اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145416116092

بهترین راه موفق شدن در ایران

کد: 140006145416116092

https://bit.ly/3zQ7bRf

، تهران , (اخبار رسمی): موفقیت نیاز به تداوم و پیگیری دارد. شما باید تلاش کنید که در طول زمان های مختلف با روحیه بالا در مسیر اهدافتان حرکت کنید. برای اینکه بتوانید خودتان را در مسیر نگه دارید نیاز به همراه موفقیت دارید. 

بهترین راه موفق شدن در ایران
بهترین راه موفق شدن در ایران

به نظر شما چرا بسیاری از افراد کتاب های موفقیت را می خوانند و نتیجه ای نمیگیرند، دوره های مختلفی را تهیه می کنند، ولی آن را نمی بیند؟ در این مقاله به دلایل مختلف این موضوع پرداختیم و یک راهکار به شمامعرفی کرده ایم که به وسیله آن می توانید در هر حوزه ای که می خواهید به موفقیت برسید.
مقاومت نزدیکان:
از کاهش وزن گرفته تا راه اندازی کسب و کار و یا برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور و به طور کلی هر مسیری که موفق شدن در آن، نیاز به کمی تفاوت نسبت به سایرین داشته باشد، دارای سختی های بسیار زیاد است. علاوه بر سختی هایی که در طول این مسیر وجود دارد، بسیاری از افراد نزدیک مانند دوستان، تک تک اعضای خانواده و ... در برابر شما از خودشان مقاومت نشان می دهند. 
این مقاومت ها بسیار آزار دهنده است. چون در اکثر موارد کسانی که از آنها انتظار بیشترین حمایت را دارید بیشترین مقاومت را از خودشان نشان می دهند. 
شما فردی را تصور کنید که 120 کیلو وزن دارد و از این اضافه وزن خود رنج می برد. درست در زمانی که این فرد تصمیم می گیرد که تا دو سال آینده به تناسب اندام مناسبی برسد و در باشگاه ثبت نام می کند و شروع به تمرینات و رژیم های سخت می کند، این مقاومت ها خودش را نشان می دهد. 
گرایش بقا:
گرایش بقا یکی از خطاهای روان شناختی است که رولب دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن به آن اشاره می کند. همه ما در طول زمان های مختلف دچار این خطا می شویم. اما زمانی که بر آن آگاهی داشته باشیم می توانیم هدف های بهتری را برای خودمان انتخاب کنیم. 
رولف دوبلی می گوید: بیشتر افراد می خواهند دستاورد های بزرگی داشته باشند و از این رو هدف های بسیار بزرگ و بعضا غیر منطقی را برای خودشان انتخاب می کنند و احتمال موفقیت خودشان را بیش از حد در نظر می گیرند. 
متاسفانه این خطا باعث می شود که افراد به صورت ناخودآگاه آمادگی خودشان را برای شکست از دست بدهند و در صورت به وجود آمدن کوچکترین مشکلی روحیه خودشان را از دست بدهند.
گذر زمان:
امام علی می گوید: زمان بزرگترین دشمن تصمیم هاست. 
بسیاری از افراد تصمیم می گیرند و برای خودشان هدف گذاری می کنند. اما برای اجرایی کردن آن تعلل می کنند. همین عامل باعث می شود که این افراد پس از مدتی همه تصمیمات خودشان را فراموش کنند و نتوانند اقدامات لازم برای رسیدن به هدف هایشان را پیاده سازی کنند. 
متاسفانه ریشه این که بسیاری از افراد در لحظه تصمیمی می گیرند و برای رشد خودشان کتابی می خرند، اما آن را نمی خوانند و یا این که دریک سمینار شرکت می کنند ولی نمی توانند به اطلاعات آن عمل کنند همین موضوع است. متاسفانه گذر زمان و نداشتن پیگیری باعث می شود که شما پس از مدتی تصمیمی را که گرفته اید فراموش کنید. 


اما راه حل چیست؟ 
موفقیت نیاز به تداوم و پیگیری دارد. شما باید تلاش کنید که در طول زمان های مختلف با روحیه بالا در مسیر اهدافتان حرکت کنید. برای اینکه بتوانید خودتان را در مسیر نگه دارید نیاز به همراه موفقیت دارید. 
در واقع با همراه موفقیت می توانید راحت تر از پس مشکلات بر بیایید. این همراه موفقیت می تواند یک مشاور باشد، می تواند یک کوچ باشد، می تواند یک دوست باشد و....
ما در بخش vip سایت ماهان تیموری  هر روز در کنار شما هستیم تا با کمک هم بتوانیم روز به روز دانش خودمان را افزایش دهیم و کاری کنیم که با قدرت بیشتری به سمت اهدافتان حرکت کنید. 
در بخش VIP چه اتفاقاتی می افتد؟
در این بخش ما هر روز برای شما چهار محتوا ارسال می کنیم. 
ارسال ویدیو های آموزشی در یکی از زمینه های تبلیغات، فروش، کوچینگ، هوش سازمانی از بهترین اساتید کشور
یک قسمت از زندگی نامه بهترین کارآفرینان 
هر روز خلاصه صوتی یکی از کتاب های روز دنیا
هر روز یک مقاله تخصصی
هر روز سه عکس نوشت آموزشی انگیزشی
 هر هفته یک پادکست تخصصی تولید تیم ماهان تیموری برای شما ارسال می شود.
ارسال مداوم و پشت سر هم این محتوا ها به صورت روزانه و هفتگی به شما این امکان را می دهد تا خودتان را در مسیر هدف نگه دارید و هر روز با آموزش هایی که دریافت می کنید قدرت خودتان را در مسیر تحقق اهداف بیشتر کنید. از طرفی محتوای انگیزشی که در قسمت VIP به شما عرضه روحیه شما را افزایش می دهد. در واقع این محتوا ها حکم پیگیری را دارند و باعث می شوند که شما در برابر فشار نزدیکان و گذر زمان و هر عامل دیگری موفق شوید. از طرفی با ارتقای دانشتان که در این کمپین محقق می شود می توانید در برابر گرایش بقا آگاهیتان را بالا ببرید.
برای ثبت نام در بخش VIP ماهان تیموری وارد لینک زیر شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت