اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002265135513814

چهار گیاه بی نظیر برای درمان سرطان ریه خوش خیم

کد: 140002265135513814

https://bit.ly/2RnTSGC

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگرچه در مراحل پیشرفته بیماری توانایی گیاهان در درمان سرطان ریه به چشم نمی آید؛ اما در همان مراحل اولیه که تومور هنوز به مراحل بدخیمی راه پیدا نکرده است، درمان گیاهی سرطان ریه خوش خیم می تواند یکی از موثرترین راه ها باشد

4گیاه بینظیر برای درمان سرطان ریه خوش خیم
چهار گیاه بی نظیر برای درمان سرطان ریه خوش خیم

اگرچه در مراحل پیشرفته بیماری توانایی گیاهان در درمان سرطان ریه به چشم نمی آید؛ اما در همان مراحل اولیه که تومور هنوز به مراحل بدخیمی راه پیدا نکرده است، درمان گیاهی سرطان ریه خوش خیم می تواند یکی از موثرترین راه ها باشد. در زیر نام چند مورد از موثرترین گیاهان درمانی را آورده ایم.

شیرین بیان 

در ریشه این گیاه، ترکیبی به نام گلابریدین موجود است که توانایی دارد از بیان ژن های سرطانی و همچنین پیشرفت روند سرطان جلوگیری کند؛ اما این ترکیب، تنها ترکیب موجود در شیرین بیان نیست که توانایی مبارزه با سرطان را دارا می باشد و ترکیبات دیگر مشابه گلابریدین نیز در شیرین بیان یافت شده است. در یکی از مقالات دانشگاه بریستون به وضوح به این مورد اشاره شده که درمان سرطان ریه خوش خیم با شرین بیان امکان پذیر است.

خار شیری 

محققان برزیلی دریافتند که پس از گذشت 72 ساعت از مصرف خار شیری، مرگ یاخته های سرطانی آغاز می شود. خار شیری یا خار مریم، از گذشته دور به عنوان یک محافظ کبد شناخته می شود، اما پژوهش ها نشان داده اند که این گیاه ممکن است از جمله بهترین داروهای طبیعی برای درمان سرطان خوش خیم باشد. ترکیبی به نام سیلیمارین که در این گیاه وجود دارد می تواند با روش های مختلف با سرطان مبارزه کند. 

 رزماری

این گیاه، خاصیت ضد میکروبی دارد و سال هاست که از آن برای درمان عفونت‌های دستگاه تنفسی و برونشیت استفاده می‌شود. رزماری به عنوان یک درمان سرطان خوش خیم حاوی ترکیبی به نام کارنوسول است و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌ دهد که این ترکیب به سرعت چرخه سلولی سلول های سرطانی را متوقف می کند. در موارد شدید سرطان، کارنوسول می تواند سرعت چرخه را کاهش دهد.

اوکالیپتوس

در این گیاه ماده ای تحت عنوان سینئول وجود دارد که تصور می شود توانایی بالایی در درمان سرطان های مختلف داشته باشد. آنچه از منابع علمی معتبر قابل استناد بدست آمده، این است که دانشمندان هنوز دلیل قانع کننده ای برای قابلیت این گیاه در درمان سرطان ها نیافته اند؛ اما یک چیز را به طور واضح بیان می کنند و آن، این است که درمان گیاهی سرطان ریه خوش خیم با اکالیپتوس امکان پذیر است.

جدیدترین روش های درمان سرطان ریه را در سایت فدولا مطالعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان