اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002075105613678

15 ویژگی که هر کارت شناسایی خوب باید داشته باشد

کد: 140002075105613678

https://bit.ly/3gSjMMO

، تهران , (اخبار رسمی): ویژگی های کارت pvc که شمارا مجاب به استفاده می کند عبارتند از: مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و سایش، چاپ با کیفیت و ماندگاری بالا، قابلیت ضد آب و ضد تعریق، قابلیت هوشمندسازی کارت شناسایی، تضمین کیفیت بالای چاپ کارت شناسایی.

 15 ویژگی چاپ کارت شناسایی
15 ویژگی که هر کارت شناسایی خوب باید داشته باشد

کارت pvc و کارت پرسنلی چیست و در چه مواردی کاربرد دارد

چاپ کارت پرسنلی تکی | کارت پس وی سی  به دلیل اینکه از جنس پلاستیک است و از ماده‌ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده، قابلیت انعطاف پذیری  بسیار بالایی دارا می باشد و ماندگاری چاپ در کارت pvc  بسیار بالا است. اکـثر  نهاد ها  و شرکت های کوچک و بزرگ  چاپ کارت شناسایی مجموعه خود را ترجیح می‌دهند روی کارت پی وی سی باشد. به دلیل اینکه کارت pvc قابلیت هوشمندسازی (smart) کارت شناسایی را دارد و می‌توان کارت شناسایی مجموعه را روی کارت هوشمند نظیر کارت مایفر،RFID کارت مغناطیسی، کارت ro125k –ro 215k  انجام داد.

ویژگی های کارت pvc  که شمارو مجاب به استفاده می کند

  • مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و سایش
  • چاپ با کیفیت و ماندگاری بالا
  • قابلیت ضد آب و ضد تعریق
  • قابلیت هوشمندسازی کارت شناسایی
  • تضمین کیفیت بالای چاپ کارت شناسای
  • کارت پرسنلی  هوشمند چیست و چه کاربردی دارد :

کارت شناسایی هوشمند می‌تواند در امور روزمره مانند شناسایی کارمندان استفاده شود، اما در بعضی مواقع در سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها از کارت شناسایی برای حضور و غیاب یا مدیریت پرسنل استفاده می‌گردد؛ کارت‌های هوشمند RFID این قابلیت را دارند تا اطلاعات افراد ذخیره گردد و در مواقع پرداخت حقوق، هزینه ساعات کار اضافی بر حسب ساعات ورود و خروج محاسبه شود. از کارت پرسنلی هوشمند برای کارهای دیگری همچون ورود به کتابخانه، تهیه غذا با استفاده از شارژ کارت شناسایی استفاده کرد.

انواع چاپ کارت شناسایی pvc 

  • چاپ این کارت به دو روش انجام میگیرد
  • چاپ کارت شناسایی pvc به روش تکنولوژی غیر‌مستقیم
  • تفاوت نحوه چاپ کارت پرسنلی براساس تکنولوژی چاپ

در چاپ کارت پرسنلی یا کارت شناسایی با تکنولوژی چاپ مستقیم بدین صورت می‌باشد که طرح  با حرارت روی ریبون و انتقال آن روی کارت انجام می پذیرد

در چاپ کارت شناسایی با تکنولوژی غیرمستقیم در این حالات ابتدا ریبون سپس لمینت روی کارت نقش می بندد

مزیت های استفاده از کارت پرسنلی 

با توجه به کاربردهای مختلفی که کارت شناسایی دارد از جمله اینکه می‌توان کارت شناسایی را از نوع کارت‌های هوشمند نظیر(کارت مایفر- RFID) انتخاب کرد که برای ورود و خروج کارکنان کاربرد داشته باشد، مزایای دیگری نیز دارد که در زیر  به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هویت بخشیدن به کارکنان سازمان
  • استفاده از کارت شناسایی (هوشمند) برای ورود و خروج
  • استفاده از کارت پرسنلی جهت استفاده از کتابخانه، سلف سرویس و…
  • محاسبه اضافه کاریی کارکنان با استفاده از کارت شناسایی هوشمند

پیشنهاد ما برای چاپ  کارت پرسنلی 

کارت‌های شناسایی می‌توانند روی کارت مغناطیسی خام چاپ زده شوند و قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی نوار مغناطیسی که در پشت کارت وجود دارد را دارا است. کارت مغناطیسی از نوع کارت‌های تماسی است، منظور از کارت تماسی یعنی برای خواندن اطلاعات داخل کارت باید در تماس کامل با ریدر کارت مغناطیسی(مانند دستگاه ATM و یا پوز فروشگاهی) باشد. نوع دیگری از کارت‌ها وجود دارد که معروف به کارت‌های rfid یا کارت غیرتماسی نیز نامیده می‌شود که از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات استفاده می‌گردد. کارت مایفر جزو پرفروش‌ترین کارت هوشمند در بازار است که استفاده از این نوع از کارت‌های هوشمند نیز بسیار ساده و راحت است.

شما با این اطلاعات می توانید کارت خود را انتخاب کنید. یک انتخاب دیگر باقی مانده است. می خواهید کارت شناسایی مات داشته باشید یا براق؟

همانطور که قبلا گفته شد لیمنت یک لایه محافظتی است که پس از چاپ کارت روی آن پرس می شود. لیمنت شفاف و بی رنگ است. در دو نوع مات و براق وجود دارد. و به شما حق انتخاب می دهد که کارت شناسایی براق داشته باشید و یا کارت مات.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی