اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991025486068197

نقد و بررسی تخصصی گوشی هواوی Y8p

کد: 13991025486068197

https://bit.ly/3oPUVdU

، تبریز , (اخبار رسمی): چند سالی می‌شود که هواوی با محصولات مقرون به صرفه خود توانسته بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده را در اختیار بگیرد. این‌بار هم گوشی هواوی وای ۸ پی را که یکی دیگر از محصولات خط تولید Y می‌باشد و نسبت به دو مدل دیگر یعنی Y6p و Y7p قدرتمندتر است روانه بازار کرده‌است.

نقد و بررسی تخصصی گوشی هواوی Y8p
نقد و بررسی تخصصی گوشی هواوی Y8p

هواوی Y8p دستگاهی است که با امکانات متعددی که دارد، جزو تلفن‌های همراه میان‌رده به حساب می‌آید.در این گوشی تراشه استفاده شده در برخی گوشی‌ها نظیر Y9sو Y9 Prime استفاده شده بود، بکار رفته است.

چند سالی می‌شود که هواوی با محصولات مقرون به صرفه خود توانسته بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده را در اختیار بگیرد. حتی ممنوعیت اعمال شده از سوی ایالات متحده علیه او نیز سبب نشده تا هواوی دست از معرفی موبایل‌های جدید برای طرفداران و خریدارانش بردارد. این‌بار هواوی وای ۸ پی را که یکی دیگر از محصولات خط تولید Y می‌باشد و نسبت به دو مدل دیگر یعنی Y6p و Y7p قدرتمندتر است روانه بازار کرده‌است.

هواوی وای ۸ پی دستگاهی است که با امکانات متعددی که دارد، به‌درستی جزو تلفن‌های همراه میان‌رده به حساب می‌آید. اولین چیزی که امکان دارد در همان ابتدای بررسی Y8p  سبب شگفتی شما شود، اسم Breathing Crystal برای نمونه آبی رنگ آن می‌باشد. در واقع در این عبارت اثری از کلمه “آبی” به چشم نمی‌خورد تا حداقل به این درک برسیم که یک مدل از این موبایل روی خودش پوشش آبی یا بنفش رنگ دارد.

نکته دیگر، حضور تراشه معرفی شده در سال ۲۰۱۸ است که پیش از این در برخی موبایل‌های هواوی و آنر نظیر Y9s، Y9 Prime 2019 و 9X استفاده شده بود، می‌باشد. در سمت دیگر، فاکتورهایی همچون صفحه نمایش همیشه روشن، سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و قیمت مناسب، هواوی Y8p را به انتخاب جذابی تبدیل می‌کنند.

با برتر دیجیتال همراه باشید و مقاله نقد و بررسی Y8p را مطالعه کنید تا با این گوشی به صورت تخصصی آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار