اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206047453215670
در دسترس نیست

راهنمای خرید انواع پمپ تصفیه آب استخر از ابزاریکا

کد: 140206047453215670

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد خرید پمپ آب استخری دارید باید پیش‌ از اقدام، برخی نکات را در نظر بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید و خرید پمپ استخری، تجربه‌ی ناخوشایندی برای شما نداشته باشد.

راهنمای خرید انواع پمپ تصفیه آب استخر از ابزاریکا
راهنمای خرید انواع پمپ تصفیه آب استخر از ابزاریکا

اگر قصد خرید پمپ آب استخری دارید باید پیش‌ از اقدام، برخی نکات را در نظر بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید و خرید پمپ استخری، تجربه‌ی ناخوشایندی برای شما نداشته باشد.

هر کدام از استخرها دارای کاربری مخصوص به خود هستند و حجم آب آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. بنابراین هر استخر نیاز به پمپ آب مخصوص به خود دارد؛ درواقع بزرگ و یا کوچک بودن پمپ و همچنین توان پمپ آب استخری مهم است. بنابراین پیش‌ از خرید پمپ استخری باید توان و پتانسیل استخر خود را در نظر بگیرید.
از طرف دیگر سعی کنید از میان محصولات موجود در بازار، پمپی را برای خرید انتخاب کنید که عملکردی روان، مناسب و بی‌صدا دارد. به‌ ویژه اگر از افرادی هستید که نمی‌توانید سر و صدای پمپ را تحمل کنید لازم است به این ویژگی توجه خاصی داشته باشید. ( البته که با توجه به فاصله‌ی پمپ از استخر، این معیار در زمان خرید پمپ استخری، ملاک مهمی محسوب نمی‌شود)

✅پیش‌ از خرید پمپ آب استخری، جنس بدنه آن را نیز در نظر بگیرید. از آن‌ جاییکه این محصولات با مواد ضدعفونی کننده و یا گندزدا در ارتباط مستقیم قرار می‌گیرند، پس باید جنس بدنه لوله‌های آن‌ها و کل سیستم پمپ از مقاومت کافی و بالا برخوردار باشند تا پس‌ از مدت زمان کوتاه، عملکرد پمپ با اشکال مواجه نشود.
این محصولات از نظر میزان سرعت با یکدیگر دارای اختلاف هستند و از این لحاظ در انواع تک سرعته، دو سرعته و سرعت متغیر جای می‌گیرد. پمپ‌های تک سرعته، از پروانه‌ای تشکیل شده‌اند که همیشه و با یک سرعت مشخص، در حال حرکت است.
در پمپ‌های دو سرعته، پروانه با دو سرعت متفاوت به گردش درمی‌آید و در پمپ‌ آب استخری سرعت متغیر،  شما می‌توانید سرعت موتور پمپ آب استخری را تنظیم کنید. قیمت پمپ آب استخری تک سرعته از سایرین پایین‌تر بوده و کاربردهای بیشتری هم دارد.
نحوه کار پمپ استخری
روش کار این سیستم‌ها از طریق اسکیمر و یا سرریز مکش است. به‌ نحوی‌ که اسکیمر در بالاترین سطح از عمیق‌ترین بخش پمپ نصب می‌گردد و یک دریچه مکش نیز در عمیق‌ترین بخش استخر قرار می‌گیرد. بنابراین می‌تواند آب را به سمت پمپ هدایت کند تا فرایند تصفیه و یا تعویض آن انجام گیرد.
در این حالت باید پمپ پایین‌تر از دریچه واقع شود تا فرآیند مکش را به‌ سادگی انجام دهد. حجم بیشتر آبی که به پمپ وارد می‌شود، یعنی حدود ۸۰ درصد آن، توسط دریچه‌ها انتقال پیدا می‌کند و باقی‌ مانده آن را نیز بخش استرینز در پمپ استخری انجام می‌دهد.

تفاوت پمپ استخری با سایر پمپ‌ها چیست؟

الکتروپمپ استخری، وسیله‌ای است که می‌تواند آب را از استخر کشیده و سپس برای انجام عملیات پردازشی به فیلتراسیون، بخاری و کلر ساز انتقال دهد. پس‌ از آن، این سیستم می‌تواند آب فرآوری شده و مناسب را به استخر شما بازگرداند. این تجهیزات از جمله پمپ‌های خود مکش بوده و از نوع پمپ‌های سانتریفیوژی به شمار می‌روند. این نوع از پمپ‌ها می‌توانند در بالای منبع آبی که قصد پر کردن آن را دارید، واقع شوند. در حقیقت یک الکتروپمپ استخری در سطح زمین نصب شده و دسترسی به آن نیز به‌ سادگی صورت می‌پذیرد. تفاوت ها و ویژگی های پمپ جتی و پمپ بشقابی را در قیاس با پمپ استخری میتواند از صفحات مربوطه بررسی نمایید.

منبع :

abzarika.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | سرگرمی و تفریح