اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910204852113814

آیا درمان سرطان ریه خوش‌خیم امکان پذیر است ؟

کد: 139910204852113814

https://bit.ly/3sxe9r9

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله برای درمان سرطان ریه خوش خیم 3 گیاه را معرفی کردیم که اثربخش خواهد بود!

آیا درمان سرطان ریه خوش خیم امکان پذیر است ؟!
آیا درمان سرطان ریه خوش‌خیم امکان پذیر است ؟

محققان برزیلی دریافتند که پس از گذشت 72 ساعت از مصرف خار شیری، مرگ یاخته های سرطانی آغاز می شود. خار شیری یا خار مریم، از گذشته دور به عنوان یک محافظ کبد شناخته می شود، اما پژوهش ها نشان داده اند که این گیاه ممکن است از جمله بهترین داروهای طبیعی برای درمان سرطان خوش خیم باشد. ترکیبی به نام سیلیمارین که در این گیاه وجود دارد می تواند با روش های مختلف با سرطان مبارزه کند. 

گیاه رزماری، خاصیت ضد میکروبی دارد و سال هاست که از آن برای درمان عفونت‌های دستگاه تنفسی و برونشیت استفاده می‌شود. رزماری به عنوان یک درمان سرطان خوش خیم حاوی ترکیبی به نام کارنوسول است و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌ دهد که این ترکیب به سرعت چرخه سلولی سلول های سرطانی را متوقف می کند. در موارد شدید سرطان، کارنوسول می تواند سرعت چرخه را کاهش دهد.

همچنین در گیاه اکالیپتوس ماده ای تحت عنوان سینئول وجود دارد که تصور می شود توانایی بالایی در درمان سرطان های مختلف داشته باشد. آنچه از منابع علمی معتبر قابل استناد به دست آمده، این است که دانشمندان هنوز دلیل قانع کننده ای برای قابلیت این گیاه در درمان سرطان ها نیافته اند؛ اما یک چیز را به طور واضح بیان می کنند و آن، این است که درمان گیاهی سرطان ریه خوش خیم با اکالیپتوس امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]