اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991120490848197

مقایسه سامسونگ Galaxy A71 با شیائومی Redmi Note 9 Pro

کد: 13991120490848197

https://bit.ly/2Nq8Klf

، تبریز , (اخبار رسمی): گلکسی A71 و شیائومی ردمی نوت ۹ پرو که از محصولات میان‌رده بازار موبایل هستند از نظر سخت‌افزاری شباهت بسیاری به هم دارند؛ اما برای اینکه ببینیم کدام یکی از دو دستگاه نسبت به دیگری برتری دارد، باید این دو گوشی را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری باهم مقایسه کنیم.

مقایسه سامسونگ Galaxy A71 با شیائومی Redmi Note 9 Pro
مقایسه Galaxy A71 با Redmi Note 9 pro

گلکسی A71 و شیائومی ردمی نوت ۹ پرو که از  محصولات میان‌رده بازار موبایل هستند از نظر سخت‌افزاری شباهت بسیاری به هم دارند؛ اما برای اینکه ببینیم کدام یک از دو دستگاه نسبت به دیگری برتری دارد، باید این دو گوشی را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری باهم مقایسه کنیم.

مقایسه از نظر طراحی

در نگاه اول، گلکسی A71 و ردمی نوت ۹ پرو، هر دو از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند اما از نظر تخصصی، تفاوت‌های این دو موبایل بسیار زیاد است. شیائومی قاب پشتی و جلویی محصول را با پوشش Gorilla Glass 5 پوشانده و فریم آن را از پلاستیک تولید کرده در حالی که، سامسونگ تنها در قسمت جلویی پوشش Gorilla Glass 3 را برای گوشی خود به کار برده است. اگر به ابعاد این دو گوشی که در جدول به آنها اشاره کرده‌ایم نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که وجه تمایز آنها تنها در حد ۱ یا ۲ میلی‌متر است. از نظر وزنی اما، گلکسی ای ۷۱ به میزان ۳۰ گرم سبک‌تر می‌باشد.

مقایسه صفحه نمایش‌ها

گلکسی A71 را باید دستگاه بهتری از نظر صفحه نمایش بدانیم؛ زیرا اگرچه پنل ۶٫۷ اینچی آن کوچکتر است ولی به خاطر اینکه از نوع Super AMOLED Plus می‌باشد کیفیت بیشتری خواهد داشت؛ همچنین با توجه به پشتیبانی از حالت تیره، می‌تواند باعث افزایش دوام باتری شود. این در حالی است که ردمی نوت ۹ پرو از یک پنل IPS LCD بهره می‌برد. البته رزولوشن هر دو گوشی ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسل است. در هر اینچ محصول سامسونگ و شیائومی به ترتیب ۳۹۵ و ۳۹۳ پیکسل به کار رفته تا از این نظر با هم فرق زیادی نداشته باشند. ضمن اینکه نسبت صفحه نمایش به بدنه هر دو موبایل نیز تنها در حد چند درصد (۸۴٫۵ درصد در ردمی نوت ۹ پرو و ۸۷٫۲ درصد در گلکسی A71) با یکدیگر اختلاف دارد.

مقایسه سخت‌افزاری

همان‌طور که در جدول مشخصات فنی می‌بینید، تراشه گوشی شیائومی Snapdragon 720G  و تراشه سامسونگ، Snapdragon 730  است. در هر دو دستگاه از پردازنده گرافیکی Adreno 618  استفاده شده است. سامسونگ و شیائومی هر دو محصولش را با رم‌های ۶ یا ۸ گیگابایتی روانه بازار کرده اند. ضمناً، حافظه داخلی ردمی نوت ۹ پرو ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه داخلی گلکسی ای ۷۱ تنها ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که می‌توان ظرفیت حافظه هر دو موبایل را با استفاده مموری کارت microSD ارتقا داد.

مقایسه سیستم عامل و رابط کاربری 

با توجه به اینکه سیستم عامل گلکسی A71 و ردمی نوت ۹ پرو اندروید ۱۰ است، هیچ تفاوتی میان آنها احساس نخواهد شد؛ اختلافات زمانی به وجود می‌آید که حرف از رابط کاربری می‌شود. همان گونه که می‌دانید، شیائومی از پوسته نرم‌افزاری MIUI 11 و سامسونگ از پوسته نرم‌افزاری One UI 2.1 در نماینده‌اش بهره برده است.

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، پیشنهاد می کنم فیلم بررسی و جعبه گوشی redmi note 9 pro را که داخل مقاله مقایسه گلکسی A71 با ردمیNote 9 Pro درج شده را از دست ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]