اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235576816010

معرفی دوربین های دو مگاپیکسلی AVTECHXSeris

کد: 140009235576816010

https://bit.ly/3GDQoni

، (اخبار رسمی): شرکت فرتاک گلوبال ویژن با توجه به سلیقه های متنوع مشتریان عزیز دوربین های مدار بسته باکیفیتی را تامین و وارد بازار کرده است که هر فردی با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌تواند دوربین های با مگاپیکسل های 2، 5، 8 را انتخاب کند.

معرفی دوربین های دو مگاپیکسلی AVTECHXSeris
معرفی دوربین های دو مگاپیکسلی AVTECHXSeris

برند AVTECH تایوان با توجه به کیفیت های مختلف تصویر، دوربین های زیادی دارد و هر کدام از دوربین ها امکانات متفاوتی دارند. با توجه به تنوع این دوربین ها در این مطلب مشخصات و ویژگی های دوربین های ۲ مگاپیکسل AVTECHXSerise را برای شما معرفی می کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی از محصولات سری اکونومی AVTECHXSerise دریافت نمایید.

  • دوربین DGM2118XS ای وی تک

این دوربین معمولا در محیط داخلی استفاده می‌شود، ولی به دلیل ضد آب بودن، بدنه فلزی و خاصیت WDRD از دوربین DGM2118XS  ای وی تک می‌توان در محیط های پر نور بیرونی هم از آن بهره گرفت. دوربین مینی دام DGM2118XS  ای وی تک قابلیت ضبط تصاویر رنگی در شب از ویژگی های مهم این دوربین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2118XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2216XS ای وی تک

دوربین دام 2 مگاپیکسلی تحت شبکه DGM2216XS با برخورداری از پروتکل ONVIF و مقاوم در برابر ضربه و گرد و خاک و رطوبت از محصولات سری XS ای وی تک است. این دوربین معمولا در محیط داخلی استفاده می‌شود، دوربین DGM2216XS با تصویر برداری 30 فریم در ثانیه با وضوح تصویر ایده آل، یک پیشنهاد خوب برای فضاهای سر پوشیده ، راهرو ها ، اتاق ها ، فروشگاه ها و مکان هایی شبیه به این می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2216XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2516XS ای وی تک

دوربین بولت DGM2516XS سری XS ایویتک دارای برد دید در شب  30 متر بوده است و از این حیث جهت پوشش فضاهای بیرونی و روباز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تصاویر با کیفیت دوربین با سرعت 30 فریم در ثانیه در وضوح دو مگاپیکسلی می‌تواند جزئیات بی‌نظیری از تصویر را ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2518XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2218XS ای وی تک

دوربین دام سری XS از برند ایویتک معمولا برای محیط داخلی در سیستم های نظارت تصویر استفاده می‌شود، این دوربین به دلیل ضد آب بودن، بدنه فلزی و خاصیت WDR  در محیط های پر نور بیرونی هم از آن می‌توان بهره گرفت. قابلیت ضبط تصاویر رنگی در شب از ویژگی های مهم این دوربین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2218XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2518XS ای وی تک

دوربین بولت 2 مگاپیکسلی سری XS برند AVTECH با بدنه ضدآب، خاصیت DWDR، IR و smart motion detection  از ویژگی های برتر دوربین بولت DGM2518XS ای وی تک است. دوربین مدار بسته بولت DGM1105 AVTECH دارای قدرت بزرگنمایی و دید در شب حداکثر 30 متر و همچنین مقاوم در برابر شرایط محیطی است. این روزها در فرکو ویژن این دوربین بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2518XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2418XS ای وی تک

این دوربین از برند سری XS اِی وی تِک  است که در دسته بندی دوربین های تحت شبکه دام است و با برخورداری از رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی به یکی از محبوب ترین دوربین های ارائه شده در فرکوویژن تبدیل شده است. نوع لنز دوربین DGM2418XS از نوع فیکس بوده و دید در شب تا 30 متر را نمایش می‌دهد. این دوربین بیشتر در مکان های سربسته و پوشیده استفاده می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2418XS را دنبال کنید.

  • دوربین DGM2927XS ای وی تک

دوربین اسپیددام DGM2927XS سری XS ایویتک، دارای کیفیت 2 مگاپیکسلی که به عنوان دوربین مکمل در پروژه های حفاظتی و نظارتی قابل استفاده است. این دوربین از نوع دوربین های استارلایت با کیفیت عالی تصاویرو دوام بالا و برخوداری از استانداردهای حفاظتی  IP66 دارای نصب و راه اندازی آسان است. همچنین میزان فشرده سازی مدرن H.265 این دوربین حجم تصویر و پهنای باند آن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM2927XS را دنبال کنید.

در این مقاله مشخصات فنی دوربین های دوربین های ۲ مگاپیکسل XSerise به طور خلاصه شرح داده شد، شما می‌توانید دیتا شیت حصولات را در لینک دیتاشیت هر محصول با جزییات کامل مطالعه کنید و در صورت رضایت نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن تمامی محصولات خود از قبیل سیستم های ضبط کننده و دوربین ها را به مدت دوسال گارانتی می‌کند تا در این مدت با اطمینان خاطر به مشتریان پشتیبانی رسانده و آن ها را یاری کند. برای استفاده از گارانتی با همراه داشتن دوربین و یا دستگاه معیوب می‌توانید با بخش گارانتی ما به شماره 02188730400 در ارتباط باشید تا در اسرع وقت به مشکلات پیش آمده برای شما رسیدگی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی