اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001175079216010

چرا بازدید اولیه برای نصب دوربین مداربسته لازم است؟

کد: 140001175079216010

https://bit.ly/31TIWlS

، (اخبار رسمی): پس از خرید دوربین مداربسته، مهم ترین نکته نصب دوربین است. اگر نصب توسط تکنسین متخصص انجام نشود قطعا شما ضرر خواهید کرد، اما با مشورت از تکنسین نصب دوربین مداربسته، برای شما بهترین پلن جانمایی دوربین ها را در نظر می‌گیرد تا با بهینه سازی در هزینه ها و کیفیت‌ها بهترین‌ها را از آن خود کنید.

چرا بازدید اولیه برای نصب دوربین مداربسته لازم است؟
چرا بازدید اولیه برای نصب دوربین مداربسته لازم است؟

هنگامی که برای مکانی تصمیم می‌گیرید دوربین مداربسته نصب کنید، ابتدا باید محل مورد نظر توسط شخص نصاب دوربین کارشناسی شود. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با شرکت فرتاک گلوبال ویزن تماس بگیرید. کارشناسان ما در اطلاعات شما را ثبت کرده و به به تکنسین های واحد فنی اعلام می کنند تا از محل نصب بازدید صورت گیرد. پس از بازدید، تکنسین فنی هم نحوه نصب سیست ها و هم هزینه نصب دوربین مداربسته را برآورد می‌کند و به اطلاع شما می‌رساند. همچنین  شما را از جزئیات کار آگاه می‌سازد. پس از انجام تمام این مراحل شما در صورتی که تمایل داشته باشید پروژه نصب دوربین مداربسته شما شروع می‌شود.

بازدید اولیه برای نصب دوربین مداربسته به چه صورت است؟

پس از خرید دوربین مداربسته، مهم ترین نکته نصب دوربین است. اگر نصب توسط تکنسین متخصص انجام نشود قطعا شما ضرر خواهید کرد چرا تکنسین نصب باید برای شما بهترین پلن جانمایی دوربین ها را در نظر بگیرد، از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کند و سعی کند زیبایی ظاهری مکان شما را به هم نریزد. شما باید برای نصب دوربین مداربسته دستگاه DVR یا ضبط تصویر، هارد مخصوص ذخیره کردن تصاویر، سیم، کابل و تجهیزات مورد نیاز دیگر را برای آن تهیه کنید.

با توجه به اینکه افراد کمی درمورد کیفیت و نوع جنس دوربین مداربسته اطلاعات کمی دارند. لازم است طی چندمرحله به صورت حضوری به شخص کارفرما توضیحاتی در مورد اجرای پروژه ارائه شود تا کارفرما از نحوه نصب و اجرای پروژه مطلع شود.

همچنین در طی بازدید باید ابتدا ساختمان و یا مکان موردنظر مورد بررسی قرار گرفته شود و محل نصب دوربین و چگونگی سیم‌کشی و تعداد دوربین‌ها را مشخص کرد تا با کمک کارفرما نقاط حساس و مهم مشخص شده و دید کاملی از آنچه کارفرما انتظار دارد به دست آید. شخص اجراکننده باید این را در نظر داشته باشد که ملاک کار برآورده کردن انتظارات کارفرما است.

گاهی وقت‌‌ها ممکن است که قسمتی از محل برای بازدیدکننده مهم نباشد، ولی برای کارفرما از اهمیت بالایی برخوردار است یا برعکس، هرچه قدر که دید دوطرف به هم نزدیک باشد و نصبا کاملا به انتظارات کارفرما آشنا شود، کار آسان‌تر و نتیجه رضایت بخش‌تر خواهد بود.

اصول زیر درهنگام بازدید برای نصب دوربین باید مورد توجه باشد:

1- مشخص کردن تعداد دوربین‌ها برای نصب

2- مشخص کردن نوع دوربین مداربسته که مناسب محل باشد.

3- برسی کردن میزان نور و سایه محیط در هنگام روز و شب.

4- توجه به تابش خورشید ومسیر حرکت آن.

5- توجه به درب وپنجره‌ها که در ورودی وخروجی محل هستند.

6- دوربین‌های مداربسته مورد هم‌پوشانی یکدیگر قرار گیرند.

7- نداشتن نقطه کور در تصویر دوربین مداربسته

8- مشخص کردن مسیر کابل کشی که در صورت وقوع مشکل به راحتی در دسترس باشند.

9. برآورد کردن میزان وسایل برای نصب و راه‌اندازی در پروژه های کوچک و بزرگ

10. مشخص کردن تعداد روزهای ضبط برای انتخاب نوع هاردی که در سیستم های امنیتی و نظارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شخص اجراکننده پس از بازدید و توافق بر سر انتظارات کارفرما باید موارد مصرفی را آماده و طی زمان مشخصی به اجرای پروژه بپردازد و تا اتمام کار حساسیت کاملی برای تمیزی کار به خرج دهد و سلیقه را در اجرای پروژه به کار ببرد.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن نماینده رسمی محصولات AVTECH تایوان در ایران، افتخار دارد تا طیف وسیعی از محصولات نظارت تصویری را بر اساس نیاز مشتریان و برای نصب در پروژه های مختلف در سبد کالای خود عرضه نماید. شما می توانید برای اطلاع از لیست محصولات و مدل دوربین های مدار بسته و همچنین استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما با شماره تلفن ویژه 02188730400  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید