اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002095107814580

برترین شرکت های تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی چیست و تولید گنندگان محصولات اتوماسیون صنعتی

کد: 140002095107814580

https://bit.ly/3aVPmFE

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله می خوانیم ،اتوماسیون صنعتی چیست و چه شرکت هایی برترین محصولات اتوماسیون صنعتی را تولید نموده اند و علت برتری این تولیدات چیست؟

اتوماسیون صنعتی چیست و تولید گنندگان محصولات اتوماسیون صنعتی
اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی به معنای خودکار سازی فرایند های تولید که به کمک کامپیوتر های قابل برنامه ریزی مثل پی ال سی ها و امکاناتی که به پی ال اسی ها متصل می شوند که بخشی از آن ها به پی ال سی دستور می دهند و بخشی هم از پی ال سی ها فرمان می برند که به اصطلاح به آنها ورودی و خروجی ها می گوییم.

معرفی چند برند معروف در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی

زیمنس

می توان گفت محبوب ترین و با کیفیت ترین شرکت تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی از نگاه مهندسین این حوزه شرکت زیمنس آلمان می باشد. با توجه به این که در قسمت های مهندسی پروژه و ساخت و ساز تا هواپیم اسازی به عنوان یک شرکت مطرح در دنیا نام برده می شود که در قسمت اتوماسیون صنعتی نیز به خوبی این عمل را انجام داده است.

شرکت زیمنس علاوه بر ارایه خدمات فنی مهندسی در حال حاضر موارد فوق را تولید می کند:

تجهیزاتی مانند تجهیزات مخابراتی و نیروگاهی  و تولید و عرضه انرژی برق و نورپردازی حرفه ای و امکانات و وسایل پزشکی و لوازم خانگی و حتی تجهیزات تابلو برق صنعتی و نیز  در سیستم های اعلام حریق و سیستم های ریلی را ارایه می دهند.

امرون

شرکت ژاپنی امرون در سال ۱۹۴۸ میلادی شروع به کار کرد ،در ابتدا به عنوان یک شرکت تولید کننده برق وارد شد و تا سال ۱۹۹۰ میلادی این محصولات را تولید می کرد و بعد از آن وارد بخش الکترونیک شد که امروزه در دنیا در تولید و عرضه تجهیزات اتوماسیون صنعتی یکی از مطرح ترین برند ها به شمار می رود.

کمپانی امرون یکی از نخستین تولید کننده گان دستگاه های خود پردازATMبوده است که به وسیله کارت های مغناطیسی بانکی کار می کنند،به همین دلیل دروازه نویی به سمت الکترونیک باز کردند که سازمان  IEEE شرکت امرون را یک نقطه تحول الکترونیک نامید.

به صورت کلی حوزه فعالیت شرکت امرون شامل:

تولید برق  و تولید و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و نیز تولید تجهیزات پزشکی مانند مانیتورهای فشار خون و تولید کننده دستگاه های خود پرداز و مهندسی بخش کنترل در صنایعی مانند نفت و گاز می باشد.کمپانی امرون توسط سازمان Thomson Reuters یکی از ۱۰۰ برندی که در نوآوری جهانی نقش اساسی داشته را نام برده است و از افتخارات این شرکت ژاپنی می باشد.

دلتا

دلتا در سال ۱۹۷۱ شروع به کار کرد و هدف این شرکت در نخستین روزهای تاسیس راهکارهایی برای مدیریت انرژی های حرارتی بود، از دیگر فعالیت های  شرکت دلتا میتوان به تولید برق از انرژی های پاک دانست،دلتا دریافت کننده تعداد زیادی از جوایز بین المللی در نوآوری و طراحی و مسیولیت اجتماعی بوده است، پی ال سی و درایو های دلتا در ایران به شدت در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از برندهایی است که با توجه قیمت مناسب،کیفیت بسیار عالی نیز دارد.

از جمله خدمات و تولیدات کمپانی دلتا می توان به موارد فوق اشاره کرد:

اتوماسیون قدرت و اتوماسیون صنعتی و تولید قطعات الکترونیکی و تولید منابع تغذیه یا ups می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اف سی بای

فروش انواع قطعات اتوماسیون صنعتی ،ابزار دقیق ،برق صنعتی و قطعات الکترونیک

اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]