اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912144944615670

آشنایی با بازی رومیزی آزول (Azul)

کد: 139912144944615670

https://bit.ly/38fAP6z

، تهران , (اخبار رسمی): هنرمندهای پرتغال حالا باید کاشی هایی که پادشاه دوس داره رو با الگوی خودش پیاده کنن تا نقش های خاصش رو بتونه روی دیوارای قلعه ببینه…

آشنایی با بازی رومیزی آزول (Azul)
آشنایی با بازی رومیزی آزول (Azul)

بازی رومیزی آزول داستانش از چه قراره ؟ در سالیان دور و در پی حمله اعراب به سرزمین اروپا و به خصوص کشور های جنوبی این منطقه، فرهنگ خودشون رو هم به آنجا بردند و نقاشی ها و آثار هنری رو هم تحت تاثیر فرهنگ خودشون قرار دادن.
بعد از این اتفاقات طراحی قلعه های اسپانیایی عوض شد و زیباسازی های قلعه ها هم شامل این قضیه بود.

پادشاهی پرتغالی به اسم مانوئل اول در سفری سیاسی به اسپانیا و بازدیدش از کاخ “الحمرا” در جنوب اسپانیا از کاشی‌کاری ها که توشون بیشتر از رنگ های سفید و آبی استفاده شده بود حیرت زده شد.
این کاشی کاری ها به “آزوله ژو” معروف بودند که آزول در زبان اسپانیایی به معنای آبی است و یکی از یادگار اعراب در کشور اسپانیا بود.
به همین طریق و به واسطه دستور مانوئل اول برای تزئین دیوارهای کاخش به سبک آزوله‌ژو که به اوورا معروف بود ، این هنر به پرتغال هم رسید.
در بردگیم انتزاعی آزول شما در نقش هنرمندانی خاص و در حال تزئین کاخ مانوئل بر اساس علایق او و پیروی از سبک آزوله‌ژو هستید. مکانیزم این بازی به صورت ساختِ اُلگو، جمع‌آوری مجموعه وچیدمانِ کاشیست…
صفحه های متعدد و دورویی که در طراحی نسل جدید این بازی وجود دارد از نوآوری هاییست که در آخر باعث جذابیت بیشتر این بازی میشه. تا جایی که این بازی در سال اول تولید به جمع 10 برد گیم برتر سال وارد شد.‌

حالا وقتشه که هنر خودتون رو به نمایش بذارید

محتویات بردگیم فکری آزول چیه ؟

  • صفحه ی بازی
  • مهره و آدمک
  • توکن
  • تایل های مقوایی

چترنگ کجاست؟

تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به قرنی، پلاک 304، واحد 9، فروشگاه اینترنتی چترنگ.

تلفن: 02188915125 (از ساعت 9 تا 17)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح