اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015717314580

Kontron خطوط تولید FlatView HMI را برای کاربردهای صنعتی جدید گسترش می دهد

کد: 140012015717314580

https://bit.ly/3BzICJK

، اصفهان , (اخبار رسمی): رایانه‌های شخصی پنل و مانیتورهای جدید Kontron که به عنوان نسخه STS عرضه می‌شوند دارای جلوی فولاد ضد زنگ IP65 ضد خورندگی و ضد خش، سطح شیشه‌ای که به راحتی تمیز می‌شود و مهر و موم‌های ویژه بین قاب و نمایشگر دارند.

Kontron خطوط تولید FlatClient و FlatView HMI را برای کاربردهای صنعتی جدید گسترش می دهد.

نسخه های خاص برای قفسه ها، اتاق های کنترل و محیط هایی با الزامات بهداشتی بالا

Kontron، یک رهبر جهانی در فناوری IoT/Embedded Computer (ECT)، در حال گسترش مجموعه‌های ثابت شده FlatClient و FlatView HMI (واسط‌های ماشین انسانی) خود است. مانیتورهای صنعتی Kontron و رایانه های شخصی پنل دارای پردازنده های با کارایی بالا اکنون به عنوان نسخه فولاد ضد زنگ (STS) برای استفاده در محیط هایی با الزامات بهداشتی بالا در دسترس هستند، به عنوان نسخه CTR که به طور خاص برای اتاق های کنترل طراحی شده است و به عنوان نسخه RCK برای نصب رک. تمام نسخه های جدید بلافاصله در دسترس هستند و می توانند به صورت اختیاری به صفحه نمایش لمسی PCAP یا شیشه محافظ مجهز شوند. مانیتورها و رایانه های شخصی پنل جدید بدون فن هستند و در برابر ضربه ها و لرزش ها بسیار مقاوم هستند تا به طور پایدار حتی در شرایط سخت صنعتی مقاومت کنند.

FlatClient STS و FlatView STS

رایانه‌های شخصی پنل و مانیتورهای جدید Kontron که به عنوان نسخه STS عرضه می‌شوند دارای جلوی فولاد ضد زنگ IP65 ضد خورندگی و ضد خش، سطح شیشه‌ای که به راحتی تمیز می‌شود و مهر و موم‌های ویژه بین قاب و نمایشگر دارند. صفحه نمایش به صورت اختیاری به عنوان صفحه نمایش لمسی خازنی پیش بینی شده (PCAP) یا گزینه شیشه محافظ در دسترس است. تمام مواد جلویی برای کاربرد در بخش مواد غذایی مناسب هستند. در نتیجه، نسخه های داخلی دستگاه ها برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی آماده هستند. آنها به طور ایده آل برای برنامه های SCADA و MES و همچنین سایر وظایف تجسم در محیط های حساس مناسب هستند. نمایشگرها در فرمت عریض 16:9 یا فرمت استاندارد 4:3 و 5:4 با اندازه نمایشگر 10.4 تا 23.8 اینچ در دسترس هستند. علاوه بر این، طراحی مدولار نسخه فولاد ضد زنگ را می توان برای مطابقت با نیازهای فردی و اطمینان از درجه بالایی از انعطاف پذیری سفارشی کرد.

FlatClient CTR و FlatView CTR

مدل های FlatClient CTR و FlatView CTR به طور خاص برای ایستگاه های کنترل و استفاده در اتاق های کنترل طراحی شده اند و برای مطابقت با کلاس حفاظتی IP54 ضد گرد و غبار و پاشش هستند. HMI ها دارای یک محفظه فلزی بسیار سبک هستند که پانل شیشه ای را با یک قاب باریک محصور می کند. به لطف این قاب باریک، ارائه واضح است، به ویژه هنگامی که چندین دستگاه در کنار هم قرار می گیرند، همانطور که معمولاً در مورد برنامه های نظارتی و پانل های کنترل وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه های سری CTR را می توان به راحتی به پایه های مانیتور متصل کرد. کنترلر LPC4 امکان کنترل تنظیماتی مانند روشنایی و کنتراست یک یا چند نمایشگر hmi دلتا را به طور همزمان از یک کامپیوتر از طریق شبکه محلی فراهم می کند. Kontron اندازه صفحه نمایش استاندارد 18.5 اینچ (با وضوح 1366×768 پیکسل) و 21.5 اینچ (با وضوح 1920×1080 پیکسل) را ارائه می دهد. ابعاد دیگر در صورت درخواست موجود است. پنل های نمایشگر ضد تابش، به صورت اختیاری با عملکرد PCAP یا شیشه محافظ، خوانایی خوبی را حتی در شرایط نوری ضعیف تضمین می کند.

FlatClient RCK و FlatView RCK

نسخه های FlatClient و FlatView HMIs RCK به طور خاص برای نصب در قفسه های استاندارد 19 اینچی طراحی شده اند. نمایشگرها که به صورت اختیاری با PCAP یا شیشه محافظ در دسترس هستند، با محفظه فلزی همسطح می شوند تا بتوان از فضای موجود به نحو احسن استفاده کرد. HMI ها در محفظه تمام فلزی برای اطمینان از استحکام و مناسب بودن برای استفاده در نزدیکی ماشین ها عرضه می شوند.

جزئیات فنی در مورد FlatClient جدید

خانواده محصولات رایانه شخصی FlatClient Panel Kontron دو خط متفاوت ارائه می دهد: ECO Line از پردازنده های Intel® Celeron® و/یا Intel® Pentium® Quad CoreT استفاده می کند، در حالی که PRO Line به پردازنده های Intel® CoreT i5 مجهز شده است. آنها به طور پیش فرض دارای رابط های RFID و Wi-Fi هستند. بسته به پردازنده مورد استفاده، رایانه های شخصی FlatClient Panel Kontron دارای اتصالات مختلفی هستند: حداکثر سه درگاه اترنت گیگابیتی (GbE)، یک HDMI، یک VGA، حداکثر دو پورت نمایشگر و حداکثر چهار پورت USB 3.0. پشتیبانی از سیستم عامل ها با پردازنده متفاوت است: Windows 7، Windows 8.1 از جمله نسخه های تعبیه شده آن، Windows 10 IoT و Linux.

هر دو خط می توانند به صورت اختیاری به دو پورت سریال (RS232، RS422، RS485)، یک کارت خوان CF/SD، یک رابط صوتی و رم اضافی، کارت SD و حافظه mSATA مجهز شوند. انواع مختلفی از درایوهای ذخیره سازی انبوه (SSD) را می توان پیکربندی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اف سی بای

فروش انواع قطعات اتوماسیون صنعتی ،ابزار دقیق ،برق صنعتی و قطعات الکترونیک

اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]