اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205277441415670
در دسترس نیست

راهنمای خرید ماشین دریل رادیال و یا ماشین مته رادیال

کد: 140205277441415670

، تهران , (اخبار رسمی): دریل رادیال یک دستگاه است که برای سوراخ کردن یا تغییر شکل از آن استفاده می شود .با توجه به طبقه بندی ساختار ابزار ماشین ، مته شعاعی دریل رادیال به دو دسته هیدرولیک و مکانیکی تقسیم می گردد.

راهنمای خرید ماشین دریل رادیال و یا ماشین مته رادیال
راهنمای خرید ماشین دریل رادیال و یا ماشین مته رادیال

1- در ساختار ماشین به عنصر ریخته گری طراحی بدنه، همگام بودن اجزا دستگاه با یکدیگر مانند قطر ستون، طول بازو، گیربکس، تعداد دور و ….. حتماً دقت شود.

2- به شرکت داخلی آن به منظور دریافت خدمات بعد از فروش و داشتن قطعات یدکی حتماً دقت داشته باشیم.

3- میزان محبوبیت آن برند در بازار داخلی و میزان فروش آن

4- قیمت و شرایط فروش

در دریل های رادیال سیستم قفل کردن و باز کردن گیربکس و بازو در مراحل مختلف می تواند به صورت دستی و یا هیدرولیک انجام شود.

در انتخاب دریل رادیال، عوامل مانند قطر سوراخکاری، جنس قطعه، ضخامت سوراخکاری و انعطاف‌پذیری بازو باید مدنظر قرار گیرند. همچنین، تحلیل صحیح قطعه و نیازهای تولیدی بسیار مهم است. در بازار ایران، دریل رادیال‌های بازو 80 و 110 برای کارگاه‌ها و قالب‌سازی مناسب هستند، در حالی که دریل رادیال با بازوی بلندتر برای صنایع پتروشیمی، استراکچر، سازه‌های فضایی و سوله‌سازی پیشنهاد می‌شود. انتخاب درست دریل رادیال منجر به دوام و کارایی بیشتر دستگاه و کاهش نیاز به خدمات تعمیرات خواهد شد. برای خرید دریل رادیال، توجه به جزئیات و کیفیت محصول بسیار مهم است. در بازار ایران، دریل رادیال‌های چینی و چک به عنوان بهترین گزینه‌ها در ارتباط با کیفیت و قیمت مناسب شناخته می‌شوند.

در نوع استفاده از هیدرولیک مزایایی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم :

1- سهولت بیشتر برای اپراتور

2- فشار یکسان در طول پروسه ماشینکاری و در نتیجه عملکرد مناسب و عمر طولانی تر قطعات دستگاه

3- استحکام بیشتر در قفل کردن و عدم خیزش کالاسکه و در نتیجه عمر بیشتر ابزار و کیفیت سوراخکاری بیشتر

ویژگی های دریل رادیال چیست؟

دارای قابلیت حمل و جا به جایی: به دلیل وزن نه چندان زیادی که دارد این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا دستگاه را به محل های مورد نظر خود برده و از آن استفاده کنید.

دارای استانداردهای ایمنی بالا: وجود سیستم الکترونیکی کنترل اضافه بار و گارد محافظ و همچنین وجود کلاچ اتوماتیک موجب شده تا ایمنی این دستگاه بالا باشد.

دارای سرعت بالا: سرعت این دستگاه برای انجاک عملیات سوراخکاری بالا بوده که به تبع موجب صرفه جویی در وقت و مصرف کمتر انرژی شما می شود.

دارای تنوع محصول: مدل های متنوعی از دریل رادیال موجود است که شما با توجه به نیازتان میتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

امکان استفاده مجدد از براده ها: از آنجایی که براده های حاصل از سوراخکاری توسط دریل رادیال به صورت پولکی و اندک می باشد در نتیجه می توان آن ها را به فروش رساند.

دارای لوازم جانبی متنوع: دریل رادیال دارای لوازم جانبی مختلفی نظیر سیستم بطری خنک‌کننده مته و محل سوراخ، انواع ابزار گیر، پایه مغناطیسی گردان، گیربکس چند سرعته، قلاویز و… می باشد.

در هنگام خرید یک دریل رادیال مناسب، به چه مواردی باید توجه داشت؟(راهنمای خرید ماشین دریل رادیال و یا ماشین مته رادیال)

قدرت مغناطیسی: قدرت مغناطیسی بالا موجب نگهداشتن دریل در زمان اتصال سطح کار با دستگاه می شود و اگر این قدرت به میزان کمی باشد باعث لغزش دریل و ایجاد آسیب می شود.

قدرت موتور: این مورد نیز از مواردی است که با توجه به حوزه ی کاری شما در زمان خرید دریل رادیال موضوع با اهمیتی خواهد بود. اگر اجسامی که با آن کار می کنید سبک می باشند میتوانید از دستگاه با توان کمتر استفاده کنید.

ظرفیت سوراخکاری دستگاه: این مورد نیز مانند مورد قبلی مهم بوده و باید با توجه به حوزه ی کاریتان دریلی با ظرفیت مناسب تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید