اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003175167016092

سمینار مشترک ماهان تیموری و دارن هاردی برای اولین بار در ایران

کد: 140003175167016092

https://bit.ly/3pxL5hR

، تهران , (اخبار رسمی): دارن هاردی، مدیر و بنیانگذار مجله موفقیت و خالق کتاب " اثر مرکب " در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری ، بنیانگذار هوش مالی در ایران ، به صورت مشترک به روی صحنه می روند. این همایش به صورت وب سمینار و با محوریت پیشگامان رهبری و آینده سازان مدیریت برگزار خواهد شد.

سمینار مشترک ماهان تیموری و دارن هاردی برای اولین بار در ایران
سمینار مشترک ماهان تیموری و دارن هاردی برای اولین بار در ایران

بر اساس آخرین تحقیقات دانشگاه هاروارد ، چالش مدیریت ، خطری است که در آینده نه چندان دور خاورمیانه را دچار یک آشوب مدیریتی می کند. اگر نگاهی به روند رشد خاورمیانه داشته باشیم ، پر واضح است که خاورمیانه در طول یک دهه اخیر تمام تمرکز خود را بر روی جذب سرمایه بنا کرده و امروز شاهد حجم عظیمی از سرمایه در کشورهای حوزه خاورمیانه هستیم که دچار سو مدیریت هستند.

از این رو ، چالش مدیریت در خاورمیانه با این حجم از جذب سرمایه ، یقینا سرفصل بسیاری از جلسات مدیریت بحران در سالهای آینده خواهد بود. اما نکته ای که این میان وجود دارد، اندیشیدن به یک راه حل اساسی است.

عمده سرمایه ای که در این سالها وارد ایران و کشورهای حوزه خاورمیانه شده است از طریق کشورهای اروپایی ، چین و کشورهای خاور دور بوده است و حالا اگر تدبیری در زمینه مدیریت وجود نداشته باشد به ناچار مدیران خارجی نیز پا به این حوزه جغرافیایی می گذارند و این یعنی فروپاشی بنیان کسب و کار در ایران و کشورهای حوزه خاورمیانه. 
هلدینگ بین المللی ماهان تیموری ، به مثابه دیگر سالهای فعالیت خویش ، سال 1400 را نیز با حل یک دغدغه آغاز کرده است. مدیریت ، دغدغه ای است که این بار استاد ماهان تیموری بر روی آن تمرکز کرده است.

مدیریت یکی از سخت ترین ، چالش برانگیزترین و پیچیده ترین علوم روز دنیاست و این امر ایجاب می کند که برای یادگیری مدیریت و مباحث مربوط به آن ، از اساتید و منابع به روز دنیا استفاده شود. دغدغه مدیریت و نگرش نوین سازمان ماهان تیموری ، سرانجام به دعوت بزرگترین و قدرتمندترین مدیر صنعت آموزش جهان ، دارن هاردی ختم شد. 

دارن هاردی کیست؟
دارن هاردی ، سردبیر مجله موفقیت و نویسنده کتاب " اثر مرکب " ، از برجسته ترین مدیران و سخنرانان جهان در حوزه آموزش های اقتصادی ، توسعه فردی و کارآفرینی است. وی در طول سالهای فعالیت خویش ، مشاور مدیران بزرگی چون جف بزوس ، ایلان ماسک و دیگر بزرگان حوزه های مختلف صنعت بوده است. او علاوه بر مشاوره در حوزه مدیریت ، نویسنده کتاب های بزرگی چون کتاب "اثر مرکب" است که بیش از میلیون ها نسخه از آن در جهان به فروش رفته است و از برترین کتاب های حوزه روانشناسی موفقیت و توسعه فردی محسوب می شود. او بیش از صد سخنرانی رسمی در باب مدیریت ، رهبری و توسعه فردی در سرتاسر دنیا برگزار کرده است. همچنین وی در سال 2020 از نگاه بسیاری از نشریه های دنیا ، برترین مدیر حوزه آموزش دنیا انتخاب شده است. 


دارن هاردی در ایران
چهارمین روز از چهارمین ماه سال 1400، شاهد یک رویداد بزرگ در ایران است. دارن هاردی ، مدیر برجسته مجله موفقیت ، در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری، به روی صحنه می رود.  در این همایش که با محوریت " مدیریت و رهبری" برگزار می گردد ، دارن هاردی در باب فرصت های نوین مدیریت در جهان صحبت می کند و سپس به شایستگی های یک رهبر در عصر جدید کسب و کار می پردازد. این همایش ، به جرات تحولی نو در زمینه آموزش مدیریت و رهبری در ایران و جهان می باشد. 
برای شرکت در این همایش کافیست همین حالا از وبسایت استاد ماهان تیموری که نشانی آن در زیر آمده است صندلی خود را در این همایش بی نظیر رزرو کرده و این فرصت تکرار ناشدنی را از آن خود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]