اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001165077013678

امنیت کارت شناسایی pvc ؛ 6نکته برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC

کد: 140001165077013678

https://bit.ly/2Oktxrl

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور بهبود ایمنی کارت های شناسایی PVC، استفاده از اطلاعات برجسته روی سطح کارت، می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. دلیل این مسئله، کاهش چشم گیر احتمال کپی برداری در کارت پی وی سی است.

امنیت کارت شناسایی pvc [6نکته برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC ]
امنیت کارت شناسایی pvc ؛ 6نکته برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC

امروزه نهادهای مختلف از اهمیت حفظ امنیت کارت شناسایی PVC بخوبی آگاهی دارند. از آنجایی که ضرورت نظارت بر اعضای یک ارگان، شرکت، اداره و غیره بر همگان روشن است; بنابراین در اکثر بخش ها به منظور ارائه خدمات موثر کارمندان به مراجعه کننده ها، ایمن کردن کارت شناسایی بسیارمهم است. به همین منظور، در این مطلب از سایت مارکت پی وی سی قصد داریم به بررسی دقیق تر در رابطه با امنیت کارت شناسایی PVC بپردازیم.

امنیت کارت شناسایی PVC

حفظ و ماندگاری امنیت در کارت شناسایی PVC، برای بسیاری از کسب و کارها در اولویت قرار دارد. تا جایی که گاهی ادامه دار بودن کار یک موسسه یا مجموعه، به ایمن نگه داشتن کارت شناسایی PVC و رعایت اصول صحیح آن بستگی دارد;همچنین به منظور نگهداری دقیق از دارایی مردم و کنترل راحت و مطمئن برای مراقبت از افراد; امنیت کارت جزء برنامه های ضروری است. بنابراین به کار گیری کارت های هوشمند شناسایی، برای حفاظت و نگهداری از سازمان های امنیتی و تمام ارگان ها از اصلی ترین برنامه ها محسوب می شود.

در همین راستا کارت های جدید به همراه افزایش فناوری های نوین، توسط پرینترهای کارت شناسایی وارد بازار شده است. این چاپگرها می توانند کارت شناسایی PVC غیر قابل تقلب را تولید کنند.

معیارهای امنیتی کارت شناسایی 

برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC باید حتما از ضد جعل بودن آن مطمئن باشید. به کار بردن کارت های شناسایی امن در کسب وکار افراد، امکان کپی یا تقلب را بسیار کم تر خواهد کرد; پس می توان نتیجه گرفت با وجود چنین امکانات امنیتی  برای کارت های PVC ایمن وهوشمند، فضای کار مطئنی خواهید داشت. همچنین گروه حفاظت شغل مربوطه، دسترسی راحت تری برای کنترل حوزه کاری افراد دارند.

نحوه ایمن کردن کارت شناسایی

یکی از نکات طلایی در حفظ و افزایش امنیت کارت شناسایی PVC ، ایجاد پس زمینه امنیتی است. به عنوان مثال به کار بردن طرح های سفارشی برای چاپ کارت شناسایی PVC ، احتمال کپی برداری را کم تر می کند. معمولا چاپ رنگین کمانی برای طراحی خطوط نازک بسیار مناسب هستند. پس می توان گفت این نوع از چاپ، امنیت کارت شناسایی PVC را بالاتر خواهند برد.

توصیه می شود برای بالاتر بردن امنیت در کارت هوشمند; از چاپ های هولوگرامی در طول و عرض کارت بصورت معمولی یا قطعه های هولوگرام در چاپ آن استفاده کنید.

کاربرد تراشه یا به عبارتی دیگر حافظه نیز می تواند بسیار موثر باشد. چون مشخصاتی که در بخش دیجیتال کارت جای گرفته است، وظیفه پشتیبانی و ایمن کردن کارت شناسایی PVC را بر عهده دارد.

به منظور بهبود ایمنی کارت های شناسایی PVC ، استفاده از اطلاعات برجسته روی سطح کارت، می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. دلیل این مسئله، کاهش چشم گیر احتمال کپی برداری در کارت پی وی سی است.

برای امنیت کارت شناسایی PVC ، ساختارهای گرافیکی را به شکل تزئینی روی کارت درج کنید.

استفاده از جوهرهای مختلف از جمله UV و IR ، برای ایمن کردن کارت شناسایی PVC بسیار عالی است. همچنین به کار بردن بارکد به همراه رمزگذاری، می تواند حرکتی راهبردی در حفظ امنیت به حساب بیاید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]