اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011015650715670

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

کد: 140011015650715670

https://bit.ly/3Anfuoy

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که می‌دانید برق شهر، نوسانات ولتاژ زیادی را تجربه می‌کند. این نوسانات و تغییرات باعث می‌شوند تا عملکرد لوازم برقی شما دچار اختلال گردد. از طرف دیگر وجود این عامل، به کاهش یافتن قدرت نامی دستگاه‌ها منجر می‌گردد و راندمان الکتروموتور آن‌ها را کاهش می‌دهد.

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت!
با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

در چنین مواقعی استفاده از یک استابلایزر ولتاژ، ضرورت دارد. استفاده از استابلایزر ساخته شده توسط شرکت پرنیک و قرار دادن آن در ورودی برق، به شما کمک می‌کند تا تمامی لوازم برقی خود را در برابر نوسانات و اختلالات برق شهری محافظت نمایید. از طرف دیگر وجود این دستگاه‌ها باعث می‌شود تا بتوانید بسیاری از هزینه‌های مربوط به مصرف برق خود را کاهش دهید. این سیستم‌ها به نحوی طراحی و ساخته شده‌اند که می‌توانند ‌از لوازم برقی شما در برابر اتصالات کوتاه‌ مدت نیز حفاظت نمایند.

استابلایزر چیست؟ شاید سوال باشد که تثبیت کننده‌ی ولتاژ یا استابلایزر چیست ؟ همان‌طور که می‌دانید بیشتر لوازم برقی با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می‌کنند. در حالت معمول و به‌ مرور زمان عملکرد و راندمان این ابزارها کاهش پیدا می‌کند و این سیستم‌ها مستهلک می‌گردند. اگر ولتاژ لوازم برقی بسیار پایین و یا بالا برود، این تجهیزات دچار آسیب‌های شدیدی خواهند شد و یا خواهند سوخت. در این شرایط استفاده از استابلایزر مناسب، اهمیت و ضرورت دارد.

در حقیقت می‌توان گفت دستگاه تثبیت‌ کننده ولتاژ و یا استابلایزر، عنوان دستگاهی است که می‌تواند این نوسانات ولتاژ برق را جبران کند و ولتاژی به‌ اندازه‌ مورد نیاز ابزار برقی شما، به آن‌ها برساند. در شرایطی که ابزار برقی، ولتاژ مورد نیاز خود را دریافت کنند، دچار آسیب و سوختگی نخواهند شد. از طرف دیگر شبکه برق شهری، در طول روز دچار تغییراتی در ولتاژ می‌شود. لذا استفاده از یک تثبیت‌کننده ولتاژ به‌ ویژه در مکان‌هایی که نوسانات بسیار شدیدی را تجربه می‌کنند، لازم است تا از طریق این ابزار، تمامی نوسانات، جبران و کنترل گردد.

با استفاده از استابلایزر، جریان برقی بدون نوسان و بدون پرش به لوازم برقی شما خواهد رسید. چراکه در این صورت، تمامی ازدیادهای برق، افت‌ها و… در پشت این سیستم باقی خواهند ماند و جریانی صاف و با دقت بالا به لوازم برقی شما منتقل خواهد شد.

این ابزارها می‌توانند جریان پائین برق را تقویت کنند و جریان بالای آن را تعدیل نمایند تا ورودی برق به لوازم شما، ورودی مورد نیاز آن‌ها باشد. لذا با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت.

تثبیت‌کننده‌های ولتاژ که توسط شرکت تولید کننده پرنیک ( ریزپردازان مدار سبز ) طراحی و تولید می‌شوند، انواع مختلفی دارند. برای نمونه می‌توان این ابزار را از نظر فناوری ساخت به ۳ دسته اصلی استابلایزرهای رله‌ای، سرووموتوری و سوئیچینگ یا استاتیک، دسته‌بندی کرد که هر کدام دارای مصارف مخصوص به خود هستند. از طرف دیگر می‌توان این ابزار را از نظر میران و یا بازه ولتاژ نیز دسته‌بندی کرد.

در این‌ صورت استابلایزر پرنیک، شامل انواع تک‌ فاز و سه‌فاز خواهد بود. استابلایزرهای تک‌ فاز به‌ طور ویژه برای مصارف خانگی ساخته شده‌اند. اما تثبیت‌کننده‌های سه‌ فاز را می‌توانید برای مصارف صنعتی، پزشکی و… مورد استفاده قرار دهید. بنابراین با توجه به نوع مصرف و نیاز خود می‌توانید استابلایزرهای مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

تفاوت استابلایزر و محافظ برق چیست؟ سیستم تثبیت‌ کننده ولتاژ پرنیک به‌ نحوی طراحی‌ شده که می‌تواند در صورت افت و یا هر گونه نوسان و تداخل در شبکه برق، آن را تشخیص دهد و به‌ صورت خودکار این نوسانات را برطرف سازد. سرعت نویز گیری برق و تبدیل آن به برقی صاف و یکنواخت در این سیستم‌ها، بسیار بالا است. لذا هیچ توقفی در روند کار ابزار برقی ایجاد نمی‌کنند. این سیستم‌ها بدون سر و صدا هستند و بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند.

برخی از افراد برای پیشگیری از آسیب دیدن لوازم برقی خود از سیستم محافظ برق استفاده می‌کنند. اما اصلی ترین تفاوت استابلایزر و محافظ برق چیست ؟ لازم است به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه‌های محافظ، تنها از یک برد الکترونیکی به وجود آمده‌اند. این سیستم‌ها این توان و قابلیت را دارند که در زمان‌هایی که ولتاژ برق شهری از حد تعریف‌ شده و مجاز، بالاتر و یا پائین‌تر است، برق را قطع نمایند.

این سیستم‌ها دارای یک مدار تاخیر هم هستند که از آن به‌ منظور اتصال مجدد برق، استفاده می‌کنند. نکته مهمی که لازم است در مورد محافظ‌های برق در نظر داشته باشید این است که این سیستم‌ها در شرایط حاضر، دستگاه‌هایی ابتدائی به شمار می‌روند که نمی‌توانند حفاظت دقیق و کاملی از ابزار برقی به عمل آورند. این در حالی است که استابلایزرها توانایی‌های منحصر به‌ فردی دارند و محافظی مطمئن برای لوازم برقی شما هستند. لذا با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت!

پرنیک معتبرترین تولیدکننده استابلایزرهای الکترونیکی در ایران با شماره 021-77035010 در تمام مسیر راهنمایی تا خرید استابلایزر کنار شماست.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]