اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001225083816010

ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک

کد: 140001225083816010

https://bit.ly/3d5Zu0g

، (اخبار رسمی): نصب دوربین مداربسته در محیط، می‌توانند موجب افزایش امنیت و آسودگی خاطر کاربران شوند که این موضوع در خصوص نصب دوربین مداربسته اتاق کودک نیز صادق است و می تواند موجب آرامش خاطر والدین و اطمینان از مراقبت اصولی و درست آن ها توسط پرستار شود.

ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک
ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک

قطعا تا به حال هر یک از دوربین های مناسب اتاق کودک را که به Baby camera  یا Baby Cam معروف هستند را دیده باشید، این دوربین ها قابلیت کنترل از راه دور از طریق گوشی تلفن همراه یا  CMS مربوط به خود را دارند و به صورت وایرلس هستند. در این مقاله از مجله فرکوویژن همراه با ما باشید تا درباره ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک بیشتر بدانید.

دلایل نصب دوربین مداربسته Baby Cam در اتاق کودک

با نصب دوربین مداربسته اتاق کودک می توان به راحتی رفتار و عمکرد کودک و هم چنین نحوه برخورد پرستار با کودک را تحت نظر قرار داد، این نوع دوربین می‌تواند با استفاده از قابلیت های ردیابی سوژه، در صورت حرکت کودک و یا پرستار، آن ها را با استفاده از قابلیت چرخش خود دنبال کند که در ادامه آن را برایتان شرح می‌دهیم:

  • امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالا امکان ضبط صدای محیط قابلیت دیدن تصاویر از راه دور از طریق تلفن همراه و یا لپ تاپ امکان ثبت تصاویر لحظات بازی کودک امکان تشخیص چهره و حرکت این دوربین ها Baby Cam ، در شکل های زیبایی ارائه می شوند که هماهنگی لازم را با دیزاین اتاق کودک دارند. در برخی از این دوربین ها، امکان تنظیم قابلیت هایی چون Tripwire و Intrusion است. قابلیت حافظه ی داخلی ( Micro SD Card )

آشنایی با انواع دوربین مداربسته اتاق کودک

دوربین های مراقبت و کنترل اتاق کودک، می توانند از انواع دوربین مداربسته موجود در بازار باشند و هم می توانند از دوربین های مخصوص اتاق کودک (Baby Cam) باشند.
 حال این سوال پیش می‌آید که چه دوربینی مناسب اتاق کودک است؟ این موضوع، بستگی به نیازهای شما و بودجه شما دارد، به طور کلی  بهترین نوع دوربینی که می‌توان جهت استفاده در اتاق کودک به شما پیشنهاد داد، دوربین مداربسته تحت شبکه AVTECH است، زیرا این دوربین ها به دلیل اینکه اتصالات قوی با سیم دارند بهتر از دوربین های وایرلس هستند، شما به قابلیت های گوناگونی برای نظارت دقیق محیط پیرامون خود دست خواهید یافت. چرا یک دوربین بی سیم، ممکن است با قطع و وصلی هایی همراه باشد و در امر نظارت تصویری نیز نباید لحظه ای تصاویر قطع شود چرا که ممکن است یک رخداد مهم، در لحظاتی دوربین شما قطع و وصل شده انجام شود و در نهایت شما مدرک قابل استنادی برای اثبات آن نخواهید داشت.؛ اما سیم کشی قوی دوربین های تحت شبکه موجب می شود تا این نگرانی را نداشته باشید.

همچنین دوربین IP با رزولوشن بالا ،گزینه مناسبی است چرا که می تواند تصاویر با کیفیتی را با بالاترین وضوح و مشخصات برای شما نمایش دهد. توجه داشته باشید که دوربینی را انتخاب کنید که دارای میکروفون باشد تا بتواند صدای محیط را ضبط کند و در طراحی آن ها از لنز متغیر استفاده شده باشد تا بتواند در تصاویر لایو ( زنده ) بر سمت دلخواه تصویر، عملیات زوم را انجام داد.

خوب است بدانید که دوربین های Baby Cam  که در سیستم های حفاظتی از آن به عنوان دوربین مداربسته اتاق کودک، نام برده می‌شود، هزینه پایین تری نسبت به خرید سایر دوربین های مداربسته که افراد در اتاق کودک نصب می‌کنند دارند ،چرا که دیگر نیازی به تهیه دستگاه ذخیره ساز یا سایر تجهیزات نظارت تصویری نیست و می توان با همین دوربین و رم داخلی (Micro SD Card) اطلاعات را ذخیره سازی کرد.

کاربرد دوربین مدار بسته اتاق کودک برای والدین

نوزادان معمولا نیاز به نظارت مداوم تری دارند و زمانی که خواب هستند نیز باید تحت مراقبت باشند. هنگام خواب ممکن است مشکلات زیادی برای نوزادان پیش آید، بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته اتاق کودک را دارید، باید آن را در مکان مناسب و نزدیک تخت نوزاد قرار دهید تا بتوانید بهترین زاویه را برای بررسی وضعیت او داشته باشید. این دوربین باید دید کافی نسبت به تخت خواب کودک، محل بازی و سایر جاهایی که ممکن است او را در آن موقعیت قرار دهید، داشته باشد. در شرایطی که شما نمی‌توانید به صورت مداوم در اتاق نوزاد بمانید، دوربین مداربسته در اتاق کودک، کمک بزرگی به شما  خواهد کرد و آرامش خاطر بیشتری را خواهید داشت.

نحوه خرید دوربین مداربسته اتاق کودک

قبل  از خرید دوربین مداربسته اتاق کودک، والدین باید نکاتی را در این زمینه باید از پیش بدانند که در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • کیفیت تصویر دوربین قابلیت تشخیص حرکت و چهره، امکان دریافت صدای محیط بر روی برنامه موبایل دوربین چرخش دوربین در جهت هایی که نیاز است.  گارانتی معتبر به همراه خرید آگاهانه و مناسب  قیمت خرید دوربین مداربسته اتاق کودک

شرکت فرتاک گلوبال ویژن با ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین سیستم های امنینی و نظارتی قرار است بهترین ها را در اختیارتان قرار دهد، برای ارتباط با همکاران ما در خصوص راهنمایی و مشاوره با شماره 02188730400 در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید