اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912175048713678

آشنایی با طراحی کارت PVC و نحوه چاپ کارت PVC

کد: 139912175048713678

https://bit.ly/3sTguMj

، تهران , (اخبار رسمی): نحوه چاپ برای انواع کارت پی وی سی به صورت چاپ دیجیتال و افست است. معمولا چاپ افست علاوه بر مرغوبیت، از رایج ترین نوع چاپ برخوردار است. مدل چاپ این روش به صورت ترکیب رنگ های Cmyk است

طراحی کارت PVC | نحوه چاپ کارت PVC + نحوه سفارش کارت PVC
آشنایی با طراحی کارت PVC و نحوه چاپ کارت PVC

طراحی کارت PVC | نحوه چاپ کارت PVC + نحوه سفارش کارت PVC

معمولا اصلی ترین مسئله ای که برای طراحی کارت شناسایی PVC عنوان می شود، اهمیت دادن به کیفیت، حفظ استاندار و امنیت، زیبایی آن برای جذب مشتریان بیشتر در مراکز تجاری، مطب های پزشکان و غیره است. به عنوان مثال مطالب درج شده در یک کارت ویزیت یا کارت شناسایی، باید خلاصه ترین و درعین حال، واضح ترین مشخصات فردی یا معرفی مختصر برای یک مجموعه باشد. بنابراین توجه به جذابیت و زیبایی در چاپ کارت شناسایی PVC از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نکات مهم در طراحی کارت PVC

همیشه در طراحی کارت PVC، معیارهایی وجود دارد که دانستن آنها به چاپ کارت PVC اصولی کمک می کند. بنابراین به منظور طراحی دقیق باید، نکات مهمی را مورد توجه قرار بدهید.

سعی کنید محل برش کارت را به درستی تعیین کنید. پس برای انجام این کار، ابتدا به اندازه 5 میلی متر از حاشیه کارت PVC را خالی گذاشته و هیچ متن یا طراحی و لوگو را نباید در این محل بگذارید.

به منظور طراحی کارت PVC و پیش از اقدام به تولید، باید روش انجام مناسبی برای آن طراحی شود. توجه به رنگ و سایز کارت PVC نیز ضروری است. به عنوان مثال اندازه هایی که برای چاپ کارت هوشمند پی وی سی تعیین می شود، با کارت مقوایی تفاوت زیادی دارد. چاپ کارت هوشمند با روش چاپ افست و تعیین رنگ، روی CMYK تنظیم می شود. در حالیکه برای کارت های ویزیت هوشمند، کیفیت تصویر (Resolution) طرح انتخابی 300dpi است.

استفاده از فونت مناسب به منظور تایپ متنی واضح، در طراحی کارت PVC بسیار مهم است.

توصیه می شود به منظور چاپی ایده آل، از رنگ های مناسب در طراحی موردنظر استفاده کنید، زیرا مطابقت کارت PVC با رنگ های موجود در سربرگ یا سایت، تاثیر زیادی بر جذابیت طراحی کارت می گذارد.

طراحی چاپ کارت هوشمند نباید شبیه بروشور بوده و همه مشخصات نهاد مورد نظر را در برگیرد، بلکه باید جزئیات کمی از شرکت بصورت خلاصه در آن قرار داد.

چگونگی چاپ کارت PVC

نحوه چاپ برای انواع کارت پی وی سی بصورت چاپ دیجیتال و افست است. معمولا چاپ افست علاوه بر مرغوبیت، از رایج ترین نوع چاپ برخوردار است. مدل چاپ این روش بصورت ترکیب رنگ های Cmyk است.

چاپ دیجیتال از طریق چاپگر رومیزی و در چاپ کارت PVC زیر 500 تا انجام می شود. معمولا روش دیجیتال مقرون به صرفه نیست و نسبت به افست، هزینه بیشتری می برد. بنابراین بهتر است برای سفارش های عجله ای یا ضروری، سراغ این روش بروید.

نحوه سفارش کارت PVC

وقتی با دقت نکات لازم و اساسی درمورد طراحی کارت PVC را رعایت کردید، می توانید کارت هوشمندتان را به همراه بهترین کیفیت به چاپ برسانید. مثلا برای چاپ کارت ویزیت PVC ، باید یک طراح متخصص گرافیک با تجربه در کنار خود داشته باشید. همین طور که می دانید کارت های ویزیت در مطب های پزشکان از جمله دندانپزشکی وغیره کاربرد زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم از انواع طراحی کارت PVC ، در سایت مارکت PVC دیدن کرده و در صورت تمایل سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید