اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912014922913678

10 کاربردکارت pvc و مزایای استفاده از انواع کارت پی وی سی

کد: 139912014922913678

https://bit.ly/3aBVKCj

، تهران , (اخبار رسمی): به کمک کارت های پی وی سی می‌توان اطلاعات را به‌صورت درازمدت نگهداری کرد. دارنده این کارت می‌تواند برداشت و واریز پول با استفاده از نوع مجهز این کارت‌ها به تکنولوژی مربوطه داشته باشد.

10 کاربردکارت pvc + مزایای استفاده از انواع کارت پی وی سی
10 کاربردکارت pvc و مزایای استفاده از انواع کارت پی وی سی

10 کاربردکارت pvc + مزایای استفاده از انواع کارت پی وی سی

کاربردکارت pvc | کارت pvc امروزه در دسترس تمامی افراد قرار دارد. این کارت پلاستیکی با دوام و انعطاف پذیر دارای کاربردهای مختلفی هستند. این کارت ها توسط پرینتر چاپ کارت pvc چاپ می شوند. امروزه از کارت های تبلیغاتی ساده گرفته تا کارت های پرسنلی، اعتباری و بانکی می توان این کارت ها را استفاده کرد. این کارت ها نوعی راه حل اقتصادی برای رفع نیازهای امنیتی، تبلیغاتی و شناسایی است. برای بررسی کاربرد کارت pvc و مزایای استفاده از آنها در این مقاله با ما همراه باشید.

10 کاربردکارت pvc

تقریبا هر فردی یک یا تعدادی کارت پی وی سی در کیف پول  یا جیب خود به همراه دارد. از این کارت ها هم در زمینه تبلیغات و هم در زمینه احراز هویت استفاده کرد. زیرا می توان در این کارت ها، چیپ، نوار مغناطیسی یا هولوگرام بکار برد و با اضافه نمودن این امکانات، کاربردهای ویژه ای خواهد داشت.

با استفاده از این کارت ها می توانید محصولات یا خدمات خود را اطلاع رسانی کنید. مهم ترین کاربرد این کارت ها، ترویج برند و خدمات شما در مقیاسی وسیع به عموم مردم است.

یکی دیگر از کاربردهای کارت pvc این است که بدلیل جنس مقاوم خود، در چاپ بسیاری از کارت ها درمقایسه با کارت های از جنس کاغذ یا مقوا بیشتر استفاده می شوند.

از دیگر قابلیت های این کارت ها این است که با تعبیه یک چیپ روی این کارت ها امکان تبدیل آنها به کارت هوشمند وجود دارد. به عبارتی، به منظور ذخیره سازی اطلاعات در کاربردهای امنیتی از کارت های پی وی سی می توان استفاده نمود.

یکی از کاربردهای مهم کارت pvc امکان شناسایی کارمندان و افراد مختلف در سازمان ها یا مکان های مختلف است. همچنین برای مهمان های ویژه در بخش های گردشگری یا رویدادهای بزرگ می توان از این کارت ها برای احراز هویت استفاده کرد.

کاربردکارت pvc | به کمک  کارت های پی وی سی می توان اطلاعات را بصورت درازمدت نگهداری کرد. دارنده این کارت می تواند برداشت و واریز پول با استفاده از نوع مجهز این کارتها به تکنولوژی مربوطه داشته باشد. به کمک این کارت ها می توان تراکنش های مالی نیز انجام داد. بنابراین از سایر کاربردهای مهم کارت pvc می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کارت های تخفیف
  • کارت هدیه
  • کارت خطوط حمل و نقل عمومی
  • کارت بانکی
  • کارت دانشجویی
  • کارت عضویت یا تردد در مکان های مختلف مانند کتابخانه

چرا از کارت pvc استفاده کنیم؟

کاربردکارت pvc | بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای انجام تمامی کاربردهای فوق به سراغ کارت پی وی سی بروند. روز به روز بر استقبال بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای استفاده از این روش برای خدمات و مراحل احراز هویت و شناسایی با استفاده از این نوع کارت ها افزوده می شود. بدلایل زیر، کاربرد کارت pvc در حال افزایش است:

این کارت دارای جنس بسیارمحکم و بسیار قابل انعطاف است. به همین دلیل، در چاپ انواع کارت ازجمله کارت پرسنلی، کارت اعتباری و کارت هوشمند کاربرد دارد.

کارت پی وی سی خاصیت ضدآب دارد. در مقابل رطوبت و آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

درمقابل آسیب های محیطی براحتی از کار نمی افتد.

کارت pvc قابل بازیافت است و خطری برای محیط زیست به همراه ندارد.

خرید کارت پی وی سی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]