اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206037453115670
در دسترس نیست

آیا خرید گیتار ارزان قیمت درست است ؟

کد: 140206037453115670

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل متعددی در قیمت نهایی یک گیتار تاثیرگذارند. برند و کشور سازنده، متریال به کار رفته در ساخت گیتار، نوع گیتار، تجهیزات جانبی آن و … همگی در قیمت نهایی گیتار تاثیر گذارند. به طور کلی، هر گیتار ارزان قیمتی،لزوما گیتار بدی نیست و ممکن است که هزینه‌های تولید، مارکتینگ و برندینگ آن کاهش پیدا کرده باشد

آیا خرید گیتار ارزان قیمت درست است ؟
آیا خرید گیتار ارزان قیمت درست است ؟

یک فروشگاه معتبر برای خرید گیتار چه ویژگی هایی دارد؟

خرید گیتار در کشورمان همیشه با دشواری‌های فراوانی روبرو بوده است و این موضوع باعث سردرگمی علاقه‌مندان به موسیقی شده است. پیچیدگی‌های انتخاب گزینه مناسب در کنار پیچیدگی‌های پیدا کردن محصول مورد نظر در بازار موسیقی ایران، باعث شده تا روند خرید گیتار برای نوازندگان به معضل بزرگی تبدیل شود. شرکت تنزو موزیک به منظور رفع پیچیدگی خرید گیتار، تمام محصولات خود را با تضمین اصالت محصول و سلامت فیزیکی آن در اختیار نوازندگان قرار می‌دهد. همچنین تمامی خدمات پس از فروش از جمله تامین قطعات و تعمیر و سرویس سازآلات، توسط فروشگاه تنزو موزیک انجام می‌پذیرد تا خیال نوازنده بابت کیفیت محصول خریداری شده، راحت باشد.

آیا برای یادگیری گیتار، رده سنی خاصی وجود دارد؟

خیر! هر فردی در هر سنی، می‌تواند با تمرین و ممارست به یادگیری گیتار مشغول شود. بدیهی‌است که زمان و روند یادگیری یک کودک و نوجوان با فرد بزرگسال، یکسان نیست.

از بین گیتار آکوستیک و الکتریک، کدام گزینه برای من مناسب است ؟‌

پاسخ به این سوال به سلایق نوازنده باز می‌گردد. اگر طرفدار موسیقی کلاسیک هستید و می‌خواهید قطعات موسیقی این چنینی را خلق کنید، بدون شک گیتار کلاسیک مناسب شماست. در نقطه مقابل، اگر به دنبال ملودی به کار رفته در موسیقی‌های سبک Rock , Jazz , Metal و … هستید، گیتار الکتریک برای شما مناسب است. گیتار بیس در تمامی قطعات موسیقی تمامی سبک‌ها کاربرد داشته و یادگیری آن نیز تا حدی متفاوت از یادگیری گیتار است؛ شروع یادگیری گیتار بیس به دلیل Tension بالاتر سیم‌ها نسبت به گیتار الکتریک، اندکی سخت‌تر است که البته همه سختی‌های یادگیری این سبک از گیتار، با تمرین و ممارست از بین خواهد رفت.

چرا قیمت‌های گیتار الکتریک و آکوستیک تا این حد متفاوت است ؟

عوامل بسیاری در قیمت نهایی یک گیتار تاثیر گذارند. عواملی همچون برند و کشور سازنده گیتار، نوع متریال به کار رفته، نوع تجهیزات الکترونیک، نوع چوب به کار رفته در بدنه و پرداخت آن و … همگی در تعیین قیمت نهایی گیتار تاثیر گذارند. همچنین گیتارهای تولید محدود و سیگنچر، قیمت بالاتری نسبت به دیگر گیتارها دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی