اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911304922415670

بازی‌های رومیزی برای بزرگسالان را بشناسیم

کد: 139911304922415670

https://bit.ly/3ugtUn3

، تهران , (اخبار رسمی): شاید هر زمان بحث بازی‌های فکری پیش بیاید، ذهن ما ناخوداگاه به سمت منچ، مارپله و یا در بهترین حالت شطرنج و راز جنگل خواهد رفت. این اشکال بزرگ ذهنی برای سازندگان و فروشندگان بازی فکری دردسر ساز شده.

بازی های رومیزی برای بزرگسالان را بشناسیم
بهترین بازی فکری

برای شفاف سازی اینکه بازی فکری و بردگیم اصلا چه مدل بازی هستند، در تلاشیم تا فرهنگ بازی های فکری را جا بیاندازیم.

بردگیم و بازی فکری چیست؟

عموما تعریف صریحی از بازی فکری وجود ندارد ولی به طور کلی به بازی هایی که از تعدادی کارت با قابلیت مختلف استفاده میکنند و احتمالا یک صفحه یا بورد برای جابجا کردن مهره ها دارند و البته از یک سناریو و داستان منسجمی برای رسیدن به هدفی خاص پیروی میکند، بردگیم میگویند. این بازی ها میتوانند مبتنی بر شانس باشند و حتی تاس داشته باشند و یا میتوانند صرفا به استراتژی شما بستگی داشته باشند و شانس در آن دخیل نباشد. اما دسته دیگری از بازی های فکری وجود دارد که ترکیبی از این دو مکانیزم را شامل می شوند. ولی بهترین بازی فکری متناسب با روحیات هر کس چیست؟
اجازه دهید اول از فواید بازی های فکری بگوییم و سپس به معرفی بهترین بازی های فکری با دسته بندی های گوناگون آن بپردازیم.

فواید بازی های فکری کدامست؟

شاید امروز کمتر کسی به فکر بازی های دورهمی و گروهی باشد و همه افراد با گوشی های تلفن همراه خود مشغول بازی می شوند. در بهترین حالت یک جمع میتوانند بازی شب مافیا را انجام دهند چون تنها بازی جمعی که میشناسند همان است. اما قصد داریم با دنیای بزرگ بردگیم ها و بازی های فکری شما را آشنا کنیم و از فواید آن بگوییم.

اصولا گروهی که برای بار اول دور هم جمع شدند، کمی رودربایستی با هم دارند. اینجاست که بازی های فکری میتوانند وارد عمل شوند و یخ جمع را آب کنند. از فواید دیگر بازی های فکری میتوان به افزایش قدرت تفکر، مدیریت، استراتژی، سرعت عمل و پویایی مغز اشاره کرد؛ بازی های فکری استراتژیک، خیلی ساده میتوانند ذهن شما را باز کنند و در دنیای حقیقی شما را آماده ی مواجهه با شرایط مختلف کنند. در واقع این تمرینی است که مدیران موفق در دنیا آن را آزموده اند و از آن به عنوان یکی از تمرین های ذهنی استفاده می کنند.

علاوه بر جنبه ی نشاط آور و سرگرم کننده بودن بازی های فکری، این بردگیم ها می توانند برخی از ویژگی های فردی ما را افزایش دهند. مثلا:

  • قدرت مدیریت مالی و دستیابی به بهترین نتیجه با استفاده بهینه از منابع
  • تجربه نقش ها در دنیاهای جدید
  • کاهش استرس و فشار های عصبی
  • بهبود توانایی مذاکره و چونه زنی
  • افزایش قدرت تفکر منطقی و بلندمدت

دسته بندی های مختلف بردگیم ها و بهترین بازی های فکری :

بازی های فکری برای افراد 6 تا 60 سال وجود دارند. ژانر های مختلف این بردگیم ها باعث شده تا برای هر شخص حداقل یک بازی متناسب با روحیات او وجود داشته باشد. این دسته بندی ها شامل ژانرهای استراتژیک، کودکان، مافیایی، فانتزی، دورهمی، تماتیک، خانوادگی، آموزشی، جنگی، کلاسیک، همکاری مشترک و … می شوند که هر یک از آنها تعداد بیشماری بازی را دارا هستند. اما جدا از این دسته بندی ها، بعضی بازی های فکری جزو بردگیم های همه پسند و معروف هستند که از آنها میتوان به بازی مونوپولی، شب مافیا و ریسک اشاره کرد.

شاید اگر بخواهیم بهترین بازی فکری در هر ژانر را انتخاب کنیم، کار سختی پیش رو داشته باشیم. از طرفی بازی ها هم سلیقه ای هستند و شاید همگی یک احساس واحد در مورد بازی خاص نداشته باشند. طرح های گرافیکی و مکانیزم های هر بازی هم متفاوت هستند که همین امر باعث خواهد شد همه احساس مشترکی برای بازی ها نداشته باشند. اما خبر خوب اینکه تا به اینجا برای هر نوع شخصیتی، حداقل یک بازی وجود دارد که دقیقا مطابق با سلیقه شخص باشد. ضمنا طبق آمار جهانی بازار بردگیم هر روز بزرگتر می شود و این بازی ها گسترش بیشتری پیدا میکنند؛ تا جایی که امروز صنعت بازی های فکری گردش مالی سالانه 14 میلیارد دلاری دارند.

بر اساس محبوبیت میتوانیم برای هر ژانر بهترین بازی فکری آن را معرفی کنیم که البته این بسته به روحیات هر شخص مختلف خواهد بود. مثلا بازی کاپوچین برای کودکان، بازی ریسک در حیطه استراتژی، بازی پاورگرید برای مدیریت منابع مالی، چاینا تاون برای افزایش قدرت مذاکره، آخرین ایستگاه به عنوان بازی محبوب مافیایی، سیلور برای بازی های خانوادگی، بازی اعماق در ژانر فانتزی، یا بازی کدنیمز و حتی کدتو در بازی های دورهمی همگی جزو بازی های محبوب و معروف هستند که هر کس رو جذب خود خواهند کرد.

بازی فکری را از کجا بخریم؟

فروشگاه چترنگ به عنوان آنلاین شاپ بازی های فکری، بردگیم و پازل در ایران، بستری را فراهم کرده تا نه تنها بهترین بازیهای فکری ایران و جهان را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشید، بلکه اگر حتی تمایل نداشتید از امکان ارسال رایگان درب منزل در تمام کشور استفاده کنید، خودتان به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. شما میتوانید کاملا رایگان، بازی مد نظر خود را در چترنگ انجام دهید و اگر تمایل داشتید بازی را خریداری کنید. ضمنا؛ کارشناسان حرفه ای چترنگ به صورت شبانه روزی به شما برای رسیدن به بازی محبوب و مطابق سلیقه خودتان، به صورت رایگان مشاوره خواهند داد؛ کافیه با شماره 02188915125 تماس بگیرید. فروشگاه چترنگ هم در تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به قرنی، پلاک 304 واحد 9 قرار دارد.

https://chatrang.shop/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح