اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256073616010

محصولات سی پی پلاس در ایران را از کجا بخرم؟

کد: 140102256073616010

https://bit.ly/39nu85D

، (اخبار رسمی): پیشنهاد ما در فرتاک گلوبال ویژن به شما همراهان عزیز و کسانی که دغدغه امنیت دارند این است که با استفاده از سیستم امنیتی دوربین مدار بسته سی پی پلاس، خانه و محل کسب و کار خود را در برابر انواع تهدیدات امنیتی ایمن کنید.

محصولات سی پی پلاس در ایران را از کجا بخرم؟
محصولات سی پی پلاس در ایران را از کجا بخرم؟

شرکت فرتاک گلوبال ویژن به عنوان نماینده رسمی و انحصاری سی پی پلاس در ایران، راه حل های دوربین مداربسته را برای طیف وسیعی از صنایع ارائه می‌دهد و پوشش جامعی را برای امنیت موثر و کارآمد را در برمی‌گیرد.

کمپانی بزرگ سی پی پلاس یک نام معتبر در ارائه محصولات نظارتی و تصویری برای تضمین نظارت امنیتی برای خانه، محل کار و ادارات شماست. با توجه به دامنه گسترده سیستم های تصویری سی پی پلاس این کمپانی می‌تواند در سراسر دنیا نیازهای مختلف و چالش های امنیتی را برآورده کند.

البته خوب است این نکته را یادآور شویم که در جایی که فروشندگان بر سر قیمت با هم اختلاف دارند، سی پی پلاس برای تامین نیازهای افرادی که می‌توانند مقدار بیشتری از اقلام دوربین مدار بسته با کیفیت را برای محافظت از دارایی های خود صرف کنند، ارائه می‌کند. شرکت فرتاک گلوبال ویژن به عنوان نماینده رسمی و انحصاری مورد تایید سی پی پلاس در ایران آماده ارائه محصولات دوربین مداربسته به مشتریان محترم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از  خرید محصولات (CPPLUS) سی پی پلاس در ایران همراه ما در این مقاله از مجله فرکو باشید.

دوربین مدار بسته آنالوگ  (HDCVI)

خانه، محل کار، و محیط های کاری خود را با دوربین های آنالوگ HD CP PLUS صفحه نمایش و کنترل کنید. دوربین‌های آنالوگ HD CP PLUS به راحتی نصب و استفاده می‌شوند و با ویژگی‌های برجسته و هوشمند دیگر مانند دید در شب، زوم پیشرفته، نقاط کانونی لبه‌های وسیع، و تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی برای نظارت عالی، فشرده می‌شوند. با استفاده از این دوربین ها می توانید خانه/دفتر خود را روی تلفن/تبلت/ایستگاه کاری خود بیاورید. شما می توانید فیلم زنده خانه / دفتر خود را از هر مکانی که هستید مشاهده کنید. حتی قبل وقوع رویداد با محدوده زمانی کوتاه می‌توانید هشدارهای فوری دریافت کنید.

سیستم های دوربین مدار بسته امنیتی شبکه (IP)

دوربین های تحت شبکه CPPLUS طیف گسترده ای از چارچوب های دوربین امنیتی شبکه IP را برای محل کار و خانه ارائه می دهد. راه‌حل‌های آی‌پی ما شامل ضبط‌کننده‌های ویدیوی شبکه (nvr)، دوربین‌های شبکه ، نرم‌افزار مدیریت ویدیو و محصولات   cp plus  است که طیف گسترده ای از دوربین های سیستم را برای امنیت خانه و اداره ارائه می دهد.

سیستم تصویر IP توانایی های بی حد و حصری دارد و امنیت محل کار و یا خانه شما را کارآمدتر و مؤثرتر می‌کند. به هیچ وجه مانند دوربین های آنالوگ و dvr نیست، تجهیزات نظارت تصویری IP بسیار دقیق و به طور فزاینده ای قابل اعتماد هستند و با کمترین خطا و خرابی امنیت را در اختیارتان قرار می‌دهند تا خیال شما را برای محیط های حساس یا محیط های خشن بیرون از منزل راحت کنند.

دستگاه ضبط تصویر تحت شبکه سی پی پلاس(NVR)

ضبط کننده ویدیوی شبکه (nvr) یک ابزار کامل ضبط دوربیندر محصولات IP است. این دستگاه به مانند سیستم سرور ویدئو است، اما برخلاف استفاده از یک کامپیوتر ویندوزی استاندارد، از یک کامپیوتر اختصاصی استثنایی با یک سیستم عامل و نرم افزار کاربردی که متعهد به ضبط ویدئو است استفاده می کند.

ما به عنوان نماینده انحصاری و رسمی CPPLUS در ایران بهترین قیمت را برای محصولات سی پی پلاس ( دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط تصویر)  ارائه می دهیم. لطفا برای دریافت لیست محصول و قیمت سی پی پلاس در ایران با شماره 02188730400  با همکاران ما در تماس باشید.

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته سی پی پلاس

سی پی پلاس یک نام مشهور در بازار امنیت دوربین مدار بسته است. انتظار می‌رود که اقلام امنیتی دوربین مداربسته مرکزی سازمان، برنامه‌های نظارت چند جانبه را کنترل کنن. این محصولات  با ویژگی های برجسته و ویژگی های پیشرفته برای ضبط و مدیریت فیلم های ویدئویی بهبود یافته تا با ادغام نیازهای مشتریان،  با ارائه راه حل هایی سخت ترین چالش های امنیتی آنها را برطرف می‌نماید. دستگاه های DVR سی پی پلاس در ایران در انواع مختلفی عرضه می شود و دارای DVR 32 کانال، DVR 16 کانال، DVR 8 کانال و DVR 4 کانال است.

تکنولوژی های دوربین های سی پی پلاس

علاوه بر مواردی که در این بخش عنوان شد دوربین مداربسته سی پی پلاس هند از جدیدترین تکنولوژی ها بهره می گیرد و شما را قادر می سازد تا در هر لحظه قادر باشید تصاویر را بر روی دستگاه های هوشمند خود مشاهده کنید. علاوه بر آن، تکنولوژی های جدید بر روی این دستگاه سبب می شود تا امنیت داده های شما به میزان زیادی تامین شود و از دسترسی افراد غیر مجاز به این اطلاعات جلوگیری شود.

شما همراهان گرامی می توانید به منظور دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته CPPLUS و دریافت مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ما در فرتاک گلوبال ویژن که نماینده رسمی و انحصاری  CPPLUS در ایران است با شماره 02188730400 تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار دهند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید لینک دیتاشیت محصولات سی پی پلاس در ایران را در صفحه محصولات ما به طور کامل مشاهده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی