اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911244911715670

راهنمای بازی wingspan، یک بردگیم جذاب

کد: 139911244911715670

https://bit.ly/3pon23u

، تهران , (اخبار رسمی): وینگسپن (در فارسی به معنای دهانه‌ی بال یا گستره‌ی بال ) یه بازی فکری رقابتی و استراتژیکه که یکی از بهترین بازی های خانوادگی محسوب میشه. توی این بازی شما باید به عنوان یه پرنده شناس، امتیاز بیشتری از پرنده ها جمع کنید و زیستگاه ها رو در اختیار خودتون بگیرید تا برنده بازی بشید.

راهنمای بازی wingspan ، یک بردگیم جذاب
بازی فکری وینگسپن | بردگیم wingspan

چترنگ کار خود را از سال 98آغاز کرد و با تحویل کالاها در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی محبوب در ایران تبدیل شد.

در بازی وینگسپن شما نقش یه پرنده شناس، پژوهش گر پرندگان، پرنده دوست و کلکسیونر پرنده رو دارید که باید تعداد زیادی پرنده رو به زیستگاه خودشون هدایت کنید. بازی وینگسپن wingspan که توسط الیزابت هارگریو طراحی شده و ناشر اون Stone Maier games معروفه، از تعداد زیادی کارت پرندگان مختلف، کارت های پاداش، تاس و برج تاس، تخم پرندگان، توکن ها، زمین بازی و … تشکیل شده. توی این بازی هر شخص ماموریت داره با استراژی خودش و با ترکیب کارتهای پرندگان و زیستگاه ها، تعداد بیشتری امتیاز از تخم پرنده ها یا توکنهای غذا و کارت های ماموریت یا پاداش کسب کنه. این بردگیم که در سبک خانوادگی و استراتژیک ارائه شده، هر سلیقه‌ای رو میتونه درگیر خودش کنه؛ فقط باید با فکری باز سراغ بازی برید.

بازی فکری در این سبک و عموما اکثر بردگیم ها در کنار ماموریت اصلی شون یه سری راه های فرعی واسه امتیاز گرفتن هم در اختیارتون گذاشتن که ممکنه توی استراتژی شما تاثیر بذاره. توی بازی رومیزی وینگسپن هر زیستگاه، یه عملیات و ماموریت فرعی جداگونه هم داره؛ با ورود هر پرنده‌ به اون منطقه میتونید ماموریت اونجا رو استارت بزنید. مثلا ممکنه برنامه شما تخم گذاری بیشتر باشه؛ حتما نقشه‌ی خودتون رو قبل از وارد کردن هر پرنده معلوم کنید. اگر فکر می کنید که این بازی فقط مخصوص حیوان دوستان طراحی شده، کاملا در اشتباهید؛ چون فضای دقیق و مهندسی شده‌ی wingspan، هر سلیقه ای رو با خودش همراه می کنه.

پرنده ها بسته به طول بالشون رتبه بندی میشن و هر کدوم بنا به ویژگی های خودشون، یه سری قدرتها و فعالیتهای خاص دارن. پس این 170 کارت پرنده که توی بازی وجود دارن، می تونن انتخاب ها و استراتژی های مختلفی رو به شما بدن. در واقع بازی بی نقص وینگسپن یکی از جذاب ترین بردگیم های خارجیه که توسط شرکت هزارتو داره داخل ایران تولید میشه.

توی بردگیم وینگسپن (wingspan) هر کس با توجه به زیستگاه های خودش، زنجیره ای از پرنده ها رو درست می کنه که با اضافه شدنشون، مقدار جایزه و پاداش اون هم بیشتر میشه؛ پس فقط باید پرندگانی رو انتخاب کنید که قدرتهاش دقیقا طبق استراتژی شما باشه. تاس های این Board Game هم خاص و متفاوته؛
روی هر وجه از تاس ها علامت یه نوع غذای پرنده کشیده شده که با اون شانستون رو برای گرفتن توکن غذاها امتحان می کنید. توکن ها رو با توجه به پرنده ای که میخواین انتخاب کنید باید بردارین. پس حتما تاکتیکتون رو از آخر به اول بچینید ( یعنی با توجه به هدف نهاییتون پرنده انتخاب کنید و با توجه به پرنده هایی که میخواین، توکن غذا بردارید ) یادتون نره که در بعضی موارد بازی، محدودیت دارید؛ پس حتما دفترچه راهنمای بازی این بردگیم رو بخونید، دوربین شکاری رو بردارید و وارد دنیای بازی وینگسپن بشید…

ویدیو معرفی و آموزش بازی Wingspan(وینگسپن) فارسی:

https://chatrang.shop/product/wingspan

وینگسپن (در فارسی به معنای دهانه‌ی بال یا گستره‌ی بال ) یه بازی فکری رقابتی و استراتژیکه که یکی از بهترین بازی های خانوادگی محسوب میشه. توی این بازی شما باید به عنوان یه پرنده شناس، امتیاز بیشتری از پرنده ها جمع کنید و زیستگاه ها رو در اختیار خودتون بگیرید تا برنده بازی بشید.

رده سنی: +10 سال

تعداد نفرات: 1-5 نفر

درجه سختی: 2.4 از 5

مدت زمان بازی: 40 تا 80 دقیقه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح