اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911204906913678

کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC

کد: 139911204906913678

https://bit.ly/3piAJ3R

، تهران , (اخبار رسمی): کارت مگنت یا مغناطیسی: دستگاه های کارت خوان که مغانیسی هم هستند یا به عبارتی ریدر مگنت ها می توانند اطلاعات موجود در نوار مغناطیسی کارت های مگنت را بررسی و سریع بخوانند. کاربرد این کارت مغناطیسی، به صورت تماسی بوده و برای انتقال به سیتم باید از کابل استفاده کنید.

کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC
کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC

کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC؛ ریدر وانکودر کارت در این مقاله قبل از اینکه در مورد کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC صحبت کنیم، قصد داریم توضیحی کوتاه درمورد دستگاه ریدر و انکودر برای شما بیان کنیم. وجود دستگاه هایی که بتوانند بر روی کارت های هوشمند رمزگذاری انجام دهند و همچنین توانایی خواندن این رمزها را داشته باشند بسیار ضروری است. به دستگاه هایی که از چنین توانایی هایی برخوردار هستند ریدر و انکودر گفته می شود. درواقع، ریدر کارت PVC جزو دستگاه های لازم برای درج اطلاعات خواندنی و نوشتنی داخل کارت های هوشمند است. این نوع کارت ها که دارای انواع مختلفی هستند توسط کمپانی های متعددی در بازار عرضه شده وهریک دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC چیست؟

یکی از انواع کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC، خواندن اطلاعات قرار گرفته روی نوار مغناطیسی کارت ها است. مثلا وسیله ای که بتواند از روی نوارهای مغناطیسی کارت های PVC، مطالب کد گذاری شده را بخواند، ریدر مغناطیسی است. این نوع کارت ها طوری برنامه ریزی شده اند که به سرعت اطلاعات درج شده داخل کارت را می توانند براحتی بفهمند. دستگاه ریدر کارت می تواند از سیستم عامل هایی همچون Vista، Win7&8 و Xp، 2000 و غیره پشتیبانی کند.

این نوع کارت ها از لحاظ کارایی و تکنولوژی به سه دسته مموری کارت (کارت حافظه)، مگنت یا کارت مغناطیسی و کارت هوشمند طبقه بندی شده اند.

ریدر و انکودر و بررسی انواع کارت PVC

برطبق نوع کارت های هوشمند و قابلیت های مختلف موجود در آن، کارت های PVC هوشمند شامل موارد زیر هستند:

کارت مگنت یا مغناطیسی: دستگاه های کارت خوان که مغانیسی هم هستند یا به عبارتی ریدر مگنت ها می توانند اطلاعات موجود در نوار مغناطیسی کارت های مگنت را بررسی و سریع بخوانند. کاربرد این کارت مغناطیسی، بصورت تماسی بوده و برای انتقال به سیتم باید از کابل استفاده کنید.

ریدر مایفر: در ریدر و انکودر کارت PVC، کارت هایی به نام مایفر موجود هستند. کاربرد این نوع ریدها هم خواندن اطلاعاتی است که در حافظه کارت مایفر قرار گرفته اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در ریدر مایفر، قابل حمل بودن و سبکی آنها و سازگاری با بیشتر سیستم عامل ها است. بهتر است بدانید کارکرد کارت های مایفر ازطریق غیرتماسی و بوسیله پورت USB است و بدینوسیله به سیستم وصل خواهد شد.

حال که با کاربرد ریدر و انکودر کارت pvc آشنا شدید، نگاهی دقیق تر به ریدر خواهیم داشت. 

کاربرد ریدر وانکودر PVC و نگاهی کوتاه به ریدر

  • این نوع دستگاه نصب آسانی دارد و از طراحی زیبا و ساده ای برخوردار است.
  • همانطورکه قبلا هم اشاره شد، از پورت USB نیز برخوردار است.
  • همچنین می توان آن را بر روی دیوار گذاشته تا از طریق نمایشگر LED، شرایط کار کردن را نشان دهد.
  • دستگاه ریدر به گونه ای طراحی شده که به برنامه نویسی یا نصب درایو نیاز ندارد.
  • همچنین می تواند به راحتی سه ترک را بخواند که خود بعنوان یکی از چند کاربرد ریدر و انکودر کارت PVC بسیار مهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]