اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991121491019206

بمناسبت پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان شُکا

توانمندسازی و اجرای راهبرد تحول دیجیتالی برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی  

کد: 13991121491019206

https://bit.ly/3aWZCwK

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان محصولات سنتی تمایل زیادی برای آگاهی ‎بخشی پیرامون محصولات و برند خود و ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای کاربران خود هستند. کاربران در حال حاضر دارای آگاهی بسیار اندکی از ارزش محصولات سنتی هستند و آگاهی ‎بخشی نقش مهمی در تقویت شناخت محصولات سنتی از سوی آنها خواهد داشت. 

توانمندسازی و اجرای راهبرد تحول دیجیتالی برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی  
گام به گام درمسیر دیجیتالی شدن تولید‌کنندگان محصولات سنتی

همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا، این سامانه ضمن تبریک، مراتب قدردانی خود را از تولید‌کنندگان محصولات سنتی و کاربران گرامی در سراسر کشور اعلام می‌نماید و سعادت، سلامت، دوام و کامیابی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومند است.

بهمن ماه چهارمین سال همراهی فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا را با شما تولید‌کنندگان محترم و کاربران گرامی در حالی به پایان رساندیم که در نیمه دوم سال، جهان درگیر شرایط بحرانی و حالت ویژه  ویروس کرونا قرار گرفت و تمامی کسب و کارها را تحت شعاع خود قرار داد و این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها ایجاد نمود و ناملایمات زیادی به بار آورد و باعث تعطیلی بسیاری از تولید‌کنندگان سنتی گردید.

و اما این سامانه با  تمام محدودیت‌های موجود کرونایی با کوشش و تلاش برای معرفی و آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و برند و محصولات سنتی را به عمل آورد و با امکانات خود در جهت توانمند‌سازی دیجیتال، کارآمدسازی در بازار‌سازی و بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت تخصصی درحوزه فناوری دیجیتال و تمرکز در ارتقاء کیفیت این فناوری و عملکردهای بهینه در تولید را برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی مهیا نمود.

بهمن ماه پنجمین سال فعالیت فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا را در شرایطی آغاز می‌نمائیم که مشکلات کرونایی همچنان باقیست و در این راه حمایت و همدلی و همراهی مستعمر تولید‌کنندگان و کاربران می‌تواند نوید بخش بوده و بیش از پیش عرصه خدمت رسانی را در این سامانه برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی را پررنگتر خواهد کرد. خـدا را شـاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا خدمتی هر چند کوچک برای رونق تولید انجام دهیم، می‌دانیم با حضور شما کاربران گرامی و تولید‌کنندگان محترم این مسیر کوتاه‌تر آسانتر و قابل دسترس‌تر خواهد شد انشاءا...

امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان محصولات سنتی تمایل  زیادی برای آگاهی ‎بخشی پیرامون محصولات و برند خود و ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای کاربران خود هستند. کاربران در حال حاضر دارای آگاهی بسیار اندکی از ارزش محصولات سنتی هستند بنابراین فرآیند آگاهی ‎بخشی به آن‌ها نقش مهمی در تقویت شناخت محصولات سنتی از سوی آنها خواهد داشت. 

به تحقیق موفقیت فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا در بازار پرتلاطم و تحریم و جنگ اقتصادی و اتفاقات پیش آمده موجود، نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر تولید‌کنندگان و کاربران در احیای نام محصولات سنتی و برند تولید‌کنندگان ایرانی و دستیابی این سامانه با تکیه بر نقشه راه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید. بازاریابی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان فقط برای افزایش فروش صورت نمی‎‌گیرد. امروزه فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌‌‌کنندگان محصولات سنتی شُکا امکان بازاریابی به شیوه‎‌های مختلف را فراهم می‌‎سازد.

کارآمدسازی در بازار‌سازی و بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت تخصصی در حوزه فناوری دیجیتال، ارتباط هرچه نزدیک‌تر و مستقیم با کاربران، ایجاد ظرفیت‌های مختلف برای فروش بهتر محصولات سنتی توسط تولید‌کنندگان برای تسهیل در انتخاب و خرید کاربران، همسو شدن با نیاز و ذائقه کاربران، هماهنگی در سفارش بروز محصولات بصورت کاملا دیجیتالی و مستقیم از درب کارخانه تا ارسال،  بروز نمودن سامانه با فناوری‌های نوین دیجیتالی و ارائه خدمات نوین دیجیتالی، شفافیت در بهره‌وری و مدیریت زمان، ایجاد فضای فرهنگی و آگاهی رسانی در راستای اطلاع رسانی بهتر، فرهنگ استفاده از محصولات سنتی و سلامتی برای خود و خانواده. قسمتی از خدمات رسانی سامانه شُکا  در این سال‌ها بوده است.  

وظیفه ما بوده و هست که برای پیشبرد اهدافمان در سال پنجم در راستای خدمت به تولید‌کنندگان محترم و کاربران گرامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا که همانا رضایت‌مندی تولید‌کنندگان و کاربران است، گام برداریم.

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق در سال پنجم فعالیت سامانه شُکا  بتوانیم با تولید‌کنندگان و کاربران ضمن تحقق چشم انداز، یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی برای بهتر دیده شدن برند ایرانی و نمایشگاه دائمی  دیجیتالی برای محصولات سنتی تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم .

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا چشم اندازی به سوی آینده

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار