اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002275138116092

بهترین مدیر کشور سال۹۹ در صنعت آموزش

کد: 140002275138116092

https://bit.ly/3tVROmp

، تهران , (اخبار رسمی): در سال ۹۹ ماهان تیموری به عنوان برترین مدیر در صنعت آموزش شناخته شد. ماهان تیموری بنیان‌گذار هوش مالی و بیزینس کوچینگ در کشور است و حدود ۳۷ هزار نفر در دوره هوش، هوش مالی و هوش مالی پلاس، که زمان این دوره ها مجموعاً ۲۰۰ ساعت است، شرکت کرده و توانسته اند به وسیله آن در آمد خودشان را رشد دهند.

بهترین مدیر کشور سال۹۹ در صنعت آموزش
بهترین مدیر کشور سال۹۹ در صنعت آموزش

 استاد ماهان تیموری توانسته اند به جمعیتی حدود ۶۰۰ نفر بیزینس کوچینگ را آموزش دهد. بیزینس کوچینگ تلفیقی از علم بیزینس و کوچینگ می باشد که افرادی که در این دوره شرکت کردند علاوه بر رشد  کسب وکار شان توانستند کیفیت زندگی خودشان را از طریق آموزش های کوچینگ ارتقا دهند.

استاد ماهان تیموری هر ساله یک دوره با نام پیش بینی اقتصادی ضبط می کند. این دوره تمام اتفاقات اقتصادی یکسال پیش رو را در بازارهای ارز دیجیتال، بورس، ارز، طلا بر اساس فاکتور های اقتصادی و تورمی  پیش بینی می کند. کسانی که این دوره را می بینند می توانند به راحتی و با خیال راحت پولشان را به موقع وارد یک بازار کنند و به موقع از آن بازار خارج کنند و وارد بازار دیگر کنند.

علت این که شرکت کنندگان در این دوره می توانند به خوبی و به خیال راحت سودهای بسیار زیادی را کسب کنند این است که تمامی رکن های اثر گذار در بازار تحلیل شده اند و به همین دلیل پیش بینی دقیقی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. کسانی که در ابتدای سال این دوره را نگاه می کنند و در کنار آن دوره هوش سرمایه گذاری پلاس که چند تن از بهترین اساتید ایران در آن تدریس کرده اند مانند دکتر صادقین و یا مهندس روندی و .... می توانند سود های بسیار زیادی را در طول سال به دست بیاورند. 

اما ماهان تیموری چطور به این جایگاه رسید؟

استاد ماهان تیموری هم مانند خیلی از مردم زندگی عادی داشت. اما استاد تیموری از یک زندگی معمولی خوشش نمیامد و دوست داشت که بتواند در زندگی به تمام آروزهای خودش برسد. استاد تیموری از همان سنین پایین در یک کانال سازی مشغول به کار بود که در گرما تابستان قم فقط و فقط روزی هزارتومان دریافت می کرد.

پس از گذشت چند سال از آن دوران، استاد تیموری در استان قم به خرید و فروش موبایل می پرداخت. پس از آن استاد تیموری با وجود مخالفت های خانواده به تهران امد و مشغول کار کتاب شد و پس از سه سال توانست خودش را به استقلال مالی برساند. پس از آن استاد تیموری چون که احساس خوبی نسبت به شغلش نداشت با مشورت خواهرش معصومه تیموری و با استفاده از تکنیک ان ال پی،‌ فهمید که به شغل آموزش علاقه دارد این شد که وارد صنعت آموزش شد .

در همان سال های ابتدایی تاسیس، برند ماهان تیموری ورشکسته شد. استاد تیموری با صبر و اصلاح زیر ساخت ها و استفاده از استراتژی های مدیرتی توانست به بهترین شکل خودش را از ورشکتگی نجات دهد. به طوری که امروزه استاد ماهان تیموری 71 کارمند دارد.

بهترین کیفیت

از همان ابتدای تاسیس ماهان تیموری، استاد تیموری سعی می کرد در کنار تجربیاتی که خودش در مسیر رسیدن از ۱۰۰۰ تومان به استقلال مالی به دست آورده بود به همراه اطلاعات روز در زمینه مسایل مالی را در اختیار مردم قرار دهد.  از آنجا که استاد ماهان تیموری همیشه به فکر خدمت کردن است، دوره هایش بهترین و کامل ترین موضوعات را با کم ترین قیمت در اختیار مردم قرار داده است.  

 موفقیت های استاد ماهان تیموری

استاد تیموری در این چند سال دارنده‎ ی بیش از 20 تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزشی هست. همین طور به عنوان کارآفرین برتر سال 1397 شناخته شده است. از او در سال 1398 به عنوان چهره‎ ی نامی صنعت و اقتصاد کشور تجلیل شده است. او قصد دارد رسالت خویش که کمک به هر چه ثروتمند شدن مردم است، هر روز بیش تر از قبل، عملی کند.موفقیت های وی در این سال ها غیر قابل شمارش است. در این مدت 400 سمینار حضوری و بیش از 360 ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است. 

استاد ماهان تیموری آموزش های رایگان زیادی را در پیج  mahanteymouri  و همچنین در سایت ماهان تیموری قرار داده است که شما با خواندن آنها می توانید به بهترین شکل خودتان را از لحاظ شخصیتی، مهارتی و ذهنیتی ارتقا دهید و پس از یکسال تاثیرش را در زندگی خودتان خواهید دید. اگر شما ابتدای راه هستید و هیچ سرمایه ای ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که از ویدیوها ویا مقالات ما استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]