اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086323516010

اولین حضور رسمی شرکت فرتاک گلوبال ویژن در نمایشگاه ایران ریتیل شو 2022

کد: 140105086323516010

https://bit.ly/3PNRFNI

، (اخبار رسمی): فرتاک گلوبال ویژن در چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو حرف ‌های زیادی برای گفتن داشت و غرفه فرکو در سالن 38B، با خلاقیت در ارائه ی راهکارهای هوشمند سازی و نظارت تصویر، میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از اصناف مختلف از سراسر کشور بود.

اولین حضور رسمی شرکت فرتاک گلوبال ویژن در نمایشگاه ایران ریتیل شو
اولین حضور رسمی شرکت فرتاک گلوبال ویژن در نمایشگاه ایران ریتیل شو 2022

دوم مردادماه، نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان حوزه صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته از تمام کشور، با حضور رییس ستاد برگزاری نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه با حمایت برخی از برندهای این حوزه در سه سالن 38، 38B و 35 برگزار شد و در تاریخ 5 مردادماه میزبانی گسترده علاقه مندان به پایان رسید.

نمایشگاه ایران ریتیل شو همزمان با نمایشگاه ایران فینکس در حوزه صنعت مالی و ایران ویژند در حوزه مد و پوشاک برگزار شد، به همین دلیل بازدیدکنندگان از غرفه های هر سه نمایشگاه مختلف که در بخش هایی با هم مرتبط هستند، بازدید به عمل اوردند.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن با عنوان یک شرکت دانش بنیان، با دست پر به استقبال این نمایشگاه رفت تا بتواند پس از روزهای سخت کرونا، آخرین محصولات و دستاوردهای تولیدی خود را در حوزه ی تکنولوژی های روز سیستم های نظارت تصویر و هوشمندی سازی و تجهیزات مربوط به فیبر نوری را، با متد جدیدی ارائه داد.

فرتاک گلوبال ویژن در چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو حرف ‌های زیادی برای گفتن داشت و غرفه ی فرکو در سالن 38B، با خلاقیت در ارائه ی راهکارهای هوشمند سازی و نظارت تصویر، میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از اصناف مختلف از سراسر کشور بود.

استقبال بی نظیر بزرگان حوزه ی خرده فروشی از غرفه ی فرتاک گلوبال ویژن

با وجود تغییر ساعت نمایشگاه که از 8 تا 15 تعیین شده، استقبال و حضور علاقمندان به این صنعت فراتر از پیش بینی ها برای روز اول بود. با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه، اکثر بازدیدکنندگان از متخصصان، مدیران و فعالان حوزه ی خرده فروشی بودند که این موضوع، بیانگر روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد و نیاز کسب و کارها به هوشمند سازی است.

امیرحسین هاشمیان رئیس هیئت مدیره‌ گروه شرکت فرتاک گلوبال ویژن در گفتگو با خبرنگاران گفت: «این شرکت چشم انداز بازارهای جهانی را پیش رو خواهد داشت و هر روز می کوشد تا با تلاش بیشتر، محصولات جدیدی تولید نماید. همچنین با توجه به اوضاع اقتصادی موجود، اشتغال زایی و توسعه خط تولید و استفاده از نیروهای جوان، یکی از اصلی ترین دغدغه های این گروه صنعتی است.»

وی افزود:«امید آن داریم با حمایت های ویژه از سوی مسئولین، توفیق در مقوله امنیت و سیستم های هوشمندسازی و کمک به بهبود مدیریت علمی آن ها را ایفا نماییم و برند فرکو به خصوص در حوزه سیستم های پارکینگ هوشمند به عنوان یک برند با کیفیت، به تمام جهانیان معرفی و صادر کنیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]