اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235376416092

کسب موفقیت ده برابری در زندگی، با ضمانت بازگشت وجه

کد: 140005235376416092

https://bit.ly/3g2leex

، تهران , (اخبار رسمی): یلی از افراد دیگران رو مقصر اتفاقات زندگی خودشون می دونن به همین دلیل اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف و خواسته های خودشون رو انجام نمی دن چون از به وجود اومدن تغییر توی زندگی نا امید شدن. به همین دلیلِ که مسئولیت پذیری باعث می شه فرد اقدام گراتر بشه.

 کسب موفقیت ده برابری در زندگی، با ضمانت بازگشت وجه
دوره آموزشی کوچینگ

گاهی آدم ها به هر دلیلی به این نتیجه می رسند که باید تغییرات زیادی توی زندگی خودشون ایجاد کنند اما نمی دونند چه کاری رو باید انجام بدن، به همین دلیل به دنبال راه حل های مختلفی می گردن تا بتونن این تغییرات رو توی زندگیشون ایجاد کنن، ارتباطات خوبی داشته باشن، کسب و کار خودشون رو راه بندازن به کارمندانشون رو رهبری کنن، با فرزندان خودشون ارتباط درستی برقرار کنن و در نهایت توی زندگیشون به موفقیت برسن. اما این موضوع می تونه با یادگیری مهارت کوچینگ سریع‌تر و بهتر اتفاق بی افته.


کوچینگ چیه؟
 کوچینگ به افراد کمک می کنه با تغییراتی که توی عقاید و باورهاشون ایجاد می‌کنن به خواسته ها و اهدافشون دست پیدا کنن.
کوچینگ برای آدم های مختلف آگاهی مخصوص خودشون رو ایجاد می‌کنه تا بتونن تغییراتی که توی زندگیشون لازمه رو انجام بدن و توی مسیر درستی قرار بگیرن.
کوچینگ در هر سطحی که فرد توی اون قرار داره از شخص حمایت می کنه تا به همون چیزی که می‌خواد برسه و یا به کسی که می خوان تبدیل بشن. کوچینگ باعث ایجاد آگاهی‌های زیادی، در همه حوزه‌های زندگی، مخصوصاً فردی می شه و قدرت انتخاب بیشتری به افراد می‌ده تا فرد بتونه تغییرات لازم را در زندگی خودش ایجاد کنه.


کوچینگ چطوری کمک می کنه؟
اگه پدر و مادر هستین و نگران آینده و رابطه درست با فرزندان خودتون هستید، این دوره شما را به آگاهی می‌رسونه و به شما نشون می ده چطوری می تونید با فرزندتون ارتباط بهتری برقرار کنید، فرزند خودتون رو بشنوید و اون ها را درک کنید.خیلی از

آدم ها وقتی در جلسات مصاحبه شرکت می کنن نمی دونن چطوری باید خودشون را به درستی معرفی کنن و یا درک نمی کنن کارفرما از اون ها چی می‌خواد به همین دلیلِ که اکثر افراد نمی تونند کارفرمای خودشون را قانع بکنن تا اون ها رو استخدام کنن.

وقتی فردی در این دوره شرکت می کنه و مهارت گوش شنوا را یاد می گیره، دقیقاً متوجه می شه کارفرماش چه چیزی می خواد و همون رو ارائه می ده، به همین دلیل کارفرما به این نتیجه می رسه که این فرد به درد این کار می خوره و اون رو انتخاب می کنه.

همون طور که می دونید، بزرگ‌ترین دغدغه فروشگاه ها و کسب و کارها فروش و مشتری بیشتره، بنابراین مهمه که نیازهای مشتری را به درستی بشنون. وقتی شما به صحبت های مشتری خودتون به خوبی گوش می دید، می تونید نیاز های اون رو درک کنید، وقتی نیاز های اون رو درک کنید می تونید با مشتری ارتباط برقرار کنید و وقتی ارتباط برقرار می کنید مشتری به شما وفادار می شه و حتی اگر خودش هم از شما خرید نکنه به دوستان و آشنایان خودشون، شما رو معرفی می کنه.


این دوره چه دستاوردهایی داره؟
می تونید تغییرات بزرگی ایجاد کنید
دوره آموزش کوچینگ جایی هست که شما می تونید به کمک اون تغییر کنید و زندگی شغلی و عاطفی خودتون رو متحول کنید.

اقدام‌گراتر می شید
وقتی تغییر کنید اقدام گرا تر می شید. فرق بین انسان موفق و انسان معمولی در اقداماتیه که انجام می دن. بیشتر افراد می دونند چه کاری باید انجام بدن اما اقدامات لازم را انجام نمی دن. وقتی شما در این دوره شرکت می کنین، یاد می گیرید اقدامات درستی رو انجام بدین به همین دلیل اقدام گراتر می شید.

مسئولیت پذیر تر می شید
همان طور که می دونید خیلی از افراد دیگران رو مقصر اتفاقات زندگی خودشون می دونن به همین دلیل اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف و خواسته های خودشون رو انجام نمی دن چون از به وجود اومدن تغییر توی زندگی نا امید شدن. به همین دلیلِ که مسئولیت پذیری باعث می شه فرد اقدام گراتر بشه.

منظم تر می شید
زمانی که می خوایم کار جدیدی انجام بدیم ممکنه این موضوع برای ما کمی سخت باشه اما بعد از مدتی مثل رانندگی کردن به صورت خودکار می تونیم اون کاررو انجام بدیم. به همین خاطر وقتی انضباط شخصی ایجاد می کنیم، می تونیم با انرژی کمتری کارهای بیشتری رو انجام بدیم و از سردرگمی جلوگیری کنیم. این دوره به شما انضباط شخصی را یاد می ده که اقدامات لازم را در زمان درست انجام بدید و بتونید به آدم موفقی تبدیل بشید.

برای اینکه از این دوره حرفه ای استفاده کنی و اون تغییراتی رو که دلت می خواد رو به وجود بیاری کافیه روی لینک زیر کلیک کنی تا کارشناسای ما باهات تماس بگیرن و بهت اطلاعات بیشتری بدن.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت