اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125743514580

برنامه دلتا الکترونیک برای آینده اتوماسیون صنعتی

کد: 140012125743514580

https://bit.ly/3tze3jO

، اصفهان , (اخبار رسمی): برنامه دلتا الکترونیک برای آینده پیش رو

امروزه شاهد پتانسیل رشد بسیار زیاد در اتوماسیون هوشمند هستیم که هوش مصنوعی را با اتوماسیون تلفیق می کند. در دوران پس از کووید، تقاضا برای اتوماسیون هوشمند به منظور کاهش وابستگی به نیروی کار و در عین حال افزایش بهره وری در حال افزایش است. جدای از این، بهره وری انرژی یکی دیگر از زمینه های بزرگی است که تقاضا برای اتوماسیون را افزایش می دهد.

دلتا الکترونیک، با مجموعه گسترده ای از محصولات اتوماسیون صنعتی و تمرکز شرکت بر نوآوری، در موقعیت مناسبی برای برآورده کردن نیازهای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، از جمله الکترونیک، منسوجات، مواد غذایی، داروسازی، لاستیک و پلاستیک، بسته بندی، چاپ، چوب قرار دارد. - ابزار کار و ماشین آلات، به نام چند. از درایوهای موتور AC، سیستم‌های سروو و کنترل حرکت،اچ ام ای (hmi) و سنسورها گرفته تا روباتیک، ما در دلتا به خوبی مجهز هستیم تا به شرکت‌ها کمک کنیم کل راه‌حل خود را در سطوح ماشین، کارخانه و فرآیند یکپارچه کنند تا نیازهای تجاری خود را برآورده کنند.

بعلاوه، در راستای چشم انداز خود برای تقویت اتوماسیون سبز، مجموعه ای محکم از راه حل های کارآمد انرژی داریم. ما محصولات اتوماسیون، شبکه تجهیزات، نرم افزار سیستم، فناوری اینترنت اشیا و تجزیه و تحلیل کلان داده خود را برای ایجاد راه حل های نوآورانه و قابل اعتماد اتوماسیون ادغام می کنیم.

سنسورها و کنترلرها چقدر مهم هستند؟ دلتا در فضای سنسورها و کنترلرها چه فرصت هایی دارد؟
یک تغییر پارادایم در تولید اتفاق می افتد - و با سرعتی خارق العاده اتفاق می افتد. فن آوری های مخرب از همه گوشه ها به تولید ضربه می زند، فرآیندها و سیستم ها را واقعاً بازتعریف می کند و راه را برای کارخانه های آینده هموار می کند. کارخانه های فردا فقط در مورد خودکارسازی فرآیندهای موجود نیستند، بلکه بر روی سیستم های پویا و به هم پیوسته متمرکز هستند. این کارخانه‌ها ماشین‌ها، دستگاه‌ها و فرآیندهای متصلی خواهند داشت که به طور یکپارچه با یکدیگر صحبت می‌کنند و سیل‌هایی از داده‌ها را تولید می‌کنند که می‌توان آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرد تا تصمیم‌گیری را هدایت کند و صرفه‌جویی در هزینه و کارایی را به سطح دیگری برساند.

در قلب این اتصالات، کارخانه‌های هوشمند حسگرها و سیستم‌های کنترل هوشمند هستند. سنسورها و سیستم‌های کنترل هوشمند با تبدیل ماشین‌ها به دستگاه‌های هوشمندی که می‌توانند به طور مستقل عمل کنند، نقشی اساسی در اتوماسیون صنعتی ایفا می‌کنند. حسگرها و کنترلرها وعده صرفه جویی در پول، منابع و انرژی را در هر سطحی با مزایای آبشاری می دهند. این امر باعث افزایش تقاضا برای سنسورها در سطوح مختلف صنعتی می شود. این روند با گزارشی از Global Market Insights تأیید می شود که نشان می دهد انتظار می رود بازار حسگرهای صنعتی از سال 2020 تا 2026 با CAGR بیش از 7 درصد رشد کند.

افزایش استفاده از اینترنت اشیا نیز باعث افزایش تقاضا برای حسگرها شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال جمع‌آوری داده‌ها در سطح ماشین یا فرآیند و بومی‌سازی آن‌ها یا مسیریابی از طریق ابر برای به دست آوردن بینش حیاتی هستند.

حسگرها و کنترل‌کننده‌های دلتا که برای برآوردن نیازهای مختلف در تجهیزات و خطوط تولید طراحی شده‌اند، نوید مزایای تغییر بازی را در تمام جنبه‌های اتوماسیون ماشین، اتوماسیون کارخانه و اتوماسیون فرآیند می‌دهند.
محدوده محصولات کنترلی و سنسورهای ما شامل سنسورهای هوشمند، سنسورهای فشار، کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی (PLC)، رابط‌های ماشین انسانی(HMI)، کنترل‌کننده‌های دما، SCADA و محصولات شبکه‌های صنعتی برای برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان در صنایع مختلف است. محصولات حسگر و کنترل قابل اعتماد و دقیق ما راه حل های جامعی را برای سنجش، کنترل و تشخیص ارائه می دهد که با طیف وسیعی از محیط ها و کاربردهای صنعتی سازگار است.

تحقیق و توسعه و نوآوری چقدر برای دلتا مهم است؟
در دلتا، تمرکز ما بر توسعه و ارتقای مداوم فناوری و فرآیندها برای حمایت از تقاضاهای در حال تحول بازار است. نوآوری محور عملیات ما است. ما به طور مداوم نیازهای بازار را تجزیه و تحلیل می کنیم و بر این اساس برنامه هایی را برای تقویت زیرساخت اتوماسیون صنعتی نوآوری می کنیم. برای حمایت از اهداف نوآوری مستمر خود، ما سه تأسیسات تولیدی پیشرفته داریم، دو مرکز در شمال هند (گرگان و رودراپور) و یکی در جنوب هند (هوسور) تا نیازهای مشتریان در سراسر هند را برآورده کنیم. ما در حال ساخت دو کارخانه بزرگ در کریشناگیری، نزدیک به هوسور هستیم. یکی از آنها به صادرات و دیگری برای تامین بازار داخلی اختصاص دارد. با کارخانه جدید، ما به دنبال تبدیل هند به یک مرکز صادرات بزرگ هستیم. 

 برنامه های رشد آینده شما در دلتا چیست؟
COVID-19 نقش مهمی در سرعت بخشیدن به پذیرش اتوماسیون داشته است و ما انتظار داریم این حرکت در سال های آینده ادامه یابد. در دلتا، ما موقعیت خوبی برای پاسخگویی به این تقاضای رو به افزایش برای اتوماسیون داریم. با حرکت رو به جلو، ما به تمرکز بر اتوماسیون ماشین‌ها، که تخصص جهانی ما است، ادامه خواهیم داد. در عین حال، سرمایه‌گذاری‌های زیادی برای ارتقای فرآیند و اتوماسیون کارخانه هدایت می‌شود.

مجموعه ای قوی از سنسورها و سیستم های کنترل دلتا
اتوماسیون صنعتی دلتا دارای مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته حسگر و کنترل است تا تمام نیازهای مشتری را برآورده کند و کارخانه‌های هوشمند آینده را فعال کند. طیف گسترده محصولات آن شامل:

سنسورهای هوشمند:
حسگرهای هوشمند دلتا دارای طراحی باریک با نمای بیرونی مختلف هستند و می‌توانند در طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند مواد غذایی و نوشیدنی، بسته‌بندی، داروسازی، تجهیزات قطعات الکترونیکی، لاستیک و پلاستیک، انبارها، صنایع ماشین‌آلات و سایر تولیدات اتوماسیون صنعتی استفاده شوند. خطوط همه انواع حسگرها کیفیت تشخیص پایدار و عملکرد عالی را ارائه می دهند و بهترین راه حل ها را برای تولید هوشمند ارائه می دهند.

سنسورهای فشار:
در صنایع، سنسورهای فشار در کاربردهای مختلف از جمله اندازه‌گیری دقیق متغیرهایی مانند فشار بخار، جریان سیال، سطح آب، سرعت و ارتفاعات بسیار مفید هستند. سنسورهای فشار دلتا دقیق هستند و سیستم‌های مختلف را قادر می‌سازند در مدت زمان کوتاهی به یک وضعیت کنترل پایدار برسند.

کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC):
دلتا PLC های با سرعت بالا، پایدار و بسیار قابل اعتماد را برای کاربرد در انواع ماشین های اتوماسیون صنعتی ارائه می دهد. PLC ها که به عنوان قلب و مغز اتوماسیون در نظر گرفته می شوند، کلید تمرینات اتوماسیون هستند. PLC های سری AS دلتا ماژولار جمع و جور با CPU پیشرفته جدید با سرعت بیشتر و پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی مختلف هستند که درایو موتور AC دلتا، سروو، رابط ماشین انسانی و کنترل کننده دما را از طریق شبکه صنعتی به یک "راه حل دلتا" کامل برای همه کاربران متصل می کند.

رابط ماشین انسانی (HMI):
محصولات اچ ام ای HMI دلتا پورت های ارتباطی مختلفی را برای ارتباط سریع و کنترل راحت طیف متنوعی از ماشین ها، سیستم ها و امکانات فراهم می کند. Delta HMI با ارائه یک رابط کاربری بصری و نرم افزار کاربر پسند، انعطاف پذیری را افزایش می دهد و در زمان توسعه صرفه جویی می کند. دلتا HMI با ساده‌سازی سیم‌کشی و نصب و حذف تنظیمات زمان‌بر مزایای چند برابری را وعده می‌دهد. این باعث صرفه جویی در هزینه های عملیاتی و هزینه های اضافی تعمیر و نگهداری می شود.

کنترل کننده های دما:
این دستگاه های اندازه گیری بسیار مهم هستند زیرا می توانند دمای فرآیند و تجهیزات را بدون دخالت مداوم اپراتور به طور دقیق کنترل کنند. کنترل کننده دمای سری DT دلتا دارای پاسخ خروجی سریع و PI دقیق است.

تنظیم خودکار پارامتر D، از پروتکل ارتباطی Modbus پشتیبانی می کند و با انواع خروجی های مختلف تعبیه شده است که به سیستم های مختلف امکان می دهد خیلی سریع به وضعیت کنترل پایدار برسند. همه سری ها با ابعاد نصب بین المللی و همچنین تاییدیه های ایمنی بین المللی CE و UL مطابقت دارند.

اسکادا:
در عصری که همه چیز در یک صنعت به هم متصل است و داده ها در همه جا وجود دارد، سیستم اسکادا (Supervisory Control And Data Acquisition) نیاز روز است. سیستم DIAView SCADA دلتا یک سیستم مدیریت اتوماسیون صنعتی برای ارائه کنترل سیستم در زمان واقعی، جمع آوری اطلاعات و انجام تجزیه و تحلیل برای نظارت و کنترل از راه دور است.

محصولات شبکه صنعتی:
راه حل های شبکه اترنت صنعتی به ساخت و اتوماسیون فرآیند آسان تر، ایمن تر و مقرون به صرفه تر برای کار و نگهداری کمک می کند. بر اساس تجربه انباشته خدمات مشتری و دانش صنعتی دلتا، راه حل کل اترنت صنعتی دلتا به مشتریان کمک می کند تا یک سیستم اترنت صنعتی بسازند که نیازهای آنها را در طیف گسترده ای از کاربردها برآورده کند. تمام محصولات اترنت دلتا مطابق با استانداردهای UL، CE و FCC هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اف سی بای

فروش انواع قطعات اتوماسیون صنعتی ،ابزار دقیق ،برق صنعتی و قطعات الکترونیک

اطلاعات تماس
  • 091344*****
[نمایش اطلاعات]