اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911104889813815

نکاتی درباره دکوراسیون به بهترین شیوه ممکن

کد: 139911104889813815

https://bit.ly/36I2gp1

، اصفهان , (اخبار رسمی): ساده بودن از اصلی ترین مولفه ها در سبک طراحی داخلی مدرن است!

باور غلط ما در مورد طراحی داخلی مدرن منزل !!
نکاتی درباره دکوراسیون به بهترین شیوه ممکن

یکی از اشتباهاتی که در مورد طراحی داخلی مدرن افراد مرتکب می شوند این است که سبک مدرن را با سبک تجملاتی اشتباه می گیرند در حالی که سادگی یکی از مولفه های اصلی در این سبک است. در طراحی مدرن منزل از خطوط صاف استفاده می شود و هیچ گونه تجملی در آن راه ندارد.

نکته مهمی که طراحان داخلی به آن توجه داشته و آن را در اجرا سبک داخلی اصل و اساس کار قرار می دهند، آرامش بخشیدن با این سبک است و همچنین موارد زیر:

  • در سبک طراحی داخلی مدرن نباید از لوستر های آویزان و بزرگ استفاده کنید. لامپ های مخفی که درون سقف کار گذاشته می شوند یا هالوژن ها بهترین گزینه برای طراحی داخلی مدرن هستند. ما نمی خواهیم یک فضای پر نور داشته باشیم بلکه هدفمان یک فضا با نور لایت و مناسب است نه چیزی کمتر و نه چیزی بیشتر!
  • ما در این سبک به دنبال سادگی هستیم. بنابراین فرش های پر نقش و نگار با رنگ های گرم شاید به ظاهر بسیار جذاب باشند اما در این سبک جایی ندارند. برای کف پوش نیز می توانید از پارکت یا سرامیک و سنگ ساده استفاده کنید.
  • در این سبک بیشتر مبلمان ساده ای مشاهده می کنید که به اشکال مربع و مستطیل بوده و آینه های مربع و مستطیل که بسیار مورد استقبال در این سبک است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل