اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910234857815561

شانزده حرکت موثر که می‌توانید با تی آر ایکس درخانه انجام دهید

کد: 139910234857815561

https://bit.ly/2XFvQqc

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ورزش های پرطرفدار و جدید که امروزه محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرده است تی آر ایکس است. تی آر ایکس در خانه پرکاربرد ترین وسیله ورزشی است و در هر مکان با چند قلاب می توانید آن را نصب کنید.

تی آر ایکس در خانه + 16 حرکت TRX موثر
شانزده حرکت موثر که می‌توانید با تی آر ایکس درخانه انجام دهید

نه تنها امروز بلکه به گذشته ها هم که مراجعه کنیم متوجه اهمیت و ارزش ورزش کردن می شویم چرا که تمامی رشته های ورزشی که امروزه مورد استقبال قرار گرفته اند ریشه تاریخی دارند. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن جامعه بشریت انسان ها همواره با چالش هایی مانند شلوغی و کمبود وقت مواجه هستند. به علاوه کم تحرکی یا بی تحرکی نیز به یک معضل در جوانان و حتی افراد میانسال تبدیل شده است به همین علت بهترین راه برای سلامتی ورزش در خانه می باشد. یکی از ورزش های پرطرفدار و جدید که امروزه محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرده است تی آر ایکس می باشد. تی آر ایکس در خانه پر کاربرد ترین وسیله ورزشی می باشد و در هر مکان با چند قلاب می توانید آن را نصب کنید. کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کلی با تی آر ایکس در خانه و انواع تمرینات آن آشنا شوید.

TRX در خانه چگونه است؟

امروزه افراد بسیار زیادی اقدام به خرید تی آر ایکس در خانه می کنند و تنها دلیل آن استفاده راحت در خانه و دسترسی راحت در هر زمانی که بخواهیم می باشد. TRX در خانه یک ورزش استقامتی و قدرتی می باشد که با استفاده طولانی مدت از آن شاهد افزایش انعطاف پذیری در بدن خود خواهید بود.
اگر شما هم از آن دست افراد پر مشغله می باشید که همواره با مشکل کمبود وقت مواجه هستید و می خواهید از ورزش کردن غافل نشوید ما TRX در خانه را به شما پیشنهاد می کنیم. با نصب تسمه ها و بند های تی ار ایکس در خانه می توانید تمرینات متنوعی را انجام دهید و در زمانی کوتاه به برنامه های تناسب اندام خود برسید.

نصب بند تی آر ایکس در خانه

قبل از نصب بند تی آر ایکس در خانه ابتدا به یک مکان محکم و مناسب احتیاج دارید و مکان های مناسب در هر خانه ای سقف، دیوار و ستون ها می باشد. البته نصب بند تی آر ایکس فقط مختص این مکان ها نمی باشد و در هر نقطه ای که شما از مناسب بودن آن مطمعن هستید امکان پذیر می باشد. همچنین برای نصب بند تی آر ایکس در خانه به لوازمی مانند قلاب تی آر ایکس، کارابین و قلاب مخصوص پشت در نیاز دارید. از طرفی نصب تی آر ایکس عموما به سه دسته تقسیم می شود که در ادامه نگاهی کوتاه به آن کرده ایم :
• نصب تی آر ایکس روی دیوار یا سقف: قلاب تی آر ایکس را با کمک پیچ و مهره ها به دیوار یا سقف خانه متصل کنید.
• نصب تی آر ایکس پشت درب : قلاب مخصوص تی ار ایکس را پشت در مورد نظر خود وصل کرده و سپس در را ببندید.
• نصب تی آر ایکس به میله : کارابین تی ار ایکس را به دور میله بپیچانید و سپس به وسیله حلقه آن را محکم کنید.

ورزش با طناب تی ار ایکس

در حقیقت تی ار ایکس یک ورزش مهیج و هیجانی است و در زمان هایی که کلافه یا عصبانی هستید می توانید ورزش با طناب تی ار ایکس را امتحان کنید. ورزش با طناب تی ار ایکس بسته به وزن فرد می باشد و این طناب تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را ساپورت می کند. از طرفی دیگر تی ار ایکس یک تمرین و ورزش فوق العاده می باشد زیرا شما با تی ار ایکس می توانید سطح قدرت بدنی خود را به مرور زمان و با استفاده از تمرین های بیشتر افزایش دهید.

خرید لوازم TRX را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

تمرینات تی آر ایکس در منزل

برای انجام تمرینات تی آر ایکس در منزل ابتدا باید برنامه ورزشی خود را ساده و راحت انتخاب کنید و پس از اشنایی کامل و به دست آمدن قلق کار دستتان می توانید تمرینات تی آر ایکس در منزل را سخت تر و پیچیده تر کنید. همچنین وقتی می خواهید از تمرین های ساده به سراغ تمرین های سخت بروید با یک مربی ورزشی حتما مشورت کنید تا یکباره حجم سنگینی را به بدن خود وارد نکنید.

حرکات تی آر ایکس در منزل

در ادامه سراغ تعدادی از معروف ترین و بنیادی ترین حرکات های تی آر ایکس رفته و نگاهی کوتاه به انواع حرکات تی آر ایکس در منزل انداخته ایم:
• Squat تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای عضلات پاها و باسن
• Low Row تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای دست ها، شانه، شکم و کمر
• Back-It-Up Lunge تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای هسته بدن، پاها و عضلات باسن
• Chest Press تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای دست ها، شانه و عضلات سینه
• Pike تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای هسته مرکزی بدن، دست ها، پاها و عضلات شکم
• Hamstring Curl تکرار ۱۰ تا ۱۲ بار مناسب برای هسته مرکزی، پاها و عضلات باسن

ادامه مطلب تی آر ایکس در خانه را در مقاله ورزشی آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی