اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912275064213678

کارت خام pvc چیست؟ فروش انواع کارت PVC

کد: 139912275064213678

https://bit.ly/2PC8Rfa

، تهران , (اخبار رسمی): از کاربردهای متنوع کارت خام پی وی سی باید به چاپ کارت مغناطیسی، کارت هوشمند، چاپ کارت های شناسایی و غیره اشاره کرد. حتی می توانید با این کارت ها از طریق چاپگر حرفه ای کارت های PVC

کارت خام pvc چیست؟ فروش انواع کارت PVC
کارت خام pvc چیست؟ فروش انواع کارت PVC

کارت خام PVC راهی کاربردی برای منتشر کردن انواع کارت شناسایی یا امنیتی است. این نسل از کارت ها توسط دستگاهی به نام کارت پرینتر بررسی شده و از طریق ابزاری شبیه رول (ریبون)، برای چاپ سطح کارت پی وی سی خام استفاده می کنند. امروزه کارت های PVC به صورت هوشمند، مورد کاربرد قرار می گیرند. برخی از این مدل کارت ها، شامل کارت های ورود و خروج، کارت مترو یا کارت های عابر بانک هستند.

قابلیت رمز نگاری در کارت های شناسایی PVC خام که از دسته ساده و هوشمند هستند، به دو دسته مغناطیسی و چیپ دار طبقه بندی می شوند. ناگفته نماند هر یک از این مدل ها دارای ضخامتی متفاوت نسبت به دیگری است. اینگونه کارت ها فاقد هرگونه چاپ و طرحی بر روی خود هستند، همچنین از رنگهای مختلفی هم تشکیل شده اند.

کارت خام PVC چیست؟

معمولا روکش درج شده روی کارت خام PVC از لایه های مختلف پلاستیکی که روی هم قرار گرفته اند، تشکیل شده است. جنس درونی ترین لایه در این کارت ها، ماده ای به نام رزین یا همان PVC است. پلاستیک های تشکیل شده از رزین که دارای ظاهری یکپارچه هستند، روی هسته قرار می گیرند. سپس آن را بوسیله رویه پلاستیکی شفاف، از طریق گرما و فشار به خود هسته می چسپانند. بنابراین بعد از طی این مراحل، کارتی کامل که به کارت پی وی سی معروف است، تولید خواهد شد. با داشتن چنین ویژگی های کاربردی، کارت های پی وی سی مصارف گوناگونی در زمینه شناسایی ایمن، در بازار فروش خود دارند. پس طبیعی است که قیمت کارت PVC بسته به نوع استفاده متغیر بوده و هر کدام از آنها بازار فروش خود را داشته باشند.

کاربردهای کارت خام PVC

از کاربردهای متنوع کارت خام پی وی سی باید به چاپ کارت مغناطیسی، کارت هوشمند، چاپ کارت های شناسایی و غیره اشاره کرد. حتی می توانید با این کارت ها از طریق چاپگر حرفه ای کارت های PVC ; سفارش های متنوعی دریافت کرده، کارت ها را به صورت سفارشی آماده کنید. کارت های شناسایی PVC و کارت های پرسنلی از جمله کارت های سفارشی هستند. مثلا از طریق پرینتر کارت های PVC توسط برندهای هایتی; فارگو یا مجیکارد، در روی کارت های خام پی وی سی عملیات چاپ را انجام دهید. یعنی توسط چاپ های دیجیتال، اطلاعات مورد نظر را به صورت قابل تغییر یا  ثابت چاپ کنید. یکی دیگر از کاربردهای کارت خام PVC این است که متن یا تصویر مورد نظر و بارکد را می تواند روی کارت پیاده سازی کند.

فروش انواع کارت PVC

فروش انواع کارت PVC به همراه کیفیت عالی و قیمت مناسب، در سایت مارکت پی وی سی فراهم شده است. بنابراین می توانید با بررسی انواع کارت خام پی وی سی; محصول مورد نظر خود را شناسایی کرده و بعد خریداری کنید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، کاربردهای کارت خام PVC بسیار متنوع بوده و می تواند انتخابی هوشمندانه در راستای چاپی با دوام، برای انواع کارت ها به حساب بیاید. دلیل این امر، برخورداری کارت خام پی وی سی از جنس با استقامت و ماندگاری طولانی مدت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکت پی وی سی

مسترچاپ برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید