اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009275582816010

معرفی دوربین های 5 مگاپیکسل AVTECHxserise ای وی تک تایوا

کد: 140009275582816010

https://bit.ly/3seWIh0

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال دوربینی هستید که توسط آن چهره افراد را شناسایی کنید و جزئیات مناسبی در اختیار داشته باشید می توانید از دوربین های 5 مگاپیکسلی AVTECHxseriseای وی تک تایوان تایوان استفاده کنید.

معرفی دوربین های 5 مگاپیکسل AVTECHxserise ای وی تک تایوا
معرفی دوربین های 5 مگاپیکسل AVTECHxserise ای وی تک تایوا

دوربین های ۵ مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دوربین ها معمولا سنسورهای پیشرفته‌ای برای ثبت تصاویر دارند. دوربین های ۵ مگاپیکسل با توجه به نوع برند رزولوشنی برابر با ۱۷۲۸*۳۰۷۲ یا ۱۹۲۰*۲۵۶۰ دارند. هر پیکسل در این دوربین ها، رزولوشن تصویر را بهبود می دهد.

اگر به دنبال دوربینی هستید که توسط آن چهره افراد را شناسایی کنید و جزئیات مناسبی در اختیار داشته باشید می توانید از این دوربین ها استفاده کنید. با این مشخصات در این مقاله به بررسی دوربین های 5 مگاپیکسلی AVTECHxserise ای وی تک تایوان شرح دادیم، همراه ما باشید تا درباره مشخصات این دوربین ها بیشتر بدانید.

  • مشخصات فنی دوربین DGM5516XS ای وی تک
  • دوربین بولت 5 مگاپیکسل DGM5516XS با کیس فلزی دارای استاندارد IP66 ضد اب و گرد و غبار که جزو دوربین های 5 مگاپیکسلی با کیفیت بالا سری XSerise ایویتک محسوب می‌شود. این دوربین مناسب فضاهای بیرونی است و به صورت سقفی یا دیواری نصب می‌شود. کابرد بیشتر دوربین DGM5516XS مناسب مکان هایی‌است که نیاز به رزولوشن خوب و جزئیات بیشتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5516XS را دنبال کنید.  
  • قابلیت های دوربین فیش آی DGM5156XS ای وی تک
  • وربین فیش آی DGM5156XS سری XS ای وی تک، یکی از دوربین های تحت شبکه است که با برخورداری از رزولوشن تصویر 5 مگاپیکسلی به یکی از محبوب ترین دوربین های ارائه شده در سری XS تبدیل شده است. لنز این دوربین به 1/5 ~ 1/20000 sec و دید در شب آن تا 40 متر را پشتیبانی می‌کند این دوربین بیشتر در مکان های سربسته و پوشیده استفاده می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5156XS را دنبال کنید.  
  • قابلیت های دوربین دام DGM5318XS ای وی تک
  • دوربین 5 مگاپیکسلی مدل DGM5318Xseries یک دوربین دام تحت شبکه فوق العاده در محصولات سری ایکس AVTECH است. این دوربین با رزولوشن تصویر بالای خود می‌تواند تصاویری با کیفیت فوق العاده خوب ارائه دهد. این مدل دوربین مداربسته می‌تواند در حداقل نور محیط تصاویر را با کیفیت رنگی ارائه کند. برای این منظور نور 0.01 لوکس کافی است و با فعال شدن این ویژگی نویز موجود در صفحه کاهش یافته و تصاویر رنگی نمایش داده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5318XS را دنبال کنید.  
  • قابلیت های دوربین بولت DGM5518XS ای وی تک
  • دوربین بولت 2 مگاپیکسلی DGC100 5AVTECH دارای لنز ثابت 3.6 میلیمتری و میزان دید در شب 25 متر است. این محصول با برخورداری از سنسور CMOS و رزولوشن تصویر 2 مگا پیکسلی با خروجی تصویر 1080P در لیست پرفروش ترین دوربین AVTECH در سبد محصولات فرکوویژن قرار گرفته است. خوب است بدانید که این محصول دارای استاندارد IP66 و در برابر گردوخاک و مه و ضربه مقاومت خیلی خوبی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5518XS را دنبال کنید.  
  • مشخصات دوربین مداربسته آی پی دام DGM5448Xseries ایویتک
  • دوربین مداربسته آی پی DGM5448Xseries با لنزی با رزولوشن 5 مگاپیکسل جهت تصویربرداری مجهز شده وظیفه اصلی خود را انجام دهد و با کمک فرمت فشرده سازی پیشرفته H.265 می‌توان تصاویر ثبت شده را ذخیره کرد. طرح این دوربین مداربسته به شکل گنبدی یا (Dome) دام است، بنابراین برای نصب و کاربری در محیط های مسقف ارجحیت دارد و همچنین بر پایه استاندارد IP66 تولید می شود تا در مقابل نفوذ آب و ذرات گرد وغبار مقاومت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5448XS را دنبال کنید.  
  • ویژگی های دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل DGM5648Xseries ایویتک
  • دوربین مداربسته مدل DGM5648XS دارای کیس فلزی بوده و با رزولوشن5 مگاپیکسل بهترین دوربین برای استفاده در فضاهای بیرونی است. کیس فلزی این دوربین دارای استاندارد IP66 ضد اب و گرد و غبار است و جزو دوربین های 5 مگاپیکسلی بالت با کیفیت و با قیمت مناسب در سبد محصولات AVTECH است. دوربین DGM5648Xseries در فضاهای بیرونی که به صورت سقفی یا دیواری نصب می‌شود و مناسب مکان های اپارتمانی، فروشگاهی و ساختمان های اداری و تجاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک دیتاشیت دوربین DGM5648XS را دنبال کنید. شرکت فرتاک گلوبال ویژن تمامی محصولات خود از قبیل سیستم های ضبط کننده و دوربین ها را به مدت دوسال گارانتی می‌کند تا در این مدت با اطمینان خاطر به مشتریان پشتیبانی رسانده و آن ها را یاری کند. برای استفاده از گارانتی با همراه داشتن دوربین و یا دستگاه معیوب می‌توانید با بخش گارانتی ما به شماره 02188730400 در ارتباط باشید تا در اسرع وقت به مشکلات پیش آمده برای شما رسیدگی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید