اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166406216010

راهکارهای هوشمندسازی فرکو

کد: 140106166406216010

https://bit.ly/3Bm1Jsy

، (اخبار رسمی): شاید باور این موضوع دیگر غیرممکن نباشد که دنیای هوشمند را باید دیگر پذیرفت و هر روز با این هوشمندسازی‌های جدید لازم است که همراه شد. چرا که هوشمندسازی‌های امروز وارد دنیاهایی شده‌اند که باور کردن آنها بسیار دشوار است و اگر با این مسیر همراه نباشیم بیشتر دیر خواهد شد.

راهکارهای هوشمندسازی فرکو
راهکارهای هوشمندسازی فرکو

کارشناسان ما در فرکو ویژن با هوشمندسازی اجزای مختلف ساختمان و یکپارچه سازی این اجزا، ساختمان‌های هوشمند را با استفاده از قابلیت‌های کاربردی مورد پسند و خدمات مختلف، به محیطی پویا تبدیل می‌کنند.

در عصر حاضر با پیدایش مفهموم خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند، تلاش عمده فعالان در زمینه هوشمندسازی به سمت تولید و توسعه محصولات، راهکارها، زیرساخت‌ها و به طور کلی ملزومات اساسی در این عرصه، تمرکز یافته است.
به عبارتی این روزها اهمیت مباحثی همچون کاهش خطای انسانی در کنترل و نظارت بر سیستم های امنیتی و ایمنی ساختمان از یک سو و برجسته شدن نقش بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان‌ها در پی آزادسازی نرخ حامل‌های انرژی در کشور از سوی دیگر سبب شده تا سیستم های مدیریت هوشمند به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر هر صنعت و ساختمانی محسوب شوند.

شاید باور این موضوع دیگر غیرممکن نباشد که دنیای هوشمند را باید دیگر پذیرفت و هر روز با این هوشمندسازی‌های جدید لازم است که همراه شد. چرا که هوشمندسازی‌های امروز وارد دنیاهایی شده‌اند که باور کردن آنها بسیار دشوار است و اگر با این مسیر همراه نباشیم بیشتر دیر خواهد شد. در این راستا با شکل گیری مفهوم شهر هوشمند و در کنار آن مفاهیم دیگر از جمله خانه هوشمند و حمل و نقل هوشمند و یا مدرسه هوشمند می‌بینیم که اخیرا موضوعاتی دیگر مانند بیمارستان هوشمند، صنعت هوشمند، تولید هوشمند، کسب و کار هوشمند، انبارداری هوشمند و غیره نیز هر روز بیشتر به وجود می‌آیند.

کارشناسان ما در فرکو ویژن با هوشمندسازی اجزای مختلف ساختمان و یکپارچه سازی این اجزا، ساختمان‌های هوشمند را با استفاده از قابلیت‌های کاربردی مورد پسند و خدمات مختلف، به محیطی پویا تبدیل می‌کنند. هر سازه‌ای عملکرد خاص خود را دارد و اینترنت اشیا و محاسبات ابری، ما را قادر به ارائه روش‌های جدید و ایجاد تغییر در تجربه ساخت ساختمان‌های هوشمند در سراسر جهان می‌کند.

  • روشنایی هوشمند با قابلیت توسعه و یکپارچگی با سنسورها و سرویس‌های مختلف و تضمین کاهش مصرف انرژی.
  • پارکینگ هوشمند با استفاده از دوربین‌ها و سنسورهای اینترنت اشیا.
  • امنیت هوشمند با بهره گیری از دوربین‌ها وسنسورهای امنیتی و یکپارچگی با سیستم‌های اعلام خطر و اطفاء حریق.
  • سنسورهای متصل شده و یکپارچه با سیستم های گرمایش و سرمایش، سیستسم‌های امنیت و روشنایی ساختمان.
  • لوازم یکپارچه شامل درب‌ها و دستگیره‌های هوشمند، آیفون‌های هوشمند، پرده، کلید و پریز هوشمند، آکواریوم، آبیاری و نگهداری گلدان‌ها و فضای سبز.
  • نرم افزار یکپارچه برای مدیریت و کنترل قسمت‌های مختلف ساختمان، با امکان تعریف سطوح دسترسی و تعریف سناریوهای مختلف.

بنابراین در رابطه با راهکارهای هوشمندسازی مجموعه فرتاک گلوبال ویژن با سال‌ها تجربه و شناخت دقیق محصولات و راهکارهای هوشمندسازی صنعت و ساختمان و همچنین بررسی محصولات و تجهیزات برندهای مختلف، از میان شناخته شده‌ترین تجهیزات، با کیفیت‌ترین محصولات را انتخاب می‎کنند و به بازارهای داخلی عرضه می‌نماید. این شرکت بها برخوردی از متخصصان حرفه‌ای به عنوان نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای تجهیزات الکترونیکی و هوشمندسازی آمادگی تامین و واردات کلیه محصولات را در سراسر کشور داراست تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]