اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912064933513678

کارت پرینتر PVC چیست؟ 6 نقطه قوت کارت پی وی سی PVC

کد: 139912064933513678

https://bit.ly/37OK5OD

، تهران , (اخبار رسمی): از PVC قرار داده شده است. به دلیل اینکه اطلاعات مندرج بر روی تراشه از نوع رمزنگاری شده است، پس به همین راحتی نمی توان اطلاعات را از روی آن استخراج کرد. ولی در کارت های شناسایی ساده درج اطلاعات بسیار محدود است.

کارت پرینتر PVC چیست؟ 6 نقطه قوت کارت پی وی سی PVC
کارت پرینتر PVC چیست؟ 6 نقطه قوت کارت پی وی سی PVC

کارت پرینتر PVC چیست؟ 6 نقطه قوت کارت پی وی سی PVC

گسترش تکنولوژی باعث شده تا کارت پرینتر PVC، عمومیت پیدا کند. ازطریق این پرینترها بصورت رومیزی، همه قادر خواهند بود کارت های شناسایی خود را شخصی کنند. همچنین می توان بعنوان کارت ملی، کارت گارانتی، کارت حضور وغیاب از آنها استفاده کرد. در ادامه این مقاله، بیشتر با کارت پی وی سی pvc آشنا می شوید.

کارت پرینتر PVC چیست؟

کارت پرینتر PVC در دسته انواع مختلف چاپگرها هستند. هدف از ساخت این کارت ها، چاپ سطح کارت هایی از جنس پلاستیک است. زیرا امروزه کارت های شناسایی و حفظ امنیت آنها و همچنین ماندگاری چاپ روی کارت، بسیار مهم است. بنابراین در سطح جامعه، کاربرد کارت PVC در سطح جامعه رواج بسیار بالایی دارد. امروزه  نیاز به استفاده از کارت پرینتر تا جایی است که برای انواع کارت های هوشمند از قبیل کارت های مغناطیسی، مایفر، کارت اسمارت و کارت های مغناطیسی کاربرد بسیار بالایی دارد.

از آنجایی که واضح است کارت پرینتر PVC از امنیت فوق العاده و کیفیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که واضح است، کارت پی وی سی PVC از امنیت فوق العاده و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کارت PVC دارای 3 تا 5 لایه است و بوسیله فشار و حرارت بر روی هم قرار گرفته است. هرچقدر این نوع کارت ها هوشمندتر و امنیت بالاتری داشته  باشند ، تعداد این لایه ها بیشتر خواهد شد.

نقاط قوت کارت پی وی سی

  • کارت پی وی سی PVC از مقاومت و دوام عالی برخورار است.
  • همچنین باید به ضد آب بودن آن هم اشاره کرد.
  • این نوع کارت ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.
  • کارت های PVC  دارای ویژگی کاربر چند منظوره هستند.
  • این نوع از کارت ها برای محیط زیست ضرری نداشته و قابل بازیافت هستند.
  • تنوع بسیار زیاد در کارت پی وی سی سبب شده تا براحتی یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

کارت پرینتر PVC در مقایسه با کارت مقوایی

میزان امنیت در کارت پی وی سی PVC بسیار بالاتر از کارت های معمولی است. دلیل امنیت عالی در این نسل از کارت ها وجود تراشه ای دیجیتالی است که میان دو لایه از PVC قرار داده شده است. بدلیل اینکه اطلاعات مندرج بر روی تراشه از نوع رمزنگاری شده است، پس به همین راحتی نمی توان اطلاعات را از روی آن استخراج کرد. ولی در کارت های شناسایی ساده درج اطلاعات بسیار محدود است، طوریکه خیلی راحت جعل می شوند. بنابراین، بسیار واضح است که اهمیت استفاده از کارت PVC برای حفظ امنیت امری ضروری تلقی می شود.

مرحله بعدی برای مقایسه این دو مدل کارت، بررسی ظاهر آنها است. در یک نگاه شاید کارت های ساده و کارت های PVC به هم شباهت داشته باشند، ولی اگر دقیق تر نگاه کنید متوجه می شوید که بدنه کارت هوشمند از PVC تشکیل شده است.

مقدار قیمت تعیین شده برای کارت پرینتر PVC به مراتب نسبت به کارت های ساده مقوایی بیشتر است. تفاوت در قیمت گذاری این دو مدل کارت، به خاطر قابلیت های گسترده ای است که در کارت های هوشمند PVC قرار داده اند. حتی میتوانید امنیت مورد نظرتان را در کارت تعیین کرده و ثابت نگه دارید. بنابراین طبیعی است که کارت های مقوایی بدلیل نوع طراحی، نمی توانند از چنین ویژگی هایی برخوار باشند.

خرید کارت پرینتر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید