اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002015097316010

کاربرد panic در سیستم های نظارتی و حفاظتی

کد: 140002015097316010

https://bit.ly/32xT5ot

، (اخبار رسمی): فرض کنید در ویلای خود شب در حال استراحت هستید و دزدگیر را روشن نکرده اید، ناگهان متوجه می شوید که سارقی وارد حریم ویلای شما شده است. در این حالت کافی است که کلید وحشت یا همان Panic را روی ریموت کنترل خود بفشارید .آژیر به صدا در خواهد آمد و سارق متوجه حضور شما در ویلا خواهد شد.

کاربرد panic در سیستم های نظارتی و حفاظتی
کاربرد panic در سیستم های نظارتی و حفاظتی

شرکت فرتاک گلوبال ویژن نماینده انحصاری تجهیزات مدار بسته AVTECH تایوان، در زمینه فروش و اجرای پروژه های مختلف نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، نیاز های مختلف مشتریان را به نحو مطلوب پوشش داده است.

پنیک چیست؟

پنیک در لغت به معنای اضطراب و ترس ناگهانی است. شاید اینطور به نظر برسد که یک سیستم حفاظتی یا دزدگیر معمولا در زمان نبودن ما کارایی دارد .یعنی پس از خروج از منزل یا محل کارمان، در صورت ورود سارق با اعلام خطر به صورت آژیر و تماس تلفنی به ما هشدار می دهد .اما این بخشی از کار سیستم حفاظتی است .یکی از خدماتی که سیستم های حفاظتی به ما می دهد ، در زمان هایی است که ما در منزل یا محل کارمان هستیم و سیستم حفاظتی را هنوز روشن نکرده ایم.

فرض کنید در ویلای خود شب در حال استراحت هستید و دزدگیر را روشن نکرده اید، ناگهان متوجه می شوید که سارقی وارد حریم ویلای شما شده است. در این حالت کافی است که کلید وحشت یا همان Panic را روی ریموت کنترل خود بفشارید .آژیر به صدا در خواهد آمد و سارق متوجه حضور شما در ویلا خواهد شد. از طرفی نگهبان و سرایدار به کمک شما خواهند آمد.

می توان از چراغ های فلاشر و گردان و یا پروژکتور برای جلب توجه بیشتر استفاده کرد .در صورت طولانی شدن آژیر تماس های تلفنی تلفن کننده نیز شروع به فعالیت می کند. ضمناً دوربین مداربسته شما نیز می تواند به این سیستم متصل شود و به محض به صدا در آمدن آژیر، فیلم برداری نیز انجام شود .

خیلی از سارقان در طول روز به فروشگاه ها و شرکت ها دستبرد می زنند، بنابراین می توان به افراد خاصی در فروشگاه یا دفاتر کار، ریموت کنترل دزدگیر را تحویل داد تا در مواقع اضطراری کلید پنیک را فشار دهند .

البته در طلا فروشی ها، صرافی ها و بانک ها، در کنار استفاده از ریموت کنترل از پدال های زیر پایی نیز استفاده می شود. این پدال ها در محل های مخصوصی جایگذاری می شوند که در صورت نیاز کاربران از آن ها به راحتی استفاده کنند.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن نماینده انحصاری تجهیزات مدار بسته ای وی تک ( AVTECH ) در ایران با بکارگیری پرسنل مجرب و تیم فنی در زمینه فروش و اجرای پروژه های مختلف نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته ، نیاز های مختلف مشتریان را به نحو مطلوب پوشش داده است . شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت با شماره 02188730400  تماس حاصل فرمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | دکوراسیون و منزل