اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008205519515670

مزیت استفاده از کافه بردگیم ها در تهران و سراسر ایران

کد: 140008205519515670

https://bit.ly/3oqFaLq

، تهران , (اخبار رسمی): حتما لازم است که در خانه ها بردگیم داشته باشیم تا به این بازی های رومیزی دسترسی پیدا کنیم؟ قطعا نه ! کافه بردگیم ها برای همین به وجود آمده اند. اما مزایای یک کافه بردگیم تهران چیست؟

در کافه بردگیم های تهران میتوانید علاوه بر نوشیدن و میل کردن، به گنجینه عظیمی از بازی های فکری و بورد گیم ها دسترسی داشته باشید و هر بار یک بازی جدید را تجربه کنید. ولی این کافه بردگیم ها کجا هستند؟

همانطور که اشاره کردیم، راحتی استفاده از کافه بردگیم ها یکی از مزایای مهم آن است. شما میتوانید در عین حالی که غذا و نوشیدنی مخصوص خود را سفارش داده اید با عزیزان خود هر بازی خاصی را که در نظر گرفته اید اجاره کنید و بدون خرید آن به بازی بپردازید. بسیاری از کافه بردگیم ها با یک هزینه ورودی پایین و یا اجاره هر بازی به طور مجزا، امکان بازی راحت را برای شما فراهم کرده اند. در مورد کرونا هم نگران نباشید؛ حتی اگر هنوز مردم واکسن نزده باشند، تمام پروتکل های بهداشتی در این اماکن رعایت و نظارت می شود. ماسک خود را بردارید، لیست بهترین کافه بردگیم های تهران را دست بگیرید و بازی فکری خود را انتخاب کنید. این لیست به شما برای انتخاب بهترین کافه بردگیم تهران کمک میکند:

2 1-کافه بردگیم فکرکده تهران

3 2-کافه بردگیم گیک

4 3-کافه بردگیم ماینداسپرت سنتر

5 4-کافه بردگیم “فکر” در تهران

6 5-کافه بوردگیم “برد لند”

7 6-کافه بازی “کافه بردگیم” در تهران

8 7-کافه بردگیم اطلسی

9 8-کافه بردگیم تهران؛ سیلک

10 9-کافه بازی برد ” برین گیم “

11 10-کافه بردگیم تتا

12 11-کافه بازی و بردگیم سنت

13 12-کافه بازی بوردیکا

14 13-میزفان کافه؛ کافه بردگیم غرب تهران

15 14-کافه بردگیم پازل

16 15-کافه بازی فکر بکر

17 دیگر کافه بازی ها و کافه بردگیم در تهران

17.1 16-کافه بازی بردلانژ

17.2 17-کافه بردگیم “بازی بازا”

17.3 18-کافه بردگیم منفی یک

دیگر کافه بازی ها و کافه بردگیم در تهران

16-کافه بازی بردلانژ

البته که اهالی شمال شرق تهران با این کافه بردگیم در کنار اتوبان ارتش آشنایی دارند. غذاها و نوشیدنی های این کافه بازی از شهرت خاصی برخوردار است که در کنار بازی کردن میتواند لحظات خوشی را رقم بزند.

17-کافه بردگیم “بازی بازا”

در کنار مصلی تهران، خیابان خرمشهر پلاک 133 واقع شده و از کافه بازی های معروف تهران است که با مبلغی ورودی بردگیم ارائه میکند.

18-کافه بردگیم منفی یک

کافه بردگیم منفی یکبالاتر از خیابان دکتر فاطمی و در خیابان چهارم، کافه بزرگی متشکل از ده ها بازی فکری قرار گرفته که پاتوق بسیاری از جوانان عاشق بازی است.

” کافه بازی لول آپ ، کافه بازی دیاموند ، هووم کافه، کافه بلوز، کافه گراف، کافه بازی ب لین ، کافه بازی کهن، کافه زهیر، کافه بردگیم ایوان و پارادیزو و … هم از دیگر کافه بازی هایی هستند که امکان بازی های مختلف از فوتبال دستی تا منچ، مارپله و بردگیم در آنها فراهم است.” تمام این کافه بردگیم ها با هدف ایجاد فضایی شاد، سرگرم کننده و امن برای سرگرمی و اوقات فراغت شما آماده شده اند تا بتوانید بدون دغدغه به بازی های فکری، بردگیم و بازی های رومیزی با عزیزانتان بپردازید و با پرداخت مبلغ ناچیزی از این فضا با غذاها و نوشیدنی های مختلف استفاده کنید.

شاید نتوان بهترین کافه بردگیم تهران را به سادگی انتخاب کرد؛ اما این لیست از کاملترین و بهترین کافه بازی و بوردگیم در تهران و ایران میتواند به شما کمک شایانی در انتخاب محل بازی شما کند.

منبع : kidsgram.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح