اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103186123516092

وبسمینار مشاور ارشد برند های کوکاکولا و تویوتا با ماهان تیموری در ایران

کد: 140103186123516092

https://bit.ly/3Q7dVmd

، تهران , (اخبار رسمی): دن کلارک، مشاور ارشد برندهایی مانند کوکاکولا، هیوندای، تویوتا، والمارت و... قصد دارد که در تاریخ 27 خرداد سال 1401 برای ارتقای سطح مدیریت در یک وبسمینار به همراه ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی در ایران سخنرانی کند.لازم به ذکر است که در حال حاضر دن کلارک مشاور جف بروس است

وبسمینار مشاور ارشد برند های کوکاکولا و تویوتا با ماهان تیموری در ایران
وبسمینار مشاور ارشد برند های کوکاکولا و تویوتا با ماهان تیموری در ایران

این چه وضع گزارش دادنه؟ این بود کاری که من ازت خواسته بودم؟ چه کاری باید برات انجام می دادم که انجام ندادم؟ چرا نیروهای من اضافه کار نمی‌ایستند؟


جملات بالا تنها نمونه‌هایی از جملاتی است که به عنوان یک مدیر روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنیم. به نظر شما ریشه این موارد چیست؟ اصولاً مدیریت، حرفه‌ای است که باید موارد زیادی را کنار هم پیش ببریم تا بتوانیم کارکنانی راضی داشته باشیم و روز به روز بیشتر در کسب و کارمان موفق شویم.
 
پنج شاخه اصلی مدیریت
۱-برنامه ریزی:

یکی از مهم‌ترین وظایف هر مدیری این است که در ابتدا اهداف کسب و کار را تعیین کند و سپس با توجه به اهداف، کارها و اقدامات لازم را اولیت بندی کند و برای به انجام رساندن آنها برنامه ریزی کند. 
 
۲-سازماندهی:
هر مدیر می بایست سیستم شفافی را در کسب و کار خود ایجاد کند. سیستمی که همه اجزای آن به وظایفشان واقف هستند و به درستی و به موقع آنها را انجام می دهند.
 
۳-تامین منابع:
تامین منابع و استفاده درست از آن یکی از مهم‌ترین و در عین حال سخت‌ترین وظایف یک مدیر است. در بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود که یک سازمان نیروهای زیادی دارد، اما نمی تواند ازحداکثر ظرفیت و توان آن ها استفاده کنند.
 
۴-رهبری
با شنیدن کلمه رهبر یاد چه چیزی می‌افتید؟ اصولاً رهبران کسانی هستند که می‌توانند روی دیگران تاثیر بگذارند. زمانی که رهبران شروع به حرف زدن می‌کنند، عده زیادی حرف آنها را می‌پذیرند و تلاش می‌کنند که به نحو احسنت کار خود را انجام دهند.
 
استفاده از استعداد کارمندان:
هر کدام از کامندان، استعداد خاصی دارند که می‌توانند با استفاده از آن در حوزه کاریشان، عملکرد خوبی از خود نشان دهند و تبدیل به بهترین فرد در سازمانشان شوند. مدیری که شاخصه رهبری را در خود ایجاد کرده است، تلاش می کند که استعداد هر کارمند را شناسایی کند و به او در استفاده کردن از این استعدادها کمک کند.  
 
توجه به نیاز آنها:
هر مدیر می‌بایست از نیازهای کارکنانش آگاهی پیدا کند و به دغدغه های آن ها گوش دهد و سعی کند که در حد توان به برطرف شدن آن‌ها کمک کند. در این صورت کارکنان با انرژی و دلسوزی بیشتری وظایفشان را انجام خواهند داد و در این بین خلاقیت آنها بیشتر شکوفا خواهد شد.


حفظ سطح انرژی کارکنان
یکی دیگر از وظایف رهبر حفظ انرژی کارکنان است که به یکی از روش های زیر امکان پذیر است.

1-علاقه به کار:
همیشه یکی ازعواملی که انرژی کارکنان را افزایش می‌دهد، میزان علاقه آنها به کاری است که انجام می‌دهند. برای آنکه علاقه به کار را افزایش دهید می‌بایست آموزش‌هایی برای کارکنانتان، در همان حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند، در نظر بگیرید و به رشد آن ها به صورت روزانه کمک کنید.
 
2-ماموریت کسب‌وکار:
شما باید بدانید که سازمان و کسب‌وکار شما قرار است که چه خدمات ارزشمندی را به مشتریان انتقال دهد؟ کارمندان هر بخش چطور می‌توانند در ارائه این ارزش سهیم باشند؟
با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید ماموریتی برای کسب و کارتان در نظر بگیرید. 
 
5-کنترل 
کار کردن کارمندان باید به نحوی باشد که موجب رشد کسب و کار شود. به عنوان یک مدیر و رهبر باید شاخص‌هایی را برای تعیین عملکرد کارکنان در نظر بگیرید.
بنابراین برای تعیین شاخص عملکرد کارکنان شما به گزارش دقیق از کارکنان نیاز خواهید داشت. 
 
خبری خوش برای مدیران
با هدف رشد مدیران در ایران و افزایش نرخ رشد کسب و کارها قرار است که وب‌سمینار هوش مدیریتی در تاریخ 27 خرداد ماه سال 1401 برگزار شود که سخنرانان این سمینار دن کلارک و ماهان تیموری هستند. 
 
 دن کلارک کیست؟
دن کلارک از دهه سوم زندگی خود همیشه یکی از برترین مدیران فروش و استراتژیست های توسعه کسب و کار در آمریکا بوده است. به عنوان مثال  او با همان سن کم توانست مدیر فروش شرکت کوکاکولا شود. او روند درخشانش را در برندهای بزرگی از جمله تویوتا هیوندای، والمارت و... ادامه داد. 
دن کلارک در بیش از ۷۰ کشور دنیا در زمینه مدیریت و رهبری سخنرانی کرده است و از نظر مجله فوربز بین سال‌های2015 تا 2018 بهترین سخنران در حوزه مدیریت و رهبری بوده است. او در حال حاضر مشاور جف بزوس(مدیرعامل آمازون و دومین فرد ثروتمند در دنیا) است.
 
ماهان تیموری برترین سخنران ایران
علاوه بر این استاد ماهان تیموری در طرف دیگر برگزاری این وب سمینار قرار گرفته است. ماهان تیموری در سالی که گذشت توانست عنوان برترین مدیر صنعت آموزش خاورمیانه را از مجله فوربز دریافت کند. ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی در ایران و برگزارکننده بیش از 500 همایش داخلی و بین المللی با افرادی مثل دارن هاردی، جک کنفیلد، رابرت کیوساکی و ... است. 
برای ثبت نام در این وب سمینار می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ