنگ با استفاده از افراد متخصص در بازی های فکری و بوردگیم، پلتفورمی رو طراحی کرده تا بهترین بازی های رومیزی ایرانی و خارجی رو بصورت متمرکز در اختیار طرفدارای بازی های گروهی بذاره. از سال 98 که این تیم تشکیل شد تمام تلاش خودش رو برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی اون انجام داده. مشاوره تخصصی، معرفی بازی ها و فروش و ارسال این محصولات به طرفداران، خمیرمایه‌ی تشکیل این تیم بود تا به سادگی علاقمندان رو جذب دنیای بزرگ بازی های فکری بکنن. ارائه محتوای منحصربفرد و ویژه برای هر بازی، هر شخصی رو ترغیب به ورود به این اکوسیستم جذاب میکنه و نه تنها سرگرمی افراد رو تامین میکنه، بلکه امکان ارسال هدایای متفاوت پیرامون بازی برای عزیزان هر کس رو هم فراهم کرده.چترنگ تونسته افراد متخصص این حوزه رو دور هم جمع کنه و مرجعی کامل برای بازی های فکری، بوردگیم، پازل و لگو باشه.

با چترنگ شگفتی در یک قدمی شما خواهد بود؛ این شعار چترنگ از آغاز تشکیل بوده. به همین دلیل با چترنگ میتونید در دنیای بی نهایت و متفاوت بازی ها غرق شید و اون ها رو با تمام وجود لمس کنید. از سفر به دنیای موجودات فضایی تا شکست یک ابرقهرمان در جنگی بزرگ و ایفا کردن نقش یک مهندس خبره رو در دنیای بردگیم ها بچشید.  

چترنگ که در حال حاضر یکی از فروشگاه های مطرح بوردگیم و پازل در ایران شناخته میشه، دسته بندی های مختلف و گسترده‌ای در ارتباط با بازی های رومیزی داره. از بورد گیم های آموزشی تا بازی های استراتژیک، بازی های خانوادگی و دورهمی گرفته تا بازی هایی با تم های مافیایی، کلاسیک و جنگی همگی در سایت چترنگ دور هم جمع‌آوری شدن تا به راحتی در دسترس طرفداران و علاقمندان به دنیای سرگرمی و بازی باشن و تجربه‌ی ورود به بورد گیم ها و انتخاب بهترین بازی ها رو به شما هدیه بدن.

این بازی ها میتونن درجه سختی های متفاوتی داشته باشن و برای افراد 8 سال به بالا، یا 12 سال به بالا طراحی بشن. اما بازی های مهم و اصلی این صنعت مربوط به رده سنی +18 هستن. چترنگ میتونه همه نوع بازی از کارتی تا تعادلی، مهره ای و ... رو با داستان های مختلف برای شما تامین کنه.اما از همه جذاب تر اینکه: اگر نمیدونید کدوم بازی رو انتخاب کنید و فقط اطلاعات کلی ای راجع به بازی مورد علاقتون دارید خیالتون راحت باشه چون چترنگ راه حل این مشکل رو میدونه؛ گروه چترنگ با مشاوره رایگان برای بازی دوستان تونسته خیلی راحت بازی مورد علاقه‌ی افراد رو بر اساس سلیقه‌ی اشخاص بهشون معرفی کنه.✅برای شروع کافیه به سایت چترنگ مراجعه کنید و یا صفحه ی چترنگ رو در شبکه های اجتماعی با نشانی (chatrang_shop) دنبال کنید.

 

این بازی ها میتونن درجه سختی های متفاوتی داشته باشن و برای افراد 8 سال به بالا، یا 12 سال به بالا طراحی بشن. اما بازی های مهم و اصلی این صنعت مربوط به رده سنی +18 هستن. چترنگ میتونه همه نوع بازی از کارتی تا تعادلی، مهره ای و ... رو با داستان های مختلف برای شما تامین کنه.اما از همه جذاب تر اینکه: اگر نمیدونید کدوم بازی رو انتخاب کنید و فقط اطلاعات کلی ای راجع به بازی مورد علاقتون دارید خیالتون راحت باشه چون چترنگ راه حل این مشکل رو میدونه؛ گروه چترنگ با مشاوره رایگان برای بازی دوستان تونسته خیلی راحت بازی مورد علاقه‌ی افراد رو بر اساس سلیقه‌ی اشخاص بهشون معرفی کنه.✅برای شروع کافیه به سایت چترنگ مراجعه کنید و یا صفحه ی چترنگ رو در شبکه های اجتماعی با نشانی (chatrang_shop) دنبال کنید

خدمات این سایت به موارد بالا محدود نمیشه، چترنگ قابلیت های مختلفی مثل پشتیبانی دائمی توی بستر سایت داره تا جای نگرانی برای طرفداران بازی باقی نمونه؛ در واقع هیچ کس بدون بازی از چترنگ خارج نمیشه و برای هر کس حداقل یه بازی متناسب با شخصیت و علایقش وجود داره. برای خرید از این سایت، درگاه امن و نماد های اطمینان برای اعتماد هر چه بیشتر تعبیه شده. تیم چترنگ در تمام مراحل انتخاب، خرید و آموزش همراهتان هست و اگر سبد خرید شما بالای 300 هزار تومن بود ارسال محصولات به صورت رایگان برای شما در تمام کشور انجام میشه. بعد از اینکه سفارش خودتون رو به صورت کامل ثبت کردید، خیالتون از دریافت محصول درکوتاه‌ ترین زمان راحت باشه چون از درخواست تا دریافت، فاصله ای نیست. جدا از این، امکان خرید حضوری از این فروشگاه هم وجود داره و با مراجعه به دفتر این مجموعه که از طریق صفحه تماس با ما قابل دسترسیه، می تونید حضورا وارد دنیای گیم بشید و خرید خودتون رو انجام بدید؛ یعنی هم بردگیم، هم پازل و هم لگو ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]