اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044876915899

کویتیشن روش غیرتهاجمی برای کاهش وزن و تناسب اندام

کد: 139911044876915899

https://bit.ly/3j1IJ7V

، (اخبار رسمی): آکادمی آنیل با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه برگزاری دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی پوست و مو، این افتخار را دارد که مهارت آموزان و هنرجویانی کاملا متخصص و کارکشته را وارد بازار کار نموده است.

کویتیشن روش غیرتهاجمی برای کاهش وزن و تناسب اندام
کویتیشن روش غیرتهاجمی برای کاهش وزن و تناسب اندام

امروزه مساله اضافه وزن به یکی از دغدغه های اصلی انسان ها تبدیل شده است. عوامل متعددی نظیر کاهش تحرک، مصرف خوراکی هایی نظیر فست فود و … عوامل مهم در افزایش وزن افراد هستند. کاهش وزن علاوه بر تاثیرات زیبایی که بر اندام افراد دارد، برای سلامتی آنها نیز ضروری است. اضافه وزن و تجمع چربی در بدن موجب بروز بیماری های گوناگون در افراد می گردد. همین امر سبب کاهش سن ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی در افراد دارای اضافه وزن شده است. این مساله موجب شده است که راه های مختلفی جهت کاهش وزن ارائه گردد. از جمله روش های متداول در کاهش وزن شامل رژیم غذایی، ورزش های هوازی، روش های تهاجمی نظیر جراحی و روش های غیرتهاجمی نظیر کویتیشن می باشد.

کویتیشن چیست؟

کویتیشن روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در نقاط مختلف بدن است. این روش به عنوان روشی غیر تهاجمی در کاهش وزن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر خلاف روش هایی نظیر روش جراجی و لیپوساکشن، در این روش هیچ بافتی در بدن بریده و یا زخمی نمی شود. همین امر سبب کوتاهی دوران نقاهت در روش کویتیشن است. می توان ادعا کرد که این روش تقریبا دوران نقاهت خاصی نداشته و فرد بلافاصله بعد از انجام می تواند به فعالیت های عادی خود بپردازد.

دلیل محبوبیت روش لاغری کویتیشن

افرادی که روش لاغری و کاهش سایز کویتیشن را انتخاب می کنند دلایل مختلف و محکمی برای انتخاب خود دارند. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین بودن عوارض کویتیشن

  • کاربرد گسترده کویتیشن

  • عدم لاغری در قسمت های دیگر

  • مدیریت هزینه لاغری

روش های مختلف لاغری موضعی

  1. لاغری موضعی با لیپوساکشن

  2. لیپومایتیک

  3. لیپولیزر
  4. کویتیشن، روش لاغری کم عارضه

آموزش کویتیشن در آکادمی آنیل

همانگونه که در ابتدای این مطلب اشاره شد، لاغری با روش کویتیشن از طریق دستگاه اولتراسونیک صورت می گیرد. این دستگاه از امواج صوتی برای لاغری استفاده می کند. بدون شک حصول نتیجه مناسب و مورد قبول از این روش به تبحر اپراتور دستگاه بستگی دارد. فردی که از دستگاه کویتیشن استفاده می کند باید روش کار با دستگاه را بصورت علمی و اصولی آموخته باشد. آکادمی آنیل به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های کشور، اقدام به آموزش دوره کویتیشن به هنرجویان و مهارت آموزان عزیز می کند.

سلامت و زیبایی عموم جامعه همواره دغدغه آکادمی آنیل بوده است. بنابراین با آموزش افرادی مجرب و متخصص در زمینه زیبایی سعی در نیل به این هدف بزرگ دارد. از جمله دوره های بسیار کاربردی و موفق این آکادمی دوره آموزش کویتیشن است. این دوره زیر نظر یکی از بهترین مربیان این آکادمی برگزار می گردد. مهارت آموزان عزیزی که تمایل به شرکت در دوره آموزش آنلاین کویتیشن دارند می توانند با خیالی آسوده از این دوره آکادمی استفاده لازم را ببرند.

کویتیشن به عنوان جدیدترین متد لاغری و پیکرتراشی موضعی، این امکان را به وجود می آورد که فرد با کمترین عارضه جانبی چربی های اضافی خود را حذف کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی