اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012105740015670

علت تفاوت استابلایزر با محافظ‌های معمولی چیست

کد: 140012105740015670

https://bit.ly/3HBThoS

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از استابلایزر در بسیاری از موارد مهم و الزامی است. در هنگام نوسانات برقی بسیاری از لوازم‌خانگی گران‌قیمت ممکن است دچار آسیب و یا سوختگی شود. استفاده از محافظ‌های معمولی نمی‌تواند به طور کامل از بروز مشکل پیشگیری کرده و تنها می‌تواند در صورت ایجاد نوسانات برق سیستم را قطع کند.

علت تفاوت استابلایزر با محافظ‌های معمولی چیست
علت تفاوت استابلایزر با محافظ‌های معمولی چیست

دستگاه استابلایزر یک دستگاه بسیار کاربردی است که وجود آن در بسیاری مکان‌ها ضروری خواهد بود. قیمت استابلایزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به برسی عوامل اصلی قیمت‌گذاری استابلایزرها پرداخته می‌شود. استفاده از استابلایزر در بسیاری مکان‌ها امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بوده به‌طوری‌که نبود این دستگاه می‌تواند موجب ایجاد خسارت شود. در برخی از موارد نیز این نوسانات ممکن است ایجاد آتش‌سوزی و مشکلات جبران‌ناپذیر دیگری کند.

دستگاه‌های محافظ معمولی معمولاً تنها دارای یک بورد الکترونیکی بوده که در صورت ایجاد نوسان در جریان برق، برق ورودی را قطع کرده و با ایجاد وقفه‌ای دوباره آن را متصل می‌کند. 

این در حالی است که با استفاده از استابلایزر می‌توان جریان برق ورودی به ساختمان را در میزان مشخصی تنظیم کرد. همچنین استابلایزرها می‌توانند جریانی مداوم را برای ساختمان برقرار کنند. در صورت قطعی برق، استابلایزر برق موردنیاز ساختمان را برقرار کرده و از ایجاد اشکال در برخی از لوازم مانند یخچال و… جلوگیری می‌کند.

کاربرد استابلایزر

بیشترین کاربرد استابلایزرها در کارخانه‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، خطوط تولید محصولات و… است. در این مکان‌ها استفاده از محافظ‌های برق جوابگو نبوده و لازم است از استابلایزر استفاده شود. همچنین نوسانات و قطعی جریان برق می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به خطوط تولید برخی محصولات در کارخانه‌ها بزند. استابلایزرها با تثبیت جریان برق می‌توانند برق شهری را تا میزان زیادی تثبیت کنند. قیمت استابلایزر به نسبت محافظ برق بالاتر بوده اما در طولانی‌مدت می‌تواند بسیار به‌صرفه باشد و میزان مصرف برق را نیز تا حدودی کاهش دهد. همچنین طول عمر استفاده از استابلایزر به نصبت محافظ‌های معمولی بسیار بیشتر بوده و می‌توان تا مدت‌ها بدون هیچ مشکلی از این دستگاه‌ها استفاده کرد.  

قیمت حدودی استابلایزرهای ولتاژ

قیمت استابلایزر باتوجه‌به ساختار و اجزای تشکیل‌دهنده آن می‌تواند متغیر باشد. همچنین نوسانات بازار و کارخانه سازنده دستگاه استابلایزر نیز در تعیین این قیمت دخیل است. به‌طورکلی می‌توان قیمت این دستگاه‌ها را به این صورت بیان کرد:

مدل استابلایزرظرفیتخروجی ولتاژقیمت

  • استابلایزر هوشمند۷۰۰۰ ولت آمپر۲۲۰۹٫۹۰۰ هزار تومان
  • استابلایزر دیجیتالی۱۰۰۰ ولت آمپر۲۲۰۱٫۲۵۰ میلیون تومان
  • استابلایزر هوشمند10.000ولت آمپر۲۲۰12.200میلیون تومان
  • استابلایزر هوشمند14.000ولت آمپر۲۲۰۱۷ میلیون تومان
  • استابلایزر دیجیتالی۳٫۰۰۰۲۲۰۲٫۵۰۰ میلیون تومان
  • استابلایزر دیجیتالی2.000ولت آمپر۲۲۰۲ میلیون تومان
  • استابلایزر هایبرید دیجیتال25.000ولت آمپر۲۲۰۵۴ میلیون تومان

(مرجع قیمت‌ها وب‌سایت دیجی‌کالا است)   کلام آخر استابلایزر یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در بسیاری مکانهاست که برای جلوگیری از نوسانات برقی استفاده می‌شود. 

با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان جریان ورودی برق را تنظیم کرد و از ایجاد خسارت ناشی از نوسانات برق جلوگیری به عمل آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید